Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noe som irriterer meg sykt er når folk ikke klarer enkel tegnsetting, som for eks. komma og spørsmålstegn! :mad:

8989074[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke hva du mener de fleste her på forumet bruker slike tegn eller hva jeg bruker det ihvertfall men det er rett det du sier at det er irriterende når folk ikke bruker det

 

Slik du mener? :p

8989158[/snapback]

 

det er det verste jeg veit :)

 

noe som irriterer meg sykt er når folk ikke klarer enkel tegnsetting, som for eks. komma og spørsmålstegn! :mad:

8989074[/snapback]

Og folk som ikke bruker stor bokstav^^

8989262[/snapback]

 

men det hindrer deg ikke i å forstå innholdet i setningen ;)

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
noe som irriterer meg sykt er når folk ikke klarer enkel tegnsetting, som for eks. komma og spørsmålstegn! :mad:

8989074[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke hva du mener de fleste her på forumet bruker slike tegn eller hva jeg bruker det ihvertfall men det er rett det du sier at det er irriterende når folk ikke bruker det

 

Slik du mener? :p

8989158[/snapback]

 

det er det verste jeg veit :)

 

noe som irriterer meg sykt er når folk ikke klarer enkel tegnsetting, som for eks. komma og spørsmålstegn! :mad:

8989074[/snapback]

Og folk som ikke bruker stor bokstav^^

8989262[/snapback]

 

men det hindrer deg ikke i å forstå innholdet i setningen ;)

8992276[/snapback]

 

Regardless! Skal du først klage på andre, får du lære deg å skrive korrekt selv. Bruk stor bokstav og punktum i setningene dine.

 

Hvis alle skal følge din logikk, kan man jo også si at følgende er helt ok:

 

hvem kjrm kort skl eg kjøba?

 

Det er fullt mulig å forstå setningen, men det er ingen tvil om at den er hinsides stygg.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Når teknologi ikke virker. Jeg tenker i dette tilfellet på at signalene til mobilnettet er så sinnsykt dårlig her, at jeg må sende en sms 5-6 ganger før den faktisk blir sendt, og om jeg ringer noen/noen ringer meg må jeg stå klemt inn i et hjørne på kontoret ellers hører jeg/de ingenting....

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHH!

Lenke til kommentar

Jeg blir enda mer frustrert i Linux, føler meg innesperret siden jeg kan lite om det. Blir det like klikk klikk ferdig som i Windows bytter jeg gjerne til det. Men hadde jeg vokst opp med det blir det sikkert lett og fint, men nå er jeg låst til Windows siden jeg kan mye om det.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Jeg blir enda mer frustrert i Linux, føler meg innesperret siden jeg kan lite om det. Blir det like klikk klikk ferdig som i Windows bytter jeg gjerne til det. Men hadde jeg vokst opp med det blir det sikkert lett og fint, men nå er jeg låst til Windows siden jeg kan mye om det.

8995383[/snapback]

 

Det er klikk-klikk-ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...