Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på en sånt yrkesprosjekt vi hadde ved juletider skulle vi velge et yrke eller en utdannelse og presentere den på en liten messe. hvertfall, en i klassen valgte elektroingeniør (eller dataingeniør, husker ikke) og kunne ikke forskjell på transistor og kondensator. han var også usikker på hvilken del i pc'en som var RAM'en :no:

det irriterte kanskje ikke grenseløst, men det var temmelig frustrerende

Lenke til kommentar
At jeg har snudd døgnet helt, og trolig ikke får sove før i 4 tiden i natt. Jeg begynner i ny jobb imorgen tidlig... kommer til å vaere så jaevla trøtt.

 

Godt førsteinntrykk. :thumbup:

9033462[/snapback]

 

Har nattskift denne uka jeg, så jeg kan snu døgnet helt rundt hvis jeg vil. :tease:

 

Irriterer meg forresten over at det virker som om ingen i hele norges land vet hva som feiler pc'n min. Det irriterer meg noe sinnsykt at jeg må underklokke pc'n og kjøra blant annet minnet på halvparten av stock frekvens. Sliter i alle spill fordi jeg må underklokke den driten.

Lenke til kommentar
Argh, må stå opp 0530 hver dag denne uken, for å rekke jobben.

9039018[/snapback]

Jeg må opp halv 6 hver dag helt til jeg finner en plass å bo :p

 

En ting jeg lurer litt på, er det mulig å irritere seg så mye at man blir helt slått ut psykisk?

Jeg irriterer meg over så godt som alt, og det er ikke bare der og da, men det irriterer meg i dager/uker etterpå også.

Det begynner å bli skikkelig ille. Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
At det er først "reklame" om at du ikke skal kjøpe alkohol til barna dine i Magasinet til Dagbladet denne helga. Reklamen er gitt ut av vinmonopolet. De tre neste sidene er test av vin... Sånt irriterer meg.

9042898[/snapback]

Det er forskjell på betalte annonser og redaksjonelt innhold, vet du. :)

 

Ville du følt det på samme måte dersom en dobbeltside om gårsdagens store dødsulykke på E6 ble etterfulgt av en helside for en ny Audi-modell når du bladde om?

Lenke til kommentar
At det er først "reklame" om at du ikke skal kjøpe alkohol til barna dine i Magasinet til Dagbladet denne helga. Reklamen er gitt ut av vinmonopolet. De tre neste sidene er test av vin... Sånt irriterer meg.

9042898[/snapback]

Det er forskjell på betalte annonser og redaksjonelt innhold, vet du. :)

 

Ville du følt det på samme måte dersom en dobbeltside om gårsdagens store dødsulykke på E6 ble etterfulgt av en helside for en ny Audi-modell når du bladde om?

9043112[/snapback]

Hadde man tydelig sett at det var en audi som hadde kræsja, og så kom reklame for samme modell rett etterpå hadde jeg reagert ja.

Lenke til kommentar
Folk som tror de er så sinnsykt mye bedre enn andre er skikkelig irriterende! Det er også fjortenåringer som tror de er heeelt ville og som oppfører seg som tullinger! Folk som ikke klarer å oppføre seg etter vanlig folkeskikk er også helt sykt irriterende!

9043195[/snapback]

Er så enig, selv er jeg 14 men jeg lover deg Nyren min at jeg ikke er sånn ;)

Lenke til kommentar
fjortenåringer som tror de er heeelt ville og som oppfører seg som tullinger! Folk som ikke klarer å oppføre seg etter vanlig folkeskikk er også helt sykt irriterende!

9043195[/snapback]

 

ÅÅÅ så enig jeg er. Fjrotisser som veier 35kg og tøffer seg som gorillaer(apedyret og ikke metafor for bolekiser) på 250kg er noe av det verste man møter.

Lenke til kommentar
fjortenåringer som tror de er heeelt ville og som oppfører seg som tullinger! Folk som ikke klarer å oppføre seg etter vanlig folkeskikk er også helt sykt irriterende!

9043195[/snapback]

 

ÅÅÅ så enig jeg er. Fjrotisser som veier 35kg og tøffer seg som gorillaer(apedyret og ikke metafor for bolekiser) på 250kg er noe av det verste man møter.

9043553[/snapback]

 

Artig å se slike folk gå "bredt" med skuldrene/armene på gata, egentlig så er det artig å se en person gå "bredt", uansett alder :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...