ⅵdar Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 At den nye skjermen min for 4000kr har 2 døde pixler, og at det er 2 døde pixler unna at det går på garantien. 9204932[/snapback] Du kan reklamere på det. Pixelfeil er feil på produktet og du kan kreve det utbedret som ved andere feil. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det renner masse snørr fra nesa mi, GAWD SÅ IRRITERENDE. Må snyte meg hvert tredje minutt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du kan reklamere på det. Pixelfeil er feil på produktet og du kan kreve det utbedret som ved andere feil. 9205103[/snapback] Uten å måtte betale for porto? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Uten å måtte betale for porto? Du får en ny skjerm for 4000, og du tenker på noen få kroner porto? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Noen få kroner? Tilsammen blir det rundt 500kr i porto, noe som er mye for en fattig student som ikke har fått stipend og lønn enda. Jeg skal prøve noen av metodene som ble linket til på forrige side, kanskje det er stuck og ikke dead pixels. Dette ble litt OT. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Noen få kroner? Tilsammen blir det rundt 500kr i porto, noe som er mye for en fattig student som ikke har fått stipend og lønn enda. Jeg skal prøve noen av metodene som ble linket til på forrige side, kanskje det er stuck og ikke dead pixels. Dette ble litt OT. 9205336[/snapback] Du skal i teorien slippe porto, men det kan hende du må legge ut for portoen for senere å måtte kreve den tilbake. Derfor: Ta vare på kvitteringen for pakken. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 At den nye skjermen min for 4000kr har 2 døde pixler, og at det er 2 døde pixler unna at det går på garantien. 9204932[/snapback] Du kan reklamere på det. Pixelfeil er feil på produktet og du kan kreve det utbedret som ved andere feil. 9205103[/snapback] Dette må du nesten utdype med kilder. Hvis det stemmer er det fint, men jeg tror det opereres etter ISO 13406-2 her til lands også. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det må være et visst antall døde pixler per antall millioner pixler på skjermen for at det skal gå under garantien. Angrerett derimot, er en fin bil. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg irriterer meg over at sommerferien snart er over Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Noen få kroner? Tilsammen blir det rundt 500kr i porto, noe som er mye for en fattig student som ikke har fått stipend og lønn enda. Jeg skal prøve noen av metodene som ble linket til på forrige side, kanskje det er stuck og ikke dead pixels. Dette ble litt OT. 9205336[/snapback] 500 kr i porto?! Hva med egenemballert Norgespakke til 199,-? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg betalte 320 kr i porto for en hel datamaskin, med høyttalere skjerm osv. 500kr i porto for en skjerm var da fryktelig dyrt. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Og jeg betalte 290 ,- i frakt for en subwoofer på 35 kilo så kan ikke skjønne at det blir 500,- i porto jeg heller.. Men men, litt OT.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Altså, nå mener jeg portoen jeg betalte for å få den for første gang, portoen jeg må betale for å sende den inn igjen og portoen jeg må betale for å få den tilbake. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Altså, nå mener jeg portoen jeg betalte for å få den for første gang, portoen jeg må betale for å sende den inn igjen og portoen jeg må betale for å få den tilbake. 9206256[/snapback] De sender den fraktfritt tilbake. Jeg sendte inn min Ipod (bare et eksempel), jeg fikk ny og de betalte frakten. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Dette må du nesten utdype med kilder. Hvis det stemmer er det fint, men jeg tror det opereres etter ISO 13406-2 her til lands også. 9205678[/snapback] Mulig jeg beveger meg ut på tynnisen her, men jeg kan ikke se hvorfor en iso-standard skal ha noe å si for reklamasjonsretten, med mindre det er oppgitt av butikken at skjermen kan ha pixelfeil. Ser det ikke er alle butikker som gjør dette. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Retur går så jævlig treigt no i sommar! Og eg hadde først eit defekt HK venta 6 veker på nytt og då eg endeleg fekk det no fann eg ut at eg hadde gløymt å bestille ny kjølepasta, og ikkje nok med det, men no er faen meg det jævla skjermkortet defekt og!! Herrejesus så irriterande!! ARGH! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 ... At "Mine innlegg" ikke inneholder noen tråder med nye poster. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 ... At "Mine innlegg" ikke inneholder noen tråder med nye poster. 9207641[/snapback] Det gjorde den for 2 sekunder siden Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ny-atsjooo... Nysi-atsjooooooo.... NYSING! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Et kort og meningsløst innlegg definert som spam og et svar på dette er blitt slettet. Slikt er unødvendig vet dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg