Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KOmmer vil litt an på hvilke type forsikring vel? (er ikke noe ekspert)

Uansett så er sånne folk sinnsvakt irriterende, tenker først på seg selv og sine egne materialistiske skader. Jeg tviler ikke et sekund på at hun snakket i mobilen eller noe sånt dumt...

 

Hva gjorde du som ble smelt da? Har du sagt til snuten at hun rotet med et eller annet eller skal du bare la det gå så lenge hun ordner opp for seg?

Lenke til kommentar

Er for øyeblikket meget så irritert på han som fikk den geniale idéen å kjøpe inn brukte maskiner som vi skal konfigurere og selge videre. For det første er det veldig mye jobb med de 200 maskinene, for det andre er det en feilprosent på ca 20 (!). Hver 5. maskin tar sikringen ved at strømforyningen er defekt :(

Lenke til kommentar
KOmmer vil litt an på hvilke type forsikring vel? (er ikke noe ekspert)

Uansett så er sånne folk sinnsvakt irriterende, tenker først på seg selv og sine egne materialistiske skader. Jeg tviler ikke et sekund på at hun snakket i mobilen eller noe sånt dumt...

 

Hva gjorde du som ble smelt da? Har du sagt til snuten at hun rotet med et eller annet eller skal du bare la det gå så lenge hun ordner opp for seg?

9015845[/snapback]

 

Siden det ikke ble noen personskader så ble ikke purken tilkalt. Skrev bare skadeskjema og ikke noe mer ble gjort med saken. Hun må så klart ordne opp, jeg var jo helt uskyldig i dette og det var uten tvil hennes feil. Men jeg må si, det hadde vært utrolig deilig å bare klinke til hu i hodet der ho stod. Jeg sparka bare opp døra på bilen min etter krasjen og ropa et par stygge bannegloser, ellers prøvde jeg å holde meg, selv om det var fristende å dra til hun. Men det hadde bare forverret saken regner jeg med.

 

Forsikringsselskapet må betale uansett forsikring mener jeg å huske. Hun hadde den billigste forsikringa, altså ansvarsforsikring som dekker skade på de som blir påkjørt. Hvilken forsikring jeg har, har ingenting med saken å gjøre da det åpenlagt var hennes feil.

 

Kvinnfolk og bil, ingen god kombinasjon. Blir som å få en hest til å klatre i stige.

Lenke til kommentar

"Kvinnfolk og bil, ingen god kombinasjon. Blir som å få en hest til å klatre i stige."

 

HAHAA:D Den skal huskes for ettertiden! Jeg vil anbefale deg å stikke innom legen eller noe, for å undersøke om nakken fikk seg en trøkk. Selv om du ikke kjenner noe kan du senere i livet dokumentere at du har vært hos legen, og kan derfor legge eventuelle nakkeproblemer på bilulykka for mange år sida :)

 

Dette igjen vil vel føre til at politiet blir innkalt, og om du forteller det du har hørt får nok kvinnen høyst sannsynlig bot i tillegg til redusert bonus på forsikringen :)

 

Edit: Og så lenge hun selv bare hadde ansvarsforsikring, så må hun betale alle skader på sin egen bil selv.

Endret av OML
Lenke til kommentar

Folk som ikke tar et nei for et nei. Har nettopp hatt en samtale med en som absolutt skulle ha meg med på en rånetur til en annen plass, ca en time unna ved normal kjøring. Men grunnen til at jeg ikke vil er fordi han grisekjører noe så hinsides, så jeg vedder på at han kommer til å ligge i 160+km/t hele veien dit, og det gidder jeg bare ikke. Men han vil for faen ikke ta et nei for et nei, jeg sier at jeg ikke gidder, trøtt osv for å slippe å bli med. Jeg vet hvordan det kommer til å bli, råkjøring uten like. Nå skal han ringe igjen om et kvarter og han kommer garantert ikke til å gi seg før jeg motvillig sier ja. Hva faen skal jeg si? Ingenting går jo inn, nei betyr faktisk nei.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Har nettopp snakket med han nå, han gav seg overraskende fort til å være han. Fikk nå så klart høre ei regle om at jeg var lat osv fordi jeg ikke ble med, men jeg vil heller sitte hjemme i live enn å sette livet på spill sammen med han gærningen der. Jeg hadde lyst å dra dit, men ikke ved å sitte på med han, og akkurat nå har jeg ikke bil da så klart. Hadde jeg hatt det, hadde jeg kjørt selv. Tror han ble sur også, men det for han bare bli, han er bare en idiot hvis han skal bli sur på meg for dette etterpå.

 

edit: ja, det stemmer, jeg sa det skikkelig flere ganger, men det var som å snakke til en vegg.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Irriterer meg grønn over, at uansett hvor man handler ting der det er feedback så skal den som selger vente til han som kjøper gir karakter før selger gir karakter.

 

Dette er helt hull i hue etter min mening, for når kjøper har betalt så er jo hannes/hennes oppgave i handelen fullført (klart noe annet ved oppkrav da) hvorfor kan ikke da selger levne karakter med engang?

 

Plager med noe enormt ettersom at jeg kjøper en del på ebay og qxl, er en forferdelig u.kultur dette!

Kjøper er jo ferdig med sin del etter at betalingen er fullført, men levner selger karakter da, neida må vente til kjøper har gjort det!

Lenke til kommentar
[...] forferdelig u.kultur [...]

Hva står u-en for? :p

 

Irriterer at den eneste rene skjeen jeg fant tilhørte sølvtøyet. Må behandle greia så sinnsykt forsiktig under vasking + at den bli glovarm i teen. Forstår ikke poenget med sølvtøy. Bare dyrt og upraktisk :p.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...