Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg ganske så mye over folk med fjortiss-signatur. F.eks. "Eksempelbruker er søt <3 Eksempelbruker 2 er min beste venn" osv.

 

Og f.eks. "Medlem av "eksempelbrukers" fanklubb <3"

8996619[/snapback]

Altså SO6 tøssene? :p

9000509[/snapback]

 

 

You got it.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

at det er mange forskjelige filmreklamer på tv..slike tv-spots om samme film..

nok med en, vil ikke vita alt som skejr i filmen heller

Lenke til kommentar
Hvorfor? Jeg har da ikke sagt noe gale.. vi har jo kysset TO ganger!

9013449[/snapback]

 

Der begynner du å irritere litt altså, så jeg driter i om jeg rubber det inn eller ikke. Det er da forbanna klart at hun slår opp i en slik situasjon. Personlig hadde jeg begynt å lure om jeg nettopp var blitt sammen med noen og bare sett de noen få ganger på to uker...

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar

Var i en bilulykke i går kveld. Det hele skjedde på starten av et langstrekke, og det var midt på dagen og fint vær. Et lite stykke på langstrekket skulle jeg svinge av til venstre, så jeg slo på blinklyset og bremsa ned. Jeg måtte stoppe og vente på to biler som kom i motgående felt. Rett før jeg begynte å bremse så tok jeg et kjapt blikk i bakspeilet, og så en bil lå et 10-20 meter bak meg kansje. Da jeg da stod der og ventet på de to bilene, hører jeg en forferdelig kvining bak meg, så jeg tok et kjapt blikk opp i speilet, og der ser jeg hele fronten til bilen bak kom merkelig kjapt mot meg. Det hele skjedde så kjapt at jeg så vidt rakk å få ut kløtsjen før det smalt, jeg skulle da så klart dra på som faen fremover for å forhindre det, men det var for sent. Så hun suste i bakenden min og trøkte sammen hele bagasjerommet, og jeg fortsatte fremover og rett inn i autovernet. Dette gjorde da at også motoren tok kvelden. Bilen min ble totalvraket, både framenden og bakenden ble most. Men det værste av alt var at hun kjerringa som kjørte på meg ikke kom bort til meg først en gang. Neida, hun kjørte av på rasteplassen rett ved, og var bekymret for bilen sin, og at hun hadde brukt så mye penger på å fylle opp tanken på bilen. Herregud, hva feiler det folk, bilen er vel det siste man bør bekymre seg for. Heldigvis var det en tysk turist der som løp bort til meg og hjalp meg ut av bilen og spurte om det gikk bra og var veldig hjelpsom. Han hjalp faktisk til å flytte bilen min unna veien også, og hun andre stod å søyt over bilen sin enda. Etterhvert kom hun bort å spurte bare fort om det gikk bra, før hun igjen dro bort til den jævla bilen sin igjen og søyt og klaga. Hun prøvde med forklaringen at hun ikke så at jeg blinket, men jeg hadde både blinklys og bremselys på så det var ikke noen unnskyldning. Jeg hørte dessuten at hun prata med noen andre om at hun hadde fiklet med mobilen og derfor ikke sett meg før det var for sent. Fy flate så irritert jeg ble på det kvinnfolket.

Lenke til kommentar
snip

9015097[/snapback]

 

Jævla greit at det ikke ble noe personskade da. :)

 

In any case, hun oppfører seg faen meg umenneskelig, hvis hun først sjekker egen bil, istedet for å se til føreren av bilen hun nettopp totalvraket. Slike jævler burde ikke slippes på veiene... wtf liksom.

 

Edit.

 

*Kremt*. Følger bruktbilens ide om å kutte litt ned på siteringen.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...