Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer vel litt an på hva man selger. Jeg som jobber som tilkallingshjelp på Europris har ikke sjangs til å vite hvordan alle varene fungerer, alt vi selger og hva som er best. Jobber man på noe mindre, som f.eks. en klesbutikk, skobutikk o.l. bør man ha mer kunnskap om hva man selger. :)

 

Det irriterer meg når folk er fanatiske på hva de skal spise og ikke spise. Jeg spiser det jeg har lyst på, ferdig med det ;)

Lenke til kommentar
Fjortisser som bruker micen å roper bare piss på cs har jeg lyst til å drepe... sorry ass

9161682[/snapback]

Er det ikke netopp det du gjør i CS da? :p

 

jeg irriterer meg igrunnen ikke over noe akuratt nå... uvanlig, jeg pleier å irritere meg over så enormt mye :hmm:

9164104[/snapback]

 

14'iser er nolifers, skremmende hvor god aim mange av dem har......

No need to say more!

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Får skrive for naboen min nå.

 

- At DemonFudge spiller Led Zeppelin/Frank Zappa på full guffe tidlig en søndags morgen.

 

^Det er takken for at du har ødelagt så sinnsykt mange lørdagsmorgener for meg ved å bruke kantklippern rett utenfor soverommet mitt, din pensjonistjævel!

 

:ph34r:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Idiotisk, meningsløs vold.  :realmad:

9165775[/snapback]

 

Fy svarte faen... Det er slikt som dette som gjør at jeg i større og større grad mister troen på menneskeheten. :(

 

Hadde det vært opp til meg, hadde slikt menneskelig oppkast vært "ryddet" av jordens overflate for lenge siden.

9166205[/snapback]

 

 

Skulle vært dødstraff her i Europa også. Da tror jeg det hadde skjedd mye mindre forbrytelser.

Lenke til kommentar
Idiotisk, meningsløs vold.  :realmad:

9165775[/snapback]

 

Fy svarte faen... Det er slikt som dette som gjør at jeg i større og større grad mister troen på menneskeheten. :(

 

Hadde det vært opp til meg, hadde slikt menneskelig oppkast vært "ryddet" av jordens overflate for lenge siden.

9166205[/snapback]

 

 

Skulle vært dødstraff her i Europa også. Da tror jeg det hadde skjedd mye mindre forbrytelser.

9166253[/snapback]

 

Liker også det som mange nevner i de kommentarene under artikkelen, om å gjeninnføre gapestokken. La dem står der et helt år, og oppleve det psykiske helvete det medfører. Deretter henrett dem saaaakte. :devil:

 

Ok, nå høres dette kanskje like brutalt ut, men jeg blir så inni helvete eitrende forbannet når jeg leser om slike udyr som kaller seg mennesker.

Lenke til kommentar

haha kjenner meg igjen :p

Huseier der jeg bodde før var helt nazi på støv, ene dagen sovna jeg 6.30 og skulle opp 7.30, jeg våkna av at huseier begynte å støvsuge klokka 7 :p

 

Det som irriterer meg veldig nå er at jeg ikke kan ha melk...

Så siden jeg spiste vanilje is i går så sitter jeg i dag med hodepine :\

f%¤&/ hangover... av is av alle ting :hrm:

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg veldig nå er at jeg ikke kan ha melk...

Så siden jeg spiste vanilje is i går så sitter jeg i dag med hodepine :\

f%¤&/ hangover... av is av alle ting  :hrm:

9166604[/snapback]

 

What the fuck? Du kan ikke drikke melk, fordi du spiste is i går? Dummeste jeg har hørt i hele dag... ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...