Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det kan være litt irriterende med folk som mener at alt de gjør er riktig, mens andre ting er lavmål. Som en kar jeg kjente som hele tida snakket om hvor bra musikk han likte, mens han hele tida kom med negative kommentarer om min musikksmak, selv om han aldri har hørt de tingene jeg likte. Og en annen som brukte å bruke dataen 24/7 og spilte WoW, men når han sluttet ble han alt for god for å bruke data og for alle som liker å spille spill.

 

Noe annet som kan være irriterende er vel folk som drikker kun for å bli dritings og lage bråk. Jeg er akkurat den samme personen i uberuset og beruset tilstand, så det virker for meg som endel folk bruker alkohol som en unnskyldning for å lage kvalme

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg noe jævli er de folka som tukkler med bilen min med en gang jeg setter den fra meg!

Antenna forsvinner, sideblinlysglasset forsvinner, speil forsvinner, navdeksel fra felgene forsvinnner, vindusviskerne forsvinner, simpel tent alt som kan plukkes av bilen uten verktøy.

Får det tilbake om jeg spør!

Men i dag rant det over begret.

Jeg vet ikke om det er de samme folka, men alle hjulboltene på ett bakhjul var løstnet + at luftenippelen på en bremsekaliper var åpnet nok til at bremsene ble dårlige.

Stakkars jævler hvis jeg finner ut hvem det er.

Jeg er ikke akkurat den som tester bremsene hver gang jeg setter meg i bilen.

Må låse bilen bare for å gå inn på bensinstasjonen for å kjøpe en brus. Det tar toppen 1 minutt.

NÅ ER JEG SÅ JÆVLI FORBANNA!! At det ikke skal være mulig å sette fra seg bilen uten at jeg må utføre en lang checkliste før jeg kan bruke den. F**N.

En av de folka har tatt opp flere telefonsamtaler jeg hadde med vedkommende. Nå spiller vedkommende det av over en megafon som han har på bilen så alle får høre hvordan jeg snakker i telefonen.

HVOR IRRITERENDE KAN FOLK BLI!

Lenke til kommentar

Flere ting som ligger å irriterer meg:

 

Blir utrolig irritert på folk som kutter rundkjøringen og de som ikke blinker i rundkjøringen. Kunne ha kjørt for lenge siden hvis den jævla kjerringa hadde blinka seg ut

 

HATER SPYWARE DOCTOR.

 

Folk som krever at jeg skal gjøre ting som koster meg penger. GRATIS! ELLER FOR LUSEBETALING.

Hadde en bil som brukte utrolig lite drivstoff. Hadde regnet ut at det kostet 1,80,- /km å kjøre bilen inkl forsikring, drivstoff, service og andre bilutgifter.

Ble tilbudt 100,- for å kjøre 12 mil +++ fordi at bilen brukte bare 0,5l på mila. De tenker ikke på at jeg må bruke tid jeg kunne ha brukt til noe annet på å kjøre bil å i tillegg gå i minus.

 

Laderen til batteridrillen går meg på nervene. For å lade batteriet må du trykke på en knapp. Når det er fulladet stopper laderen, og batteriet lades sakte ut hvis du ikke bruker det på en stund og når du skal bruke det er det tomt. HVORFOR KAN IKKE LADEREN SJEKKE OM DET ER STRØM PÅ DET Å LADDE DET HVIS DET ER LITE. DRITT!!

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg mer enn vanlig idag over folk som ikke helt kan skrive norsk. Feks. når ord som lizzm og azza blir brukt.

Av en eller annen merkelig grunn er jeg veldig glad i at folk som prøver å bruke det norske skriftspråket, faktisk bruker store og små bokstaver på de riktige stedene.

Lenke til kommentar
Men du trenger da virkelig ikke å fyre av med samme skyts da? du bruker jo selv azz osv i din tekst. Er ikke dette litt selvmotsigende da?

 

Nei nå får du svare for deg,  håper ikke du har en høy stilling i samfunnet, da er det i hvert fall ikke rart at det går mot grøfta på den fronten

9081699[/snapback]

 

Jeg er ikke helt med på hva du mener. Jeg har da inderlig ikke brukt "azz" i en av mine setninger?

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg mer enn vanlig idag over folk som ikke helt kan skrive norsk. Feks. når ord som lizzm og azza blir brukt.

Av en eller annen merkelig grunn er jeg veldig glad i at folk som prøver å bruke det norske skriftspråket, faktisk bruker store og små bokstaver på de riktige stedene.

9081682[/snapback]

 

i dag

 

Irriterer meg spesielt når jeg ser overdrevet bruk av såkalt "monty-python" logikk i praktisk, ikke humor sammenhenger. Ser det så altfor ofte fra unge ten-åringsgutter, som gjerne føler seg misforståtte og til sidesatt av samfunnet.

9081828[/snapback]

 

 

"monthy python"-logikk, praksis, humorsammenhenger, tenåring, tilsidesatt.

 

 

Jeg irriterer meg grønn over folk som skriver "idag" og orddeler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...