Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk fra sør-jæren og rundt det området. Jævla innavlede bønder og rånere som ikke har mer IQ enn skonummeret sitt.

9026851[/snapback]

 

Fordommer som det der irriterer meg grenseløst. I tillegg til å bo i Bærum (nok av fordommer mot bæringer), så er jeg halvt jærbu noe som har ført til at når folk i Stavanger spør meg hvor jeg er fra og jeg sier Sør-Jæren/Romerike så ser de dumt på meg, og begynner å snakke om traktor og kuer m.m. Fordommer generellt som går på geografi irriterer meg.

Lenke til kommentar
Artig å se slike folk gå "bredt" med skuldrene/armene på gata, egentlig så er det artig å se en person gå "bredt", uansett alder  :roll:

9044241[/snapback]

:hrm: Du vet at de ikke kan noe for det...? (I de fleste tilfeller)

 

Akkurat det der kom av seg selv med en gang jeg begynte å trene ryggen (halvhjerta).

 

Folk fra sør-jæren og rundt det området. Jævla innavlede bønder og rånere som ikke har mer IQ enn skonummeret sitt.

9026851[/snapback]

Folk fra sør-jæren har igrunn ganske store føtter... :roll:

Endret av Chao
Lenke til kommentar

Det jeg hater mest av alt er folk som syter å klager over hvor lei de er alt som har med religion og gjøre, folk som klager over World Of Warcraft, og hvor no-lifere de som gamer det er, og folk som generelt ALLTID mener de har rett, uansett F. ja, også hater jeg folk som klager over musikk, og spesielt dem som raker ned på hip hop/rap. Og det er også FORFERDELIG plagsomt med folk som alltid klagerog syter og raker ned på ALT som dem selv ikke liker.

Endret av Larusso
Lenke til kommentar
Uhm.. hva skal man ellers klage pa hvis man ikke skal klage pa det man ikke liker...

9060738[/snapback]

 

Formulerte meg selv litt feil på slutten, bare å lese, men det jeg mente var, at jeg hater folk som bestandig skal klage og syte å rake ned på andre som mener, eller liker noe annet enn dem selv.

Endret av Larusso
Lenke til kommentar

omg, og jeg misliker kverulanter som deg selv, altså, det er greit å ha en annen mening enn andre, og det er greit og være uenig, men man trenger ikke å klage over det hele tiden, og rake ned på andre fordi dem mener noe annet enn deg selv, man kan si i fra, og være uenig, men man trenger ikke rake ned på personen, eller den gruppe mennesker som har andre meninger, det er derfor vi har krig i verden, og derfor man har mange ekstremistiske grupper, for å sette det litt på spissen.

Lenke til kommentar

Mine plagsomme ting de siste ukene:

 

- Å kjøpe vaskemaskin på elkjop.no var helt umulig (og det hasta!). Samme feilen oppstod hver gang heelt på slutten av bestillingsprosedyren. Kundeservice kunne kun bestille den for meg dersom jeg bodde i Oslo (noe jeg ikke gjør). Totalt kosta kundeservice meg 267,- (skulle tro de tar betalt for selve ringinga også).

 

- En ca 3 uker gammel WindowsXP installasjon gir fra seg meldingen "Delayed write failed" i et par dager før viktigte oppstartsfiler kræsjer, og jeg blir nødt å kjøre en repair-install i stedet for å få unna jobb-ting.

 

- Når jeg skal brenne en ny windowsXP-CD, feiler brenninga på 100% hver gang på bærbaren, så jeg må koble til og bære skjerm og greier til en annen stasjonær med en brenner som fungerer.

 

- Jeg drikker så mye kaffe og te at jeg må pisse hvert 30. minutt.

 

- Jeg greier aldri stå tidlig opp for å jobbe, starter i 11-tida når jeg burde starta 9.

 

editleif

Endret av Gravlaks
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...