Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konservative og republikanske i USA som begynner å si at det er de liberale og demokratenes skyld at USA er i den standen det er nå.

Det er jo det. Hvem andre sin skyld skulle det være? De som har Gud på sin side? Latterlig. :D

Endret av xNINJA
Lenke til kommentar
Konservative og republikanske i USA som begynner å si at det er de liberale og demokratenes skyld at USA er i den standen det er nå.

 

Idioter.

8984739[/snapback]

 

Og at 68 % av republikanerne ikke tror på evolusjonen, men heller skaperverket slik det står beskrevet i bibelen. I fjor engang var det til og med en republikaner som prøvde å få gjennom at de skulle slutte å undervise evolusjonsteorien i grunnskolen... De e faen med STEIN GAL!

Lenke til kommentar
Forrige quote: 8984739[/snapback]

 

Og at 68 % av republikanerne ikke tror på evolusjonen, men heller skaperverket slik det står  beskrevet i bibelen. I fjor engang var det til og med en republikaner som prøvde å få gjennom at de skulle slutte å undervise evolusjonsteorien i grunnskolen... De e faen med STEIN GAL!

8985208[/snapback]

 

Det har de da prøvd på siden de begynte med evolusjonsteori. Det som er mer irriterende er at de faktisk har klart det enkelte plasser.

Lenke til kommentar
Noe som irriterer meg grenseløst er at mamma ikke klarer å slutte å røyke :(

8987813[/snapback]

 

Samme her. Min mor hoster så fælt at hun har vansker for å spise til tider. Får en skikkelig hostekule midt i middagen så jeg tror at hun skal krepere der og da. :(

 

Forbanner de som tok med seg tobakk til Europa tilbake i de dager ja. :hrm:

Lenke til kommentar

Veldig mange ting jeg er enig i her!

 

Ahh, jeg hater sånne forkortelser på alt om ungdommen finner på. F. eks når de sier:

 

Er d noe på g elr?

 

Jeg tilgir når det kommer over sms, da man kanskje ikke har plass til alle de lange ordene, men når de begynner og snakke sånn..da blir jeg irritert!

Tar jo såå mye lenger tid og si hele ordet.

8974362[/snapback]

Der har vi en! Altså, det tar meg 10x så lang tid å dekode sms-norsken til en del personer som det tar å lese noe normalt. Sparer ikke mye på å skrive det heller skal jeg si deg!

 

Irriterer meg ganske så mye over folk som skriver "hvem" i steden for hvilken/hvilket.

 

F.eks. "Hvem skjermkort skal jeg kjøpe"

8974448[/snapback]

Enda en ting jeg irriterer meg over! Og folk som ikke vet forskjellen på KJ, SKJ og SJ. Folk som sier feil med HUN/HENNE er også mektig irriterende.

 

At søstra mi sier "og sånn, ass, lizzm, ikke sant?" og den typen drittspråk. Irriterende.

8982252[/snapback]

Argh, det værste er når folk bruker "hold jeg på å si" i setninger hvor det ikke passer i det hele tatt. Når jeg tenker meg om liker jeg ikke det utrykket uansett hvor riktig det er.

 

Konservative og republikanske i USA som begynner å si at det er de liberale og demokratenes skyld at USA er i den standen det er nå.

 

Idioter.

8984739[/snapback]

Åh, latterlig! En del Amerikanere er virkelig så idiotiske at jeg blir irritert. Innavla bondetamper hele gjengen.

 

 

---------------------------------------------------

 

 

Jeg irriterer meg over at fadern har noen solide humørsvingninger iblandt

Lenke til kommentar
noe som irriterer meg sykt er når folk ikke klarer enkel tegnsetting, som for eks. komma og spørsmålstegn! :mad:

8989074[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke hva du mener de fleste her på forumet bruker slike tegn eller hva jeg bruker det ihvertfall men det er rett det du sier at det er irriterende når folk ikke bruker det

 

Slik du mener? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...