Fredrik Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Mennesker som babler på sitt eget språk, selv om de vet at du ikke forstår. En polsk kunde på jobben i dag som skulle ha røyk, og ikke forstod norsk eller engelsk. Eneste han kunne var "cigarette". Hjalp lite på hva han skulle ha, når det er en vegg full av det. Ble til slutt bare noe random drit. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noe som er veldig irriterende og skummelt er når man skal lense båten sin med et hull i gulvet i båten (som er ment til tømming) for så å miste proppen i full fart Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg irriterer meg litt over kiosken på togstasjon her. Han fyren som jobber der satt med msn og headsett med mikrofon å snakket med en fyr, han fortsatte praten mens jeg handlet. Det var ikke akkurat norsk talende person eller. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 satt med msn og headsett med mikrofon å snakket med en fyr, han fortsatte praten mens jeg handlet. OI det er spesielt... Det er ikke tilfeldigvis i Bergen dette her? Om det er det så tror eg at eg tar en tur bortom og kjefter litt på han. Har ikke snakket til noen idag, og eg begynner å bli rastløs. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Nei det er (for din del) desverre ikke det. Jeg ble faktisk litt sjokert første gang jeg så det. Han har gjort det flere ganger. Før hadde de en tv stående der. De så på tv til og med når du handla. Så en av dem har kjæresten sin sittende sammen med seg bak kassa også. Rimelig uporft. Men men. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Irriterer meg over folk som ringer inn til kundeservice om småpirk! "Jeg synes at intranettet går litt tregt, kan dere lage jobb på det og prioritere dette foran migrering av AD?" Herre, folka på serveravdelingen har jo bedre ting å gjøre, spesielt ettersom nesten alle er på ferie. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Irriterer meg at gressklipperen ikke starter, meldt regn snart også Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hver gang man sender en link til noen på MSN, så svarer de alltid: Hva er det for noe? Kan de ikke bare trykke på den jævla linken for å finne det ut da! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Jaaa, helt enig. Men sa skjonner jeg de ogsa da. » Ståle sier: goatse.cx <3 (l)(l)(m) Fj0rTi$$ <3 (l)(l)(m) sier: Hva er det for noe? sant edit: NSFW Endret 13. juli 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Vel... Om det ikke er opplagt hva som linkes til, spør jeg også om det. Er litt dumt å sitte på kontoret og få opp masse tvilsomme greier på skjermen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Men man kan jo alltid lyve da. » Ståle sier: dansende ponnier Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Men når det står www.youtube.com/***** så ser jeg ikke helt problemet. Men jeg forstår poenget deres Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hver gang man sender en link til noen på MSN, så svarer de alltid: Hva er det for noe? Kan de ikke bare trykke på den jævla linken for å finne det ut da! 9067134[/snapback] Jeg blir irritert over sånne folk som deg! Tror du at jeg vil ha virus, det kan hende at det var ikke deg som sendte link men viruset. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Irriterer meg at jeg ikke finner en detaljert rute / kart opp til Løvstakken nedenfra Rosenlundsveien. Skulle prøve å finne den selv... Men neida! Kommer meg aldri på fjellet jeg Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg blir irritert over sånne folk som deg! Tror du at jeg vil ha virus, det kan hende at det var ikke deg som sendte link men viruset. 9067539[/snapback] Trykker du aldri på linker til youtube fra venner? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hver gang man sender en link til noen på MSN, så svarer de alltid: Hva er det for noe? Kan de ikke bare trykke på den jævla linken for å finne det ut da! 9067134[/snapback] Jeg blir irritert over sånne folk som deg! Tror du at jeg vil ha virus, det kan hende at det var ikke deg som sendte link men viruset. 9067539[/snapback] Herregud.. jeg irriterer meg over sånne som deg! Kanskje du ikke vil ha virus på pcen din.(Hvem vil det?) men å ha sånn paranoia er jo helt sinnsykt! jeg selv er innom tusenvis av tvilsomme sider hver dag, Men jeg bruker hodet og har ikke behov for å utforske en hver download-link så tror jeg er stort sett trygg så lenge jeg tenker meg litt om. Jeg sender ofte linker til sånne som deg for å tipse de om ting jeg mener de burde se, Men det er ganske utrolig å være så paranoid på et par linker! Jeg råder deg og alle andre som er sånn å installere avast! SAS(superantispyware) og slike programmer hvis det er så ille. (Nei, det er ikke virus som jeg har laget ) Endret 13. juli 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Irriterer meg over pop-ups til slike "super-anti-spyware" greier... og værre er folk som faktisk laster dem ned....herrgud hvor mange ganger har jeg sagt at de IKKE skal laste ned det som kommer som random pop-ups..? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Irriterer no jævli at jeg har måtte holde meg kunstig våken i 3 timer nå, og 2 timer til fordi jeg må hente noen kl0200! Har drukket kvalmenes sterk kaffi (halv kanne/fullt filter) siden jeg sluttet på jobb i ettermiddag. muuusst sleeeeee...eeep... Endret 13. juli 2007 av Killer_DT Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg hater <3 og x3 WTF?!?!?!?!? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Har sånn irriterende betennelse i min venstre stortå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg