Dragen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Irriterer meg at Smårips_eier ikke har oppdatert bloggen sin på überlenge. Jeg trenger ett smil nå. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 NextGenTel akkurat nå. Har sittet på vent i 50+ minutter. Det er mer enn det, men timeren på telefonen går ikke lengre enn 60 minutter. Herregud kan de ikke bare ringe meg tilbake når de har ordnet telefonlinjen? Jeg er så lei av å sitte med telefonrøret nå. Ikke har telefonen høytalerfunksjon heller. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Folk som er feige på den måten at de ikke klarer å ha egene meninger og bare følger/dilter etter mengden. Tapere alle sammen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Irriterer meg at jeg alltid må på ramma på de mest ugunstige tidspunktene om dagen. Som regel er det en klassiker at det skjer når jeg er på vei ut, har dårlig tid, eller lager mat etc. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Irriterer meg veldig at OT-baren har kommet langt ned på listen. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Folk som er feige på den måten at de ikke klarer å ha egene meninger og bare følger/dilter etter mengden. Tapere alle sammen 9184061[/snapback] Turbojugends for eksempel. Er så sjukt mange som bare melder seg inn fordi kameratene gjør det og later som de digger musikken. Hater hele konseptet så utrolig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Irriterer meg veldig at OT-baren har kommet langt ned på listen. 9184815[/snapback] Hvilken liste? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Den på Off-Topic listen. Det er blitt irriterende. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Legg den til i favoritter/bokmerker sånn som meg. Wee Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Spilte Trackmania Nations nå, og kan ikke fortelle hvor irritert jeg er på de folka som klarer rundetider som er umulig å få. Trimmer de bilene ulovlig tru? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Folk, feks som jeg har gått i klasse med på barneskolen, som har profilbilde av seg selv stående foran et speil mens de flekser muskler i bar overkropp. Jeg kan ikke legge til slike folk... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Folk som er feige på den måten at de ikke klarer å ha egene meninger og bare følger/dilter etter mengden. Tapere alle sammen 9184061[/snapback] Turbojugends for eksempel. Er så sjukt mange som bare melder seg inn fordi kameratene gjør det og later som de digger musikken. Hater hele konseptet så utrolig. 9186343[/snapback] Da sier jeg det samme om In Flames. Fansen dems kan brenne. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Folk, feks som jeg har gått i klasse med på barneskolen, som har profilbilde av seg selv stående foran et speil mens de flekser muskler i bar overkropp.Jeg kan ikke legge til slike folk... 9190021[/snapback] Huff, Ja! Eller folk som tar svart-hvitt "modell" bilde av seg selv! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Folk som er feige på den måten at de ikke klarer å ha egene meninger og bare følger/dilter etter mengden. Tapere alle sammen 9184061[/snapback] Turbojugends for eksempel. Er så sjukt mange som bare melder seg inn fordi kameratene gjør det og later som de digger musikken. Hater hele konseptet så utrolig. 9186343[/snapback] Greit, du hater Turbojugend. Jeg aksepterer det. Noe jeg ikke aksepterer er at du snakker om Turbojugend som om alle skulle joinet Turbojugend fordi alle gjør det, men det er feil. Turbojugend er en "type" fanklubb der du ikke bare er med for å få en kul jakke som "alle" kameratene dine har. Tvert imot er det en fanklubb der du får møte nye mennesker med lik musikksmak som deg selv. Du får i tillegg vite om de fleste konsertene Turbonegro holder. Det finnes noen av de som bare melder seg inn fordi alle gjør det, men du har ikke noe grunnlag til å si at "sjukt mange" Turbojugends er slik, for det er det ikke. I hvert fall ikke i de aktive jugendsene Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Irriterer meg over at det er så få man kan diskutere black metal med her i Molde Endret 1. august 2007 av Blikeng91 Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Gå til et musikk/metal forum hvis det er mangel på "RL"-diskusjon :> Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Irriterer meg at jeg snart skal inn i militæret... og drikker nå milkshake, spiser pizza og kebab hele veien. It has to end! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) 13-17åringer som tror de er mega kule når de hører på metal. Endret 2. august 2007 av x-nobbit Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg irriterer meg så SYKT over at jeg ikke oppdaget før nå at Tool skal spille på øya om 7 dager.... Pokker heller... jeg fikk ikke hvert på quarten heller Hadde jeg vist det for et par uker siden kunne jeg fått mer tid på meg til å dra med folk, fått fri fra jobben osv... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Irriterer meg at jeg har likt Tristania i 4år uten å vite at de er lokale, og spillte inn sitt første og beste album på klepp, som 10 minutt fra der jeg bor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg