Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Artig å se slike folk gå "bredt" med skuldrene/armene på gata, egentlig så er det artig å se en person gå "bredt", uansett alder  :roll:

9044241[/snapback]

 

Er enig i det. Har fått mye pes for at jeg går sånn til tider, men når jeg har vondt i ryggen så gjør det ikke så vondt om jeg går "bredt". :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk som tror de er så sinnsykt mye bedre enn andre er skikkelig irriterende! Det er også fjortenåringer som tror de er heeelt ville og som oppfører seg som tullinger! Folk som ikke klarer å oppføre seg etter vanlig folkeskikk er også helt sykt irriterende!

9043195[/snapback]

 

Selv er jeg 13, Men jeg oppfører meg etter vanlig folkeskikk. Men jeg har flotte eksempler på det du beskriver i både min klasse og de andre to.

 

,M ø?!

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg selv så jævlig for tiden. Er fremdeles innstilt på ferietid (les: stå opp 1500PM), men har nå begynt i jobb og må opp 0530 hver jævla morgen. Problemet er at jeg faen meg ikke klarer å sovne før i 2-3tiden om nettene, og derfor får jævla lite søvn.

 

... Noe som igjen leder til at jeg er helt gåen når jeg kommer hjem, og hverken får spist skikkelig, eller trent, men bare ligger og sløver.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
At man på NSB-tog teller fra siste stoppested og annonserer neste stoppestasjon som "første stasjon", selv om toget godt kan ha vært innom en hau med stasjoner fra før av.

 

Ville det ikke være riktigere med "neste stasjon"?

9044942[/snapback]

Neste stopp vil, for språknerder som meg selv, bety påfølgende stopp etter den førstkommende. Men i dagligtale vil nok det store flertallet se på første stopp som 'neste'. :)

Lenke til kommentar
Artig å se slike folk gå "bredt" med skuldrene/armene på gata, egentlig så er det artig å se en person gå "bredt", uansett alder  :roll:

9044241[/snapback]

 

Er enig i det. Har fått mye pes for at jeg går sånn til tider, men når jeg har vondt i ryggen så gjør det ikke så vondt om jeg går "bredt". :/

9044265[/snapback]

Samme her. :ermm:

Lenke til kommentar
Artig å se slike folk gå "bredt" med skuldrene/armene på gata, egentlig så er det artig å se en person gå "bredt", uansett alder  :roll:

9044241[/snapback]

 

Er enig i det. Har fått mye pes for at jeg går sånn til tider, men når jeg har vondt i ryggen så gjør det ikke så vondt om jeg går "bredt". :/

9044265[/snapback]

Samme her. :ermm:

9047859[/snapback]

 

riiiiiiiight

Lenke til kommentar

Irriterer meg over måker! Et par har slått seg ned rett utenfor utgangsdøra mi nå, og lar ungene drive flyvetrening der, hver gang jeg går ut kommer de å stuper, av og til med bomber :( Hvilken idiot var det som fant ut at "måker skal være fredet i hekketiden"? Tror jeg tar meg med luftgeværet snart om det skal fortsette sånn. Må vaske masse drit av bilen omtrent hver dag i tillegg, begynner å blir drittlei bokstavelig talt!

Lenke til kommentar
Artig å se slike folk gå "bredt" med skuldrene/armene på gata, egentlig så er det artig å se en person gå "bredt", uansett alder  :roll:

9044241[/snapback]

 

Er enig i det. Har fått mye pes for at jeg går sånn til tider, men når jeg har vondt i ryggen så gjør det ikke så vondt om jeg går "bredt". :/

9044265[/snapback]

Folk som gaar "bredt" har som regel en grunn til det. Store fyrer som har muskler og er bred over skuldrene, gaar "bredt" fordi de har en muskel under armene, som presser dem utover. Det er altsaa ikke mulig aa gaa med armene helt inntil sidene. Trust me, I know.

Lenke til kommentar
riiiiiiiight

9048141[/snapback]

*sniip*

9050620[/snapback]

Bare for å svare han litt lenger opp her, så går jeg faktisk "bredt" fordi jeg har vondt i ryggen. 3-4 prolapser opp gjennom årene merkes, pluss at det er noe galt med ryggen min fra før. Og jeg har ikke så store muskler at armene mine blir presset utover.

 

Så det så. :)

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Jeg HATER religiøse folk som må dele dette med andre.

 

word.

 

Jeg hater ogsaa diverse "keyboard-toffinger".

Folk som bretter ut om hvor god dem er hat.

Folk som ikke har noe annet aa snakke om enn dataspill, og hva dem har klart i de diverse dataspillene er hat.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at enkelte jenter er så innkompetent med datamaskiner. Jeg skulle hjelpe ei jente i klassen min når vi hadde bedriftsøkonomi, hun ville noe hun hadde skrevet på et word dokument over til et annet word dokument. Hun hadde vel skrevet halvparten av teksten sin manuelt over på det andre arket før jeg kom bort og hjalp henne, slik gikk samtalen:

 

- Merk alt... hold inne ctrl... og så trykker du "c"... Dra over til det andre dokumentet... hold inne ctrl... og så trykker du "v"... Eller så kan du bare dra opp "Rediger" og "Kopier/Lim inn"

 

- Ahh takk skal du ha, skjønner ikke hvordan du klarer å huske at dette jeg.

 

 

Selv med ingen datakunnskaper burde man da klare å lete seg fram til Kopier/Lim inn.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over at enkelte jenter er så innkompetent med datamaskiner. Jeg skulle hjelpe ei jente i klassen min når vi hadde bedriftsøkonomi, hun ville noe hun hadde skrevet på et word dokument over til et annet word dokument. Hun hadde vel skrevet halvparten av teksten sin manuelt over på det andre arket før jeg kom bort og hjalp henne, slik gikk samtalen:

 

- Merk alt... hold inne ctrl... og så trykker du "c"... Dra over til det andre dokumentet... hold inne ctrl... og så trykker du "v"... Eller så kan du bare dra opp "Rediger" og "Kopier/Lim inn"

 

- Ahh takk skal du ha, skjønner ikke hvordan du klarer å huske at dette jeg.

 

 

Selv med ingen datakunnskaper burde man da klare å lete seg fram til Kopier/Lim inn.

9051861[/snapback]

Jeg "Svømmer" i sånne tullinger hver dag :( 4stk

Lenke til kommentar

Når den jævla shortsen (som ikke er for liten engang) bestemmer seg for å miste knappen, skjer det selvfølgelig MENS jeg står og pisser, og den går naturligvis RETT i do. Som om ikke det var nok har jeg to problemer til:

1: Det fulgte ikke med noen ekstraknapp

2: Kloakken her i huset går gjennom en pumpe, og før den kommer så langt skal den gjennom en kvern. Den kverna tåler ingenting. Jeg kan altså ikke spyle ned.

 

ÆSJ!

Lenke til kommentar
Når den jævla shortsen (som ikke er for liten engang) bestemmer seg for å miste knappen, skjer det selvfølgelig MENS jeg står og pisser, og den går naturligvis RETT i do. Som om ikke det var nok har jeg to problemer til:

1: Det fulgte ikke med noen ekstraknapp

2: Kloakken her i huset går gjennom en pumpe, og før den kommer så langt skal den gjennom en kvern. Den kverna tåler ingenting. Jeg kan altså ikke spyle ned.

 

ÆSJ!

9054725[/snapback]

You Luckeey..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...