Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke når jeg skulle installere skjermdriveren. For å utdype litt, hadde de fjernet terminal slik at man ble låst til klikk klikk ferdig med installasjon hadde det vært bedre. Jeg føler de forventer at du skal kunne for mye.

8995420[/snapback]

 

Har du et skjermkort fra Ati, Nvidia eller Intel? Brukte du ubuntu? Start restricted drivers manager, klikk "enable" og så "apply" på skjermkortet. That's it.

 

Nuff OT.

Lenke til kommentar
Finnes verre folk en Teri her i verden, da.

8996538[/snapback]

 

Men nå var det nå akkurat hun som irriterte meg. Jeg har et sånt Harry Potter arr som svir hver gang jeg ser henne! Hadde hun holdt kjeft og stukket baken i været rett foran meg hadde jeg sagt noe annet, jeg skal innrømme det. Men akkurat nå håper jeg Teri, eller rollen til Teri i denne serien, brenner i helvete.

Lenke til kommentar

Den HELVETTES flash banner greia som dukker opp på toppen av siden når man logger på hotmail. Hvis du tilfeldigvis skulle komme til å bevege musen over den, begynner den å spille av noen helt JÆVLIGE ringetoner på fullt volum! Finnes det en stopp knapp noe sted? NEI! Hva må man gjøre, man må FAEN MEG lukke hele vinduet! Helvette ass! Hvilken idiot kom på dette?!

Lenke til kommentar
Den HELVETTES flash banner greia som dukker opp på toppen av siden når man logger på hotmail. Hvis du tilfeldigvis skulle komme til å bevege musen over den, begynner den å spille av noen helt JÆVLIGE ringetoner på fullt volum! Finnes det en stopp knapp noe sted? NEI! Hva må man gjøre, man må FAEN MEG lukke hele vinduet! Helvette ass! Hvilken idiot kom på dette?!

8997092[/snapback]

Ja sånn dritt irriterer meg også,
Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som skal dra Jesus og guddommeligheter inn i alt som er positivt, og alt som er løsningen på noe vanskelig.

Irriterer meg også over forbanna hyper-indoktrinerte kristne elever som går rundt i skolekantinen og deler ut karameller pakket inn i salmer/sitater/historier fra Bibelen.

 

En vis mann sa engang " I keep the Bible in a pool of blood, so that none of it's lies can affect me". Av og til når jeg av en eller annen grunn er i et miljø der den religiøse indoktrineringen er så massiv at den nesten fysisk manifisterer seg, føler jeg nesten at jeg må følge hans råd for å beholde sinnet mitt i sjakk.

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar
Den HELVETTES flash banner greia som dukker opp på toppen av siden når man logger på hotmail. Hvis du tilfeldigvis skulle komme til å bevege musen over den, begynner den å spille av noen helt JÆVLIGE ringetoner på fullt volum! Finnes det en stopp knapp noe sted? NEI! Hva må man gjøre, man må FAEN MEG lukke hele vinduet! Helvette ass! Hvilken idiot kom på dette?!

8997092[/snapback]

 

Idioter som bruker hotmail iritereer meg så jævli :p

Lenke til kommentar

Irriterer meg over den folkefiendtlige organisasjonen "Fremtiden i våre hender". Var spesielt dette utsagnet om skattlegging av parkeringsplass på jobben som fikk det til å renne over:

 

"Det er mange ordninger som er vanskelige å administrere, men som vi har fordi vi mener de er viktige. Skattlegging av gratis parkering er et av de mest effektive tiltakene for å få flere til å kjøre kollektivt, sier Hermstad som heller ikke kan se at slik skattlegging blir vanskelig å gjennomføre i distriktene."

 

Skal jeg betale skatt for min parkeringsplass i en jobb hvor jeg må ha bil da det ikke eksisterer et kollektivtilbud som jeg på noen som helst måte kan kunne kombinere med jobben? Når det forutsetter at jeg må igjennom flere kilometer med tunnel for å komme til den ene delen av kommunen jeg jobber i og sykkel er et helt utelukket alternativ? Hva oppnår man på å skattlegge sånne som meg? Jeg må jo uansett bruke bilen, ellers får ikke pasientene mine behandling. Skal jeg betale ekstra for å bli "oppmuntret" til å bruke kollektivtransport som er ikke-eksisterende?

 

Helvetes idioter!

Lenke til kommentar
Den HELVETTES flash banner greia som dukker opp på toppen av siden når man logger på hotmail. Hvis du tilfeldigvis skulle komme til å bevege musen over den, begynner den å spille av noen helt JÆVLIGE ringetoner på fullt volum! Finnes det en stopp knapp noe sted? NEI! Hva må man gjøre, man må FAEN MEG lukke hele vinduet! Helvette ass! Hvilken idiot kom på dette?!

8997092[/snapback]

 

Idioter som bruker hotmail iritereer meg så jævli :p

8998925[/snapback]

 

Jeg HATER meg selv fordi jeg bruker hotmail! :p

 

Tjenesten er tilnærmet ubrukelig, problemet mitt er at hvis jeg bytter mail nå, blir det så jævla mye trøbbel alle stedene jeg er registrert. Domener, kontakt lister, forum osv... stress.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...