SpecialForce Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Irriterer meg over pop-ups til slike "super-anti-spyware" greier...og værre er folk som faktisk laster dem ned....herrgud hvor mange ganger har jeg sagt at de IKKE skal laste ned det som kommer som random pop-ups..? 9069208[/snapback] det ser ut til at du og jeg snakker om feil ting. jeg tenker ikke pa superantispyware man far via et irriterende popupsaken. men den som blir brukt ofte i forbindelse med feilsoking pa maskiner. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 At jeg må på jobb i morgen, selv om jeg er syk. Jeg må enten bli tøffere, eller friskere. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 .. at jeg kommer til å spy snart. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Poster lenger opp fikk meg til å tenke på en annen ting også... Errorsafe! Litt morsomt når man sitter på en Mac/Linux maskin og får frem en dialogboks (ikke vanlig popup, men en ja/nei dialog fra nettleseren) og spør: "Vil du at Errorsafe skal scanne din datamaskin? (anbefalt)" Jeg trykker "nei". Neste dialogboks: " Errorsafe scanner nå din datamaskin for virus. " Så kommer man til en nettside hvor det står: "Errorsafe fant 163 infeksjoner i din datamaskin. Trykk her for å laste ned og fjerne dem!" Jeg bare ler og surfer videre. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 ...Feilsoking pa maskinen ved hjelp av blant annet norbat som kan mye om dette programmet og hijackthis.(sitter pa psp og ma derfor dobbeltposte fordi psp ikke kan ha mer enn x antall bokstaver om gangen) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Blir så inn i h******* iltranes førbainna på dein s***** førpu*** jæ*** drittelefon min! En SE w880i! Større DRITtelefon skal du leit lenge etter! En samtale som varer i over 2 minutter så mister du kontakten med den du prater med, 1/3 meldingene kommer ikke frem, og de som kommer frem kommer 5 dager etter jeg har sendt dem! ARGH!! Ja, jeg har slått av 3G siden jeg ikke har 3G dekning her, og.! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Windows Update. Idiotien har for vane å installere oppdateringer og restarte datasmaskinen når jeg er borte for noen minutter. Jeg mistet forleden et par dokumenter til dette forbaska tullet. Helvete. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Windows Update. Idiotien har for vane å installere oppdateringer og restarte datasmaskinen når jeg er borte for noen minutter. Jeg mistet forleden et par dokumenter til dette forbaska tullet. Helvete. 9070416[/snapback] Må si meg enig der... Spesielt irriterende er det når man har en sånn dritt pc jeg har, som bruker maaange minutter på å starte! Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Irriterer meg over folk som ringer inn til kundeservice om småpirk! "Jeg synes at intranettet går litt tregt, kan dere lage jobb på det og prioritere dette foran migrering av AD?" Herre, folka på serveravdelingen har jo bedre ting å gjøre, spesielt ettersom nesten alle er på ferie. 9066240[/snapback] Høres nesten ut som jobben min... Værst er de når de ringer til meg å syter og klager over at de ikke kommer inn på den eller den serveren fordi de skal ha tak i en fil som ligger der... Selv om jeg forteller dem at den er flyttet/migrert/kopiert til vår server så de kan hente den der... Nei da... De skal inn i det andre domene for å ha den filen.. En annen ting som irritere meg er at det selskapet vi delte fra oss fra byttet alle passordene på serverene sine på mandagen.... Det var et sant helvete denne uken.. Samtidig så dro 4 av 6 personer på helpdesken på kurs... og nr 5 av 6 var på ferie... KJEMPE GØY!! Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det er utrolig irriterende å komme ti sekunder for sent til bussen, og se den forsvinne nedover bakken uten meg. Kom for sent på jobb>_< Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Irreterer meg på idiotiske skrytesignaturer som: Fatterns Ferrari Min 5Hk motorsag Jeg har over 100.000 på kontoen ("endelig") Min Super pc: 8800Gtx XXX-Edition, Intel Quad 3,00Ghz, 4Gb ram pc 10000,Osv. (faktisk irriterer det meg over alle som skriver Pc-specs i signatur [uten ironiske specs]) Hjelp meg med "kampanje mot skryteidioter" Tro meg, jeg har laaaaaaang erfaring med skryteidioter, og enda takler jeg de ikke! ..... BURN MoterFu**ers, BURN!! Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 - At folk fan ikke klarer å drikke opp ølla si. Noe som resulterer i at jeg må stå å tømme ut massevis av halvtomme ølflasker. - Og så har vi de horene som sneiper i tomme ølflasker, selv om det står mange askebegre på bordet! De kan brenne i helvete! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Poster lenger opp fikk meg til å tenke på en annen ting også... Errorsafe! Litt morsomt når man sitter på en Mac/Linux maskin og får frem en dialogboks (ikke vanlig popup, men en ja/nei dialog fra nettleseren) og spør: "Vil du at Errorsafe skal scanne din datamaskin? (anbefalt)" Jeg trykker "nei". Neste dialogboks: " Errorsafe scanner nå din datamaskin for virus. " Så kommer man til en nettside hvor det står: "Errorsafe fant 163 infeksjoner i din datamaskin. Trykk her for å laste ned og fjerne dem!" Jeg bare ler og surfer videre. 9070060[/snapback] Jeg ler ikke av det.. det irriterer meg mer.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Irriterer meg noe jævlig at noen snart har vært en time i dusjen, får faen være grenser! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Irriterer meg noe jævlig at noen snart har vært en time i dusjen, får faen være grenser! 9071586[/snapback] Da kan du garantere deg at om det bare er en inne, så jager han av. Er det flere så har de seg. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Irriterer meg noe jævlig at noen snart har vært en time i dusjen, får faen være grenser! 9071586[/snapback] Da kan du garantere deg at om det bare er en inne, så jager han av. Er det flere så har de seg. 9072353[/snapback] Ok, det ga ikke et fint bilde.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Lolz.. jeg trodde du tidl. skrev at du hadde vært en time i dusjen! (Skjerpeseg...) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ok, det ga ikke et fint bilde.. Det er helt naturlig, flott og deilig. Hehe tipper det hjalp! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 At folk undervuderer og ser ned på folk som har Adhd og bruker dem som underholdning.. Da blir iallefall jeg forbanna Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 At folk undervuderer og ser ned på folk som har Adhd og bruker dem som underholdning.. Da blir iallefall jeg forbanna 9073879[/snapback] Enig der. De er da faen mennesker de også. Kan ikke noe for at de har en slik sykdom! ___ Irriterer meg at GTA3 skal ha sånne forb...! vanskelige og kjedelig oppdrag. Levere 3 biler uten en ripe på 5 min! Det må da være grenser! Ikke gøy en gang... Når jeg blir mektig er det kickass-time på alle Mafiabosser i byen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg