Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen få kroner? Tilsammen blir det rundt 500kr i porto, noe som er mye for en fattig student som ikke har fått stipend og lønn enda. Jeg skal prøve noen av metodene som ble linket til på forrige side, kanskje det er stuck og ikke dead pixels.

 

Dette ble litt OT.

Lenke til kommentar
Noen få kroner? Tilsammen blir det rundt 500kr i porto, noe som er mye for en fattig student som ikke har fått stipend og lønn enda. Jeg skal prøve noen av metodene som ble linket til på forrige side, kanskje det er stuck og ikke dead pixels.

 

Dette ble litt OT.

9205336[/snapback]

Du skal i teorien slippe porto, men det kan hende du må legge ut for portoen for senere å måtte kreve den tilbake. Derfor: Ta vare på kvitteringen for pakken.

Lenke til kommentar
At den nye skjermen min for 4000kr har 2 døde pixler, og at det er 2 døde pixler unna at det går på garantien.

9204932[/snapback]

Du kan reklamere på det. Pixelfeil er feil på produktet og du kan kreve det utbedret som ved andere feil.

9205103[/snapback]

Dette må du nesten utdype med kilder. Hvis det stemmer er det fint, men jeg tror det opereres etter ISO 13406-2 her til lands også.

Lenke til kommentar
Noen få kroner? Tilsammen blir det rundt 500kr i porto, noe som er mye for en fattig student som ikke har fått stipend og lønn enda. Jeg skal prøve noen av metodene som ble linket til på forrige side, kanskje det er stuck og ikke dead pixels.

 

Dette ble litt OT.

9205336[/snapback]

 

500 kr i porto?! Hva med egenemballert Norgespakke til 199,-?

Lenke til kommentar
Altså, nå mener jeg portoen jeg betalte for å få den for første gang, portoen jeg må betale for å sende den inn igjen og portoen jeg må betale for å få den tilbake.

9206256[/snapback]

De sender den fraktfritt tilbake. Jeg sendte inn min Ipod (bare et eksempel), jeg fikk ny og de betalte frakten.

Lenke til kommentar
Dette må du nesten utdype med kilder. Hvis det stemmer er det fint, men jeg tror det opereres etter ISO 13406-2 her til lands også.

9205678[/snapback]

Mulig jeg beveger meg ut på tynnisen her, men jeg kan ikke se hvorfor en iso-standard skal ha noe å si for reklamasjonsretten, med mindre det er oppgitt av butikken at skjermen kan ha pixelfeil. Ser det ikke er alle butikker som gjør dette.

Lenke til kommentar

Retur går så jævlig treigt no i sommar! Og eg hadde først eit defekt HK venta 6 veker på nytt og då eg endeleg fekk det no fann eg ut at eg hadde gløymt å bestille ny kjølepasta, og ikkje nok med det, men no er faen meg det jævla skjermkortet defekt og!! Herrejesus så irriterande!! ARGH! :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...