Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg at jeg aldri har hørt om Tristiania og dem spillte inn den første plata bare 20 min fra hvor jeg bur  :hmm:

9197344[/snapback]

 

 

Fan side

 

Tristania :love:

 

Edit:

27th February - New Female Singer

Tristania is sorry to announce that Vibeke has decided to leave the band due to personal reasons. The band regrets this fact, but respect her decision and wish her all the best in the future.

 

Tristania is now looking to find a new female singer, as they are anxious to start touring and promoting the new album. Please send demos, along with a recent photograph, to;

 

Tristania

Askeladdveien 12

N-4019 Stavanger

Norway

:dribble: :o Endret av Bob_mafia
Lenke til kommentar

Jeg var å kjøpte joggesgo forleden i en sportsforretning. Pappformene inni skoen som gjør at de holder formen, hadde i den ene skoen lagd en bulk i sålen som gjør det vondt å gå på.

 

Så når jeg går tilbake for å bytte såle, så vil de at jeg skal kjøpe nye til 249,-

 

FORBANNA C*NTS!

Lenke til kommentar

En jeg skal sende en pakke til.

 

Greit nok at man kan være skeptisk på svindel men jeg har gitt han fult navn, adresse og telefonnummer. Jeg har også gitt han pakkenr.

Og jeg leverte den idag på posten men de har ikke registrer den enda pga. de gjør det først om morraen når de sender den videre.

 

Men likevel så er han sur, grinete og bare klager. AAAH!! :nei:

Men men, jeg har fått pengene, for jeg godtar ikke oppkrav da JEG må betale om ikke han henter den.

Endret av Espein
Lenke til kommentar
Irriterer meg veldig over de såkalte amerikanske reality-programmene, sånn som "Date my Mom" osv. Er så kjøpt og betalt at det er kvalmende!

9200174[/snapback]

Etter å ha lest Bill Brysons bok Notes From a Big Country har jeg begynt på irritere meg over så godt som alt amerikansk.

 

Noe slikt som 47% av elevene i det som tilsvarer tiende klasse her i Norge kunne ikke navnet på et eneste asiatisk land, og i en annen undersøkelse kom det frem at amerikanerne er så godt som det eneste folkeslaget i verden som ikke vil ofre bittebittelitt økonomisk vekst om det kan føre til at forurensningsproblemet blir betraktelig mindre.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Etter å ha lest Bill Brysons bok Notes From a Big Country har jeg begynt på irritere meg over så godt som alt amerikans.

 

Noe slikt som 47% av elevene i det som tilsvarer tiende klasse her i Norge kunne ikke navnet på et eneste asiatisk land, og i en annen undersøkelse kom det frem at amerikanerne er så godt som det eneste folkeslaget i verden som ikke vil ofre bittebittelitt økonomisk vekst om det kan føre til at forurensningsproblemet blir betraktelig mindre.

9202363[/snapback]

 

Noen steder i Norge det er lett å få tak i denne? Eller må den bestilles?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...