Isbilen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det aller teiteste med pensjonister er at de aller fleste kunne solgt bilen og dermed hatt råd til å kjøre taxi daglig til de går i graven, men så har vi denne stoltheten da. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Det aller teiteste med pensjonister er at de aller fleste kunne solgt bilen og dermed hatt råd til å kjøre taxi daglig til de går i graven, men så har vi denne stoltheten da. 6399062[/snapback] Tror nokk du tar litt feil der. Er mange minstepansjonister i norge. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det er en ting som irriteterer meg mer en noe annet, og det er den forbaska Euronics reklamen med han vestleningen. Nå har vi fått inn den bra TV'en til deg, Stig! Kom ned til Euronics da vel! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 hater også den euronics reklamen. uff den er dårlig. jeg vrenges hver gang jeg ser den. Åg vær ganng jeig cr 1 dårli setn1ng cå bl1R jei SuR! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hater leasy-reklamen med Petter-duden som tar del i ungens bursdag etter han har levert et kamera...Sånt skjer bare ikke. Sånt skjer ABSOLUTT IKKE! Arghh! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hatar:-Folk som spør spørsmål dei veit svaret på. Til dømes: "synst du Pink -Floyd er bra?" vet de alltid det? Jeg ville svart nei Og videre; Irriterende med folk som ser det som en selvfølge at du MÅ like Pink Floyd -Folk med dårleg humor Tja.. kan jo gjøre det ekstra vanskelig for de som har grunn til det, ikke kan hjelpe for det -Gladkristne ..mens Kristne bør altså være i dårlig humør? ..tja Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 -Gladkristne ..mens Kristne bør altså være i dårlig humør? ..tja 6402990[/snapback] som i: "Du er en sønn av satan, kom inn i gudshus og ikke vær me de andre synderene. Vi er mye bedre enn alle dere blablabla" Lenke til kommentar
veos Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hoste irriterer meg grenseløst akkurat nå. Å herregud så irriterende. Har ikke sovet på flere netter, blir bare liggende å hoste. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg irriterer meg litt over samletråder sånn som "Øddlegg ønsket leken" der samme person har annenhvert innlegg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg irriterer meg litt over samletråder sånn som "Øddlegg ønsket leken" der samme person har annenhvert innlegg. 6411968[/snapback] Er det meg du sikter til? Jeg synes at tråden er grei. Jeg irriterer meg over avataren til enkelte folk her... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg irriterer meg litt over samletråder sånn som "Øddlegg ønsket leken" der samme person har annenhvert innlegg. 6411968[/snapback] Er det meg du sikter til? Jeg synes at tråden er grei. Jeg irriterer meg over avataren til enkelte folk her... 6411999[/snapback] Tråden er en ren telletråd. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Jeg irriterer meg over avataren til enkelte folk her... Sier du, med den avataren. :!: ____ PENSJONISTER, NEGERE OG VETTASKREMTE KJERRINGER I TRAFIKKEN! Jeg er helt enig med deg, det der er plagsomt. Jeg kjører ikke bil selv, men jeg sitter på med folk som opplever det der, og de er ikke blide. Endret 30. juni 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg irriterer meg over avataren til enkelte folk her... Sier du, med den avataren. :!: 6412235[/snapback] Jeg vet men skal fikse den etter tid... Og hva med din "med hilsen Zeromac"- Jeg er irritert over fanboys. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 jeg irriterer meg over folk som ikke vet forskjell på signatur og avatar. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Fluer!! ARgh. Får ikke sove de kommer å flyger rundt øre på deg hele tiden..brrrrrrrr. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Fluer!! ARgh. Får ikke sove de kommer å flyger rundt øre på deg hele tiden..brrrrrrrr. 6412777[/snapback] Skift det ut med mygg, så har du noe som er ti ganger værre. Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Irriterer meg over at livet er grått og kjedelig for øyeblikket. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Mygg, ja. De er fandens verk. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) hmmm.. I think you have some unsolved issues with that women! sikker på at det ikke er noe annet enn at hu er sjølvgod og har litt lange lunsjpauser som irriterer deg:P Endret 30. juni 2006 av demille Lenke til kommentar
sixx Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Mygg, ja. De er fandens verk. 6413188[/snapback] kan man trygt si! en så liten sak kan gjøre så stor skade( ja, jeg er allergisk å veldig populær i mygg miljøet:P) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg