chokke Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Folk som sier mitsjubitsji... At søstra mi sier "og sånn, ass, lizzm, ikke sant?" og den typen drittspråk. Irriterende. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Folk som sier mitsjubitsji... 8982252[/snapback] Enig. Det uttales som det skrives, Mitsubisji Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hva er likheten mellom pølsebua og dass? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bruk av begge to medfører minst én scoring før man er tilbake. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 At jeg ikke kommer på en god unnskyldning for å ikke gå ut og trene nå :/. Stress. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er forbanna irritert på at jeg var så dum at jeg satt meg ned å så på den nyeste "Bring it On" filmen. Greit nok at hun udødelige blondien fra Heroes er så fin at hun kan kurere kreft med ræven, men denne filmen er ikke verdt det. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Mygg! Jeg hater de flygende jæv*ene. Og Arinomi: Jeg tror det skrives Mitsubishi. Endret 1. juli 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Konservative og republikanske i USA som begynner å si at det er de liberale og demokratenes skyld at USA er i den standen det er nå. Idioter. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Konservative og republikanske i USA som begynner å si at det er de liberale og demokratenes skyld at USA er i den standen det er nå. Det er jo det. Hvem andre sin skyld skulle det være? De som har Gud på sin side? Latterlig. Endret 1. juli 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Konservative og republikanske i USA som begynner å si at det er de liberale og demokratenes skyld at USA er i den standen det er nå. Idioter. 8984739[/snapback] Og at 68 % av republikanerne ikke tror på evolusjonen, men heller skaperverket slik det står beskrevet i bibelen. I fjor engang var det til og med en republikaner som prøvde å få gjennom at de skulle slutte å undervise evolusjonsteorien i grunnskolen... De e faen med STEIN GAL! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Forrige quote: 8984739[/snapback] Og at 68 % av republikanerne ikke tror på evolusjonen, men heller skaperverket slik det står beskrevet i bibelen. I fjor engang var det til og med en republikaner som prøvde å få gjennom at de skulle slutte å undervise evolusjonsteorien i grunnskolen... De e faen med STEIN GAL! 8985208[/snapback] Det har de da prøvd på siden de begynte med evolusjonsteori. Det som er mer irriterende er at de faktisk har klart det enkelte plasser. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg glemte alt av nøkler idag, min første dag i ny jobb.... Det er pinling å allerede fokke ting til første dagen! Selvfølgelig så finnes det ikke noen lånekort heller fordi jeg har superspesielle tilganger... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Noe som irriterer meg grenseløst er at mamma ikke klarer å slutte å røyke Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 En post er slettet med henvisning til retningslinjenes punkt 1. Jeg vet at det går an å være så irritert at kraftuttrykkene kommer av seg selv, men hold det på et noenlunde anstendig nivå er dere snille. Reaksjoner tas som vanlig på PM. Geir Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Noe som irriterer meg grenseløst er at mamma ikke klarer å slutte å røyke 8987813[/snapback] Samme her. Min mor hoster så fælt at hun har vansker for å spise til tider. Får en skikkelig hostekule midt i middagen så jeg tror at hun skal krepere der og da. Forbanner de som tok med seg tobakk til Europa tilbake i de dager ja. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Sant nok.. Dumt at moren din er verre enn min.. Endret 2. juli 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Veldig mange ting jeg er enig i her! Ahh, jeg hater sånne forkortelser på alt om ungdommen finner på. F. eks når de sier: Er d noe på g elr? Jeg tilgir når det kommer over sms, da man kanskje ikke har plass til alle de lange ordene, men når de begynner og snakke sånn..da blir jeg irritert! Tar jo såå mye lenger tid og si hele ordet. 8974362[/snapback] Der har vi en! Altså, det tar meg 10x så lang tid å dekode sms-norsken til en del personer som det tar å lese noe normalt. Sparer ikke mye på å skrive det heller skal jeg si deg! Irriterer meg ganske så mye over folk som skriver "hvem" i steden for hvilken/hvilket. F.eks. "Hvem skjermkort skal jeg kjøpe" 8974448[/snapback] Enda en ting jeg irriterer meg over! Og folk som ikke vet forskjellen på KJ, SKJ og SJ. Folk som sier feil med HUN/HENNE er også mektig irriterende. At søstra mi sier "og sånn, ass, lizzm, ikke sant?" og den typen drittspråk. Irriterende. 8982252[/snapback] Argh, det værste er når folk bruker "hold jeg på å si" i setninger hvor det ikke passer i det hele tatt. Når jeg tenker meg om liker jeg ikke det utrykket uansett hvor riktig det er. Konservative og republikanske i USA som begynner å si at det er de liberale og demokratenes skyld at USA er i den standen det er nå. Idioter. 8984739[/snapback] Åh, latterlig! En del Amerikanere er virkelig så idiotiske at jeg blir irritert. Innavla bondetamper hele gjengen. --------------------------------------------------- Jeg irriterer meg over at fadern har noen solide humørsvingninger iblandt Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 at windows spør om jeg vil restarte datamaskinen nå hvert 5. min! *HYYYL* Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 noe som irriterer meg sykt er når folk ikke klarer enkel tegnsetting, som for eks. komma og spørsmålstegn! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 noe som irriterer meg sykt er når folk ikke klarer enkel tegnsetting, som for eks. komma og spørsmålstegn! 8989074[/snapback] Jeg skjønner ikke hva du mener de fleste her på forumet bruker slike tegn eller hva jeg bruker det ihvertfall men det er rett det du sier at det er irriterende når folk ikke bruker det Slik du mener? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Noe som irriterer meg grenseløst er at mamma ikke klarer å slutte å røyke 8987813[/snapback] Finn alle røykpakkene til mor og kast dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg