AnewZ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Irriterer meg at jeg aldri har hørt om Tristiania og dem spillte inn den første plata bare 20 min fra hvor jeg bur Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Irriterer meg at jeg aldri har hørt om Tristiania og dem spillte inn den første plata bare 20 min fra hvor jeg bur 9197344[/snapback] Fan side Tristania Edit: 27th February - New Female SingerTristania is sorry to announce that Vibeke has decided to leave the band due to personal reasons. The band regrets this fact, but respect her decision and wish her all the best in the future. Tristania is now looking to find a new female singer, as they are anxious to start touring and promoting the new album. Please send demos, along with a recent photograph, to; Tristania Askeladdveien 12 N-4019 Stavanger Norway :o Endret 2. august 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 At GTA IV ble utsatt til 2008 I guess it's for the greater good tho. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Irriterer meg over at ting skal alltid dette ned. Irriterer meg over tyngdekraften til tider. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Irriterer meg at siden jeg begynte å jobbe har jeg jobbet hver eneste lørdag med ett unntak. Idag er jeg ferdig på jobb kl 21, og begynner kl 10 imorgen. No fun for me tonight Endret 3. august 2007 av stakan Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Irriterer meg veldig over de såkalte amerikanske reality-programmene, sånn som "Date my Mom" osv. Er så kjøpt og betalt at det er kvalmende! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Irriterer meg veldig over de såkalte amerikanske reality-programmene, sånn som "Date my Mom" osv. Er så kjøpt og betalt at det er kvalmende! 9200174[/snapback] Hahah, det programmet er så latterlig dårlig Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Og jeg irriterer meg over TV Norge som sender slikt dritt. Hvorfor heter de TV Norge? De sender jo bare amerikansk søppel og hva enn majoriteten i USA ser på. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg var å kjøpte joggesgo forleden i en sportsforretning. Pappformene inni skoen som gjør at de holder formen, hadde i den ene skoen lagd en bulk i sålen som gjør det vondt å gå på. Så når jeg går tilbake for å bytte såle, så vil de at jeg skal kjøpe nye til 249,- FORBANNA C*NTS! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Og jeg irriterer meg over TV Norge som sender slikt dritt. Hvorfor heter de TV Norge? De sender jo bare amerikansk søppel og hva enn majoriteten i USA ser på. 9200899[/snapback] Hvorfor heter det TV2? Jeg har jo bare EN TV?? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) En jeg skal sende en pakke til. Greit nok at man kan være skeptisk på svindel men jeg har gitt han fult navn, adresse og telefonnummer. Jeg har også gitt han pakkenr. Og jeg leverte den idag på posten men de har ikke registrer den enda pga. de gjør det først om morraen når de sender den videre. Men likevel så er han sur, grinete og bare klager. AAAH!! Men men, jeg har fått pengene, for jeg godtar ikke oppkrav da JEG må betale om ikke han henter den. Endret 3. august 2007 av Espein Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 At GTA IV ble utsatt til 2008 I guess it's for the greater good tho. 9197418[/snapback] HVA? Hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Du har ikke gått glipp av noe, og nå slipper du å være redd for å gå glipp av det i noen måneder til. Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 det er irritende å ha et liv uten mening Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Irriterer meg veldig over de såkalte amerikanske reality-programmene, sånn som "Date my Mom" osv. Er så kjøpt og betalt at det er kvalmende! 9200174[/snapback] Etter å ha lest Bill Brysons bok Notes From a Big Country har jeg begynt på irritere meg over så godt som alt amerikansk. Noe slikt som 47% av elevene i det som tilsvarer tiende klasse her i Norge kunne ikke navnet på et eneste asiatisk land, og i en annen undersøkelse kom det frem at amerikanerne er så godt som det eneste folkeslaget i verden som ikke vil ofre bittebittelitt økonomisk vekst om det kan føre til at forurensningsproblemet blir betraktelig mindre. Endret 3. august 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 at gta ble utsatt til 2008. lakus var før meg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Etter å ha lest Bill Brysons bok Notes From a Big Country har jeg begynt på irritere meg over så godt som alt amerikans. Noe slikt som 47% av elevene i det som tilsvarer tiende klasse her i Norge kunne ikke navnet på et eneste asiatisk land, og i en annen undersøkelse kom det frem at amerikanerne er så godt som det eneste folkeslaget i verden som ikke vil ofre bittebittelitt økonomisk vekst om det kan føre til at forurensningsproblemet blir betraktelig mindre. 9202363[/snapback] Noen steder i Norge det er lett å få tak i denne? Eller må den bestilles? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Noen steder i Norge det er lett å få tak i denne? Eller må den bestilles? 9202488[/snapback] http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...Id=98872&rom=MP Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Selv kjøpte jeg den på en bokhandel i Bergen, og jeg tror jeg har sett den i en bokhadel eller to i Oslo også, men det enkeste er nok å bestille den fra bokkilden for så lite som hundre kroner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Mulkoholm reklamen jeg RAKK faktisk ikke å hente en øl FØR reklame-pausen var over! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg