Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men sa ser jeg jo folk som gar i bukser som ser ut som pyjamasbukser da, saeh..

9091856[/snapback]

Hater lysegrå joggebukser! Jeg blir flau på andres vegne når jeg ser dem i noe sånt. Det værste er de damene som ser ut som de skal på byen, men har tatt på seg grå joggebukse i stedet for miniskjørt. Arg!

 

Irriterer meg over at jeg må tisse heletiden. Jeg vil ha kateter. :p

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

det verste av alt er at man kan kjøpe klokker, blomster og alle slags rare gadgets til å putte i hullene! :nei: ---> :no: ---> :cry:

Lenke til kommentar
Hvis folk kan slutte å si ting som "SKJempe" og "SKJedelig" så kan jeg slutte å skrive idag. Og det skjer ikke Muhahahaha.......

9097485[/snapback]

Skriftspråk burde være mer konservativt enn daglig tale.

9098686[/snapback]

 

Det er bare det at mange faktisk ikke klarer å skille mellom sj og kj når de skriver heller.

Lenke til kommentar
Irriterer så sinnsykt vær gang jeg har skrivd et passe lagt innlegg og trykker backspace uten å skrive på innlegge eller holde ctrl inne mens jeg skroller på musa. Bytter side og alt jeg har skriv er... borte  :cry:

9099891[/snapback]

 

Rett etter du sletter det, tryk CTRL-Z . Da vil du få teksten din tilbake :)

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg ikke får stipend i sommerferien :mad:

Greit, stipend skal brukes på skolerelaterte varer og sånt, men jeg skal da f ... meg leve selv om jeg har fri fra skolen.

Allergi irriterer meg.

Og når det klør, det er skikkelig irriterende.

Lenke til kommentar

Den der jævla Posten AS! To ganger i løpet av mitt snart 27 år lange liv har jeg bestilt Hjem-På-Døren, og to ganger utelater de å dukke opp. Nok en gang står det "Forsøkt utlevert" på sporingen, mens jeg har ventet hjemme på at pakken skal komme. Hva kreves det egentlig av en mann for å finne en ringeklokke som er merket med både fornavn og etternavn?

 

Skrev en krass e-post til Posten, og jeg skal love dere at jeg skal stå opp grytidlig i morgen for å gi en stakkars ansatt i kundeservice en forferdelig start på dagen.

 

De har faen bare å levere.

Lenke til kommentar
Den der jævla Posten AS! To ganger i løpet av mitt snart 27 år lange liv har jeg bestilt Hjem-På-Døren, og to ganger utelater de å dukke opp. Nok en gang står det "Forsøkt utlevert" på sporingen, mens jeg har ventet hjemme på at pakken skal komme. Hva kreves det egentlig av en mann for å finne en ringeklokke som er merket med både fornavn og etternavn?

 

Skrev en krass e-post til Posten, og jeg skal love dere at jeg skal stå opp grytidlig i morgen for å gi en stakkars ansatt i kundeservice en forferdelig start på dagen.

 

De har faen bare å levere.

9104313[/snapback]

Posten leverer ikke pakker på døren. Hele på døren-opplegget er en svindel.

Lenke til kommentar
Den der jævla Posten AS! To ganger i løpet av mitt snart 27 år lange liv har jeg bestilt Hjem-På-Døren, og to ganger utelater de å dukke opp. Nok en gang står det "Forsøkt utlevert" på sporingen, mens jeg har ventet hjemme på at pakken skal komme. Hva kreves det egentlig av en mann for å finne en ringeklokke som er merket med både fornavn og etternavn?

 

Skrev en krass e-post til Posten, og jeg skal love dere at jeg skal stå opp grytidlig i morgen for å gi en stakkars ansatt i kundeservice en forferdelig start på dagen.

 

De har faen bare å levere.

9104313[/snapback]

Posten leverer ikke pakker på døren. Hele på døren-opplegget er en svindel.

9104438[/snapback]

 

 

De leverer på døren jo, og jeg bor i et sted med komplisert adressesystem :ermm:

Lenke til kommentar
Den der jævla Posten AS! To ganger i løpet av mitt snart 27 år lange liv har jeg bestilt Hjem-På-Døren, og to ganger utelater de å dukke opp. Nok en gang står det "Forsøkt utlevert" på sporingen, mens jeg har ventet hjemme på at pakken skal komme. Hva kreves det egentlig av en mann for å finne en ringeklokke som er merket med både fornavn og etternavn?

 

Skrev en krass e-post til Posten, og jeg skal love dere at jeg skal stå opp grytidlig i morgen for å gi en stakkars ansatt i kundeservice en forferdelig start på dagen.

 

De har faen bare å levere.

9104313[/snapback]

Posten leverer ikke pakker på døren. Hele på døren-opplegget er en svindel.

9104438[/snapback]

 

 

De leverer på døren jo, og jeg bor i et sted med komplisert adressesystem :ermm:

9104489[/snapback]

Vær så snill, ikke lag et helvette for den første som tar telefonen. Du ringer, og sier til fyren at du vil snakke med sjefen hans. Der kan du kjefte. Jeg jobber selv i en lignende stilling, men i et annnet firma da, og jeg, i likhet med alle andre hater sånne tlf. Ikke fordi jeg ikke vil hjelpe, men fordi jeg sjelden kan. Jeg blir bare sittende der å høre masse dritt. Ta det heller med sjefen, for da kan det faktisk skje noe.

...

Lenke til kommentar
Irriterer så sinnsykt vær gang jeg har skrivd et passe lagt innlegg og trykker backspace uten å skrive på innlegge eller holde ctrl inne mens jeg skroller på musa. Bytter side og alt jeg har skriv er... borte  :cry:

9099891[/snapback]

 

Rett etter du sletter det, tryk CTRL-Z . Da vil du få teksten din tilbake :)

9100712[/snapback]

 

Mente ikke at jeg fikk merket hele teksten og sletta den, men at jeg kommer borti backspace for eksempel uten og ha noe sted jeg skriver. Da går jeg nemelig tilbake til forje side jeg var på og da er teksten fortapt :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...