Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som mener at de vet mye om noe de ikke vet en drit om.

FOLK SOM SMATTER.

Arrogante idioter.

Folk som skal kommentere alt på film.

Folk som forteller om en film til en annen som også har sett den filmen. Hva faen er vitsen med det?

Folk som mener at folk som ikke hører på musikken de liker, er idioter. Faens tullinger.

Folk som avbryter andre.

Folk som begynner å holde på med andre ting når jeg snakker til dem.

Folk som holder på med mobilen på fester. De holder på med mobilen HELE FAENS tiden.

Buss sjåfører som kjører før du har fått gått ut av bussen.

Folk som lager lyder når de ikke snakker.

Takk.

Endret av LpIsBackForYou
Lenke til kommentar
Folk som mener at de vet mye om noe de ikke vet en drit om.

FOLK SOM SMATTER.

Arrogante idioter.

Folk som skal kommentere alt på film.

Folk som forteller om en film til en annen som også har sett den filmen. Hva faen er vitsen med det?

Folk som mener at folk som ikke hører på musikken de liker, er idioter. Faens tullinger.

Folk som avbryter andre.

Folk som begynner å holde på med andre ting når jeg snakker til dem.

Folk som holder på med mobilen på fester. De holder på med mobilen HELE FAENS tiden.

Buss sjåfører som kjører før du har fått gåt ut av dem.

Folk som lager lyder når de ikke snakker.

Takk.

9125995[/snapback]

Er enig i mye av dette!

Lenke til kommentar
Folk som ikke tar nei for et nei!

 

-Hei, blir du med på bla bla?

-Nei

-Hvorfor ikke?

-Har ikke lyst

-Men kom igjen da, det blir gøy!

-Nei takk

-Jo, kom igjen

-Nei sa jeg

-Bli me da vel!

-NEEEEEEEEIIIIIIII sa jeg

 

Her er bitch-slap vært veldig passende

9126788[/snapback]

 

Haha, har vært gjennom den altfor mange ganger. Jævlig bra beskrivelse

Lenke til kommentar
Folk som ikke tar nei for et nei!

 

-Hei, blir du med på bla bla?

-Nei

-Hvorfor ikke?

-Har ikke lyst

-Men kom igjen da, det blir gøy!

-Nei takk

-Jo, kom igjen

-Nei sa jeg

-Bli me da vel!

-NEEEEEEEEIIIIIIII sa jeg

 

Her er bitch-slap vært veldig passende

9126788[/snapback]

 

Haha, har vært gjennom den altfor mange ganger. Jævlig bra beskrivelse

9126800[/snapback]

Haha,irriternde ja, men det hjelper noen ganger :innocent:

Lenke til kommentar

Fluer som følger etter meg over en lang strekning har begynt å VELDIG irriterende.

 

De er jo over alt, er umulig å slippe unna dem og de må alltid fly i øret som om de tror de kan komme seg inn der.

 

Klikka helt for meg pga fluer som ikke ville stikke lang til helv... Skrek faen flere ganger imens jeg viftet rundt med armene som en tulling.

Lenke til kommentar

dataen min irriterer meg noe så inni h.........

skjermen blir plutseligg svart når jeg spiller CS og wow, også har den noe som kompisene mine kaller for "anders-lagg" etter meg :D

små lagg på ca 0.5 sec med ca. 2 min mellomrom, eller hver gang jeg har et hode mitt i siktet, virker sånn i hvertfall.

på BF2 er laggen litt mere freaky, når jeg springer inn i bunkerser er jeg plutselig på utsiden, eller plutselig er helikopteret jeg styrer opp ned :no:

det eneste brae med dataen min er at den tåler mye bank :p

 

noe annet som irriterer meg grenseløst er folk som camper med awp :realmad:

Lenke til kommentar
Fluer som følger etter meg over en lang strekning har begynt å VELDIG irriterende.

 

De er jo over alt, er umulig å slippe unna dem og de må alltid fly i øret som om de tror de kan komme seg inn der.

 

Klikka helt for meg pga fluer som ikke ville stikke lang til helv... Skrek faen flere ganger imens jeg viftet rundt med armene som en tulling.

9127794[/snapback]

 

Amen. Det samme skjedde med meg i dag mens jeg var ute. Jeg sverger, den samme jævla flua drev å surra rundt hodet mitt i kanskje 10-15 minutter mens jeg gikk. Når jeg vifta den bort kom den alltid tilbake. Glad jeg er kvitt den nå, phew... Jævla forfølger.

Lenke til kommentar

Det er hvertfall en god motivasjon til å fortsette å jogge når du jogger ute om sommeren, jeg tør ikke stoppe fordi bak meg henger det en sverm av fluer. Når jeg en gang må stoppe så må jeg puste med tennene igjen, slik at de ikke flyr inn i munnen min.

 

Ahh deilig, lunere å jogge når det er kaldt.

Lenke til kommentar
Jeg hater kunder. De er... irriterende.

Det er så irriterende når kunder kommer bort til meg, ser på uniformen og at jeg holder på å sette varer i hyllene, for å så spørre "Jobber du her?".

 

Ellers så irriterer jeg meg over folk som skal være fanatiske når det kommer til helse, måten mamma tygger på, ting som henger skjevt, lyden mygg lager og at det er alt for lytt i hjemme i huset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...