Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg drar på ferie i morgen tidlig, og SELVSAGT er kofferten min så liten at jeg bare får plass til 70% av det jeg har tenkt å ha med :realmad: Jeg skal hoppe på kofferten til den går igjen!

9136068[/snapback]

 

Haha, din kjerring.

 

EDIT: Wow, du er jente. Hvordan kunne jeg merke det. :D

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, din kjerring.

 

EDIT: Wow, du er jente. Hvordan kunne jeg merke det. :D

9136252[/snapback]

 

Jeg nominerer deg til innehaver av årets kommentar. :)

 

 

Jeg irriterer meg over at den jævla eksen min ødela den siste HP-boka for meg ved å avsløre slutten. Har ventet i sju år på å vite slutten, hun ødela det.

Lenke til kommentar

Spoil nå i det minste noe for henne.

 

En ting jeg irriterer meg over for tiden er de forbannede reklamene for 2100.

 

"Hvert tredje søk er gratis, gratis, gratis. Hvert tredje søk er gratis på 2-1-0-0!"

Jeg skal aldri, aldri bruke 2100 til noe som helst, kun på grunn av de reklamene. Måtte noe forferdelig skje med alle involvert. Heia 1881.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Jeg drar på ferie i morgen tidlig, og SELVSAGT er kofferten min så liten at jeg bare får plass til 70% av det jeg har tenkt å ha med :realmad: Jeg skal hoppe på kofferten til den går igjen!

9136068[/snapback]

 

Haha, din kjerring.

 

EDIT: Wow, du er jente. Hvordan kunne jeg merke det. :D

9136252[/snapback]

 

Hahaha :!: Men faktisk, jeg har KUN med det nødvendigste, helt seriøst. Jeg har aldri vært så flink til å pakke som nå, og jeg kommer garantert til å bruke alt jeg har med meg. :p Jeg må finne meg en butikk når jeg kommer fram, for jeg har ofra håndduk, shampo og balsam til fordel for joggebuksa mi :innocent:

Lenke til kommentar

Jamba er værst av alle. Er det mulig med alle dem forskjellige reklamene med UBRUKLIG skrot som INGEN vil ha, fordi det er så stygt?

Også det der "Baaaaaaaaare 30kr i månenden, send til xxxx.. Husk! BAAAAARE 30KR I MÅNEDEN, send kodenavn xxxx til xxxx"

 

Herregud, blir så irritert at jeg enten bytter kanal eller slår av lyden med engang den kommer på. Er det noe selskap jeg håper går dukken er det jamba. :realmad:

Lenke til kommentar

Hylinga på "Deal or no deal" når deltakeren skal bestemme seg!! Kan ikke alle de fordømte fjortisungene ti stille?? Må alltid skru av lyden, og egentlig liker jeg ikke programmet heller.. :hmm:

 

Og sanger med 15 minutter STILLHET etter at selve sangen er slutt. What's the point??

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Jamba er værst av alle. Er det mulig med alle dem forskjellige reklamene med UBRUKLIG skrot som INGEN vil ha, fordi det er så stygt?

Også det der "Baaaaaaaaare 30kr i månenden, send til xxxx.. Husk! BAAAAARE 30KR I MÅNEDEN, send kodenavn xxxx til xxxx"

 

Herregud, blir så irritert at jeg enten bytter kanal eller slår av lyden med engang den kommer på. Er det noe selskap jeg håper går dukken er det jamba.  :realmad:

9137385[/snapback]

 

Og ikke glem Ringtone King osv.. Samme eier hele skiten, og sender reklamene 24/7 på MTV. Må da være enooorme reklamekostnadder å sende så mye på MTV!

Lenke til kommentar

Reklamen til "2100" --> "Hvert tredje søk er gratis"

De reklamene er så ubeskrivelig dårlige! Jeg får frysinger hver gang jeg ser en av reklamene... Jeg får bare ikke til å skrive hvor jeg hater de reklamene, de er så ille at jeg tar på MUTE eller skifter kanal.. ÆSJ FYSJ :wallbash:

 

EDIT: Så at den var nevnt her også nå...

Endret av Espein
Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli mektig lei av den femte gir reklamen på discovery channel, den er så jævlig slitsom å høre på. Attpåtil har jeg hørt den sikkert tusen ganger allerede.

9137406[/snapback]

 

..og dei andre motor programm reklamene.

Utrulig slitsomt å høre på , sjøl om eg gjerne ser dei :p

Lenke til kommentar
Discovery Channel generelt har blitt ufattelig mye bil/motor i det siste...

9138951[/snapback]

Jeg har merket det der. Også går veldig mye om og om igjen. American Chopper, Femte Giret, Hot Rod greia, Meanest digging machines osv.

 

Jeg savner det der scrapeyard. Så vil jeg ha mere mythbusters.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...