Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NextGenTel akkurat nå. Har sittet på vent i 50+ minutter. Det er mer enn det, men timeren på telefonen går ikke lengre enn 60 minutter. Herregud kan de ikke bare ringe meg tilbake når de har ordnet telefonlinjen? Jeg er så lei av å sitte med telefonrøret nå. Ikke har telefonen høytalerfunksjon heller.

Lenke til kommentar
Folk som er feige på den måten at de ikke klarer å ha egene meninger og bare følger/dilter etter mengden. Tapere alle sammen

9184061[/snapback]

Turbojugends for eksempel. Er så sjukt mange som bare melder seg inn fordi kameratene gjør det og later som de digger musikken. Hater hele konseptet så utrolig.

9186343[/snapback]

 

Da sier jeg det samme om In Flames. Fansen dems kan brenne.

Lenke til kommentar
Folk som er feige på den måten at de ikke klarer å ha egene meninger og bare følger/dilter etter mengden. Tapere alle sammen

9184061[/snapback]

Turbojugends for eksempel. Er så sjukt mange som bare melder seg inn fordi kameratene gjør det og later som de digger musikken. Hater hele konseptet så utrolig.

9186343[/snapback]

 

Greit, du hater Turbojugend. Jeg aksepterer det. Noe jeg ikke aksepterer er at du snakker om Turbojugend som om alle skulle joinet Turbojugend fordi alle gjør det, men det er feil. Turbojugend er en "type" fanklubb der du ikke bare er med for å få en kul jakke som "alle" kameratene dine har. Tvert imot er det en fanklubb der du får møte nye mennesker med lik musikksmak som deg selv. Du får i tillegg vite om de fleste konsertene Turbonegro holder.

 

Det finnes noen av de som bare melder seg inn fordi alle gjør det, men du har ikke noe grunnlag til å si at "sjukt mange" Turbojugends er slik, for det er det ikke. I hvert fall ikke i de aktive jugendsene

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...