Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Døds straffer burde det ikke vær men strengere straffer iallefall i norge, husker det var vel en som hadde mishandlet ca 6 jenter som fikk 3år, mens en som kastet en kake i hodet på en eller annen politiker fikk rundt 5år.

Ikke skyt meg hvis jeg har feil, men rett det på en human og grei måte :roll:

Lenke til kommentar

Det er ikke straffene som ikke er harde nok, det er at vi ikke gir for harde straffer.

Jeg kan jo si at jeg syns dødstraff er horribelt, ta livet av en annen person? Dette er helt uhørt uavhengig av hva personen har gjort. Om han har lemlestet 30 barn og voltatt foreldrene spiller ingen rolle. Dødstraff skal ikke være et alternativ. Han skal selvfølgelig bli sendt bort på livstid, men dødstraff?

Er egentlig staten bedre enn han som faktisk gjorde dette når de godtar dødstraff?

Ikke i følge meg.

Lenke til kommentar

Vel, en person som dreper 1 person er bedre enn en person som dreper 50, så hvorfor skulle ikke staten som dreper 1 person, og dermed hindrer ham i å drepe flere, være bedre enn personen de dreper?

Jeg synes f eks ikke at en politimann som skyter en gisseltaker er verre enn gisseltakeren.

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg veldig nå er at jeg ikke kan ha melk...

Så siden jeg spiste vanilje is i går så sitter jeg i dag med hodepine :\

f%¤&/ hangover... av is av alle ting  :hrm:

9166604[/snapback]

What the fuck? Du kan ikke drikke melk, fordi du spiste is i går? Dummeste jeg har hørt i hele dag... ?

9167717[/snapback]

Jeg kan ikke ha melk, eller noe i melka, laktose elns.

Det er det er det masse av i is, noe som gjør at jeg får heftig hodepine...

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg veldig nå er at jeg ikke kan ha melk...

Så siden jeg spiste vanilje is i går så sitter jeg i dag med hodepine :\

f%¤&/ hangover... av is av alle ting  :hrm:

9166604[/snapback]

What the fuck? Du kan ikke drikke melk, fordi du spiste is i går? Dummeste jeg har hørt i hele dag... ?

9167717[/snapback]

Jeg kan ikke ha melk, eller noe i melka, laktose elns.

9169542[/snapback]

Da så. :) Hvis du har en slags "tilstand" (in the lack of a better word), som betyr at du ikke kan innta så mye laktose osv, forstår jeg. :)

Til å begynne med hørtes det bare litt "skrøpelig" ut å få hangover av is. :thumbup:

Lenke til kommentar

Da så. :) Hvis du har en slags "tilstand" (in the lack of a better word), som betyr at du ikke kan innta så mye laktose osv, forstår jeg. :)

Til å begynne med hørtes det bare litt "skrøpelig" ut å få hangover av is.  :thumbup:

9170820[/snapback]

Det heter laktoseintoleranse. :)

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er at nesten alle de gode musikerne er daue, og døde for tidlig.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jimi Hendrix

John Lennon

Randy Rhoads

Janis Joplin

Duane Allman

Ronnie van Zant

Allen Collins

Cliff Burton

Dimebag Darrell

John Bonham

Elvis Presley

Keith Moon

Frank Zappa

Biggie Smalls

Tupac Shakur (de eneste to rapperne som gaar an aa høre paa, er daue)

Men 50 Cent, han skal de faen meg skyte 9, NI (!) ganger, og enda saa overlever han!

Lenke til kommentar
Vel, en person som dreper 1 person er bedre enn en person som dreper 50, så hvorfor skulle ikke staten som dreper 1 person, og dermed hindrer ham i å drepe flere, være bedre enn personen de dreper?

Jeg synes f eks ikke at en politimann som skyter en gisseltaker er verre enn gisseltakeren.

9169211[/snapback]

Denne personen fortjener fortsatt ikke dødstraff.

Lenke til kommentar

9169211[/snapback]

9172534[/snapback]

Fortjente de andre 50 det da?

Lenke til kommentar

9169211[/snapback]

9172534[/snapback]

9172635[/snapback]

Det er bedre med 50 døde enn 51 døde. Og dessuten så blir morderen satt inn for livstid, noe som betyr at han rotner i fengsel resten av sitt liv. Dvs at han aldri kan begå flere lovbrudd.

Lenke til kommentar

At folk i vesten ikke har peiling på hvor mye elendighet som skjer rundt forbi i Afrika hvor det dør flere hver dag på måter du ikke tør og tenke på. Irriterer meg så at tv-kanaler, aviser o.l. bare er så opptatt av penger at de ikke bryr seg om det.

Lenke til kommentar

Ahh, skulle levere inn skolebøker på Libris i byen, kjørte i varmen, bar en gigantisk tung pose, bare for å finne ut at Libris hadde FLYTTET. Dro hjem for å finne ut hvor det var, selv om det var for sent til å dra tiblake igjen, de hadde flyttet 100 meter vekk fra den orginale butikken, hva pokker!

Lenke til kommentar
Det er bedre med 50 døde enn 51 døde. Og dessuten så blir morderen satt inn for livstid, noe som betyr at han rotner i fengsel resten av sitt liv. Dvs at han aldri kan begå flere lovbrudd.

9172725[/snapback]

I Norge kan men vel ikke få livstidsstraff? Er det ikke 21 års fengsel eller noe slikt som er det meste?

Lenke til kommentar

9169211[/snapback]

9172534[/snapback]

9172635[/snapback]

9172725[/snapback]

Så det er helt umulig å drepe noen i fengsel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...