Bruktbilen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har ikke noe imot jentefotball, så lenge de aldri viser det på tv. Har heller ikke noe imot kvinnelige dommere, så lenge de ikke er med bare for å fylle kvoten, og det betyr at de ikke blir med i det hele tatt Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Be den du er med opne opp vinduet på rommet, vist du er det ofte, blir nok litt lei til slutt men eg gjer no Faen Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Irriterer meg over misbruken av ordet UFO. Det betyr uidentifisert flygende objekt, ikke flygende tallerken Eksempel her Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Irriterer meg over misbruken av ordet UFO.Det betyr uidentifisert flygende objekt, ikke flygende tallerken Eksempel her 9178102[/snapback] Mye mulig jeg er teit. Men heter det ikke flyvende? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ved bruk av konservativ bokmål, så stemmer det med flyvende, men flygende er heilt ok å bruke. Ingenting gale med det... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg er egentlig ikke for dødsstraff, men når jeg leser om fanger med livstid som dreper fengselsansatte med en make-shift kniv - da blir jeg sur. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg er egentlig ikke for dødsstraff, men når jeg leser om fanger med livstid som dreper fengselsansatte med en make-shift kniv - da blir jeg sur. 9178570[/snapback] Dødsstraff er en fin ting i grunn: man blir kvitt problememakerne og sparer penger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kan vi ikke bare tømme Australia og prøve på nytt? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Kan vi ikke bare tømme Australia og prøve på nytt? 9178692[/snapback] Hvorfor tømme Australia når Antarktis allerede er tomt? Red.: Eller så kan vi jo gjenoppta slaveriet. Endret 31. juli 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Red.: Eller så kan vi jo gjenoppta slaveriet. 9178740[/snapback] God idé. Da kan jo du ta deg en tur til Afrika, mens jeg bygger noen gasskamre og henter noen jøder. Nei, grow up, people. "Thou shalt not kill". De eneste fornuftige ordene i Bibelen, og en ganske enkel regel å leve etter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Skal vi ta en Asimov og bryte ned regelen og se på alle unntakene? Hva med å drepe en person for å hindre at to dør? Hva med å drepe noen i selvforsvar? Hva med å drepe et menneske som forbryter seg mot et barn? Det finnes dessverre ingen enkle løsninger til kompliserte problemer. Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Paralyserende dartpiler og blåserør? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Mye mulig jeg er teit. Men heter det ikke flyvende? 9178270[/snapback] Ifølge stavekontrollen i firefox er både flygende og flyvende rett Lenke til kommentar
greiven Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det som også irriterer meg grenseløst er fjortissjenter som er uvenner, men LIKEVELL skriver "Denne jenta er såååå sOet <<33<33<3<33<3 ELSKER DEEEEEEEEEEEEEG<333333". FY FAAN, sånt blir jeg KVALM av! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kiimmeen: Enig der altsa, fjortisser generelt er kvalmende.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Sorry ass, men avslutter du skriftlige leddsetninger med "altså", er du lissom ganske fjortis selv, da. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg irriterer meg over at jeg har begynt å si "eller" på slutten av nesten hvert spørsmål jeg stiller. "Skjønner du hva jeg mener, eller?" Mongo! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg er egentlig ikke for dødsstraff, men når jeg leser om fanger med livstid som dreper fengselsansatte med en make-shift kniv - da blir jeg sur. 9178570[/snapback] Dødsstraff er en fin ting i grunn: man blir kvitt problememakerne og sparer penger. 9178679[/snapback] Ja, du kan jo tenkte deg selv hvordan det hadde vært å bli dømt til døden for et lovbrudd du ikke har gjort. Det må være utrolig digg. Sitte å vente på døden når du vet du har alt på det rene. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ja, du kan jo tenkte deg selv hvordan det hadde vært å bli dømt til døden for et lovbrudd du ikke har gjort. Det må være utrolig digg. Sitte å vente på døden når du vet du har alt på det rene. 9180915[/snapback] Det må da ikke nødvendigvis gjelde enkeltovertredelser, men idioter med dusinvis av dommer på samvittigheten er det bare å plante en kule mellom øya på. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg er egentlig ikke for dødsstraff, men når jeg leser om fanger med livstid som dreper fengselsansatte med en make-shift kniv - da blir jeg sur. 9178570[/snapback] Dødsstraff er en fin ting i grunn: man blir kvitt problememakerne og sparer penger. 9178679[/snapback] Ja, du kan jo tenkte deg selv hvordan det hadde vært å bli dømt til døden for et lovbrudd du ikke har gjort. Det må være utrolig digg. Sitte å vente på døden når du vet du har alt på det rene. 9180915[/snapback] Ja, du kan jo tenkte deg selv hvordan det hadde vært om en gal drapsmann kom ut etter 5 år, eller rømte og så voldtok og torturerte familien din. Det kan skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg