Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer så sinnsykt vær gang jeg har skrivd et passe lagt innlegg og trykker backspace uten å skrive på innlegge eller holde ctrl inne mens jeg skroller på musa. Bytter side og alt jeg har skriv er... borte  :cry:

9099891[/snapback]

 

Rett etter du sletter det, tryk CTRL-Z . Da vil du få teksten din tilbake :)

9100712[/snapback]

 

Mente ikke at jeg fikk merket hele teksten og sletta den, men at jeg kommer borti backspace for eksempel uten og ha noe sted jeg skriver. Da går jeg nemelig tilbake til forje side jeg var på og da er teksten fortapt :(

9106369[/snapback]

 

Skaff deg opera! da er teksten der selv om du går tilbake :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mente ikke at jeg fikk merket hele teksten og sletta den, men at jeg kommer borti backspace for eksempel uten og ha noe sted jeg skriver. Da går jeg nemelig tilbake til forje side jeg var på og da er teksten fortapt :(

9106369[/snapback]

 

Skaff deg opera! da er teksten der selv om du går tilbake :)

9106454[/snapback]

 

Endelig har jeg en god grunn til og laste ned det igjen :)

 

 

Og irriterer meg over at jeg alderi klarer å komme meg i seng før etter 4 :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over at jeg er så j.... umotivert! Skal på trening om 30 minutter, men innerst inne gidder jeg ikke. Har mye mer lyst til å sitte foran PC'en eller TV'en og gjøre ikkeno', men jeg har ikke samvittighet til å la være å dra.

 

Edit: Kom akkurat hjem. Nå er jeg glad for at jeg dro :wee:

Endret av dagr0z
Lenke til kommentar
Ikke "flukten fra dyreskogen" ;)

 

 

9110121[/snapback]

 

Kanskje ikke, men serier som Sinbad og Narnia er egentlig håpløse, selv om jeg digget dem når jeg var liten. :(

9111815[/snapback]

 

Narnia (den britiske utgaven) var jo en fantastisk serie når jeg var liten! Den serien ga meg en uforglemmelig opplevelse!

Lenke til kommentar
Narnia (den britiske utgaven) var jo en fantastisk serie når jeg var liten! Den serien ga meg en uforglemmelig opplevelse!

9112718[/snapback]

 

Enig. Julens høydepunkt for meg var den serien. Men når jeg så den igjen ble jeg litt skuffet, for hverken skuespillerne eller effektene var like gode som jeg husket.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...