Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som ser det som en plikt og kjøre forbi folk med L bakpå uansett hva er også irriterende. Samma hvor fort jeg kjører, folk skal presse seg forbi!

8970312[/snapback]

 

 

situasjonen jeg var i som fikk meg til å skrive inlegget ovenfor, var at jeg skulle over veien i et kryss på høyre siden. bilen kom fra veien foran og svingte mot den veien jeg gikk over, og skrudde på blinklysene mens han svingte og jeg trodde han skulle rett fram. i tillegg kjørte han rett foran meg mens jeg var halveis over alt. det var ingen trafikklys i det krysset.

Lenke til kommentar
Spedometeret vart viset 5km feil. Og hver gang moren min ser at nalen er litt over fartsgrensen ma jeg sette ned farten =/

 

Baksete sjaforer som ikke har kjort bil siden dem var 20 ar.. uff.

8970515[/snapback]

siden du øvelsekjører så skal du forholde deg til speedometeret i bilen, nytter ikke å si at speedometeret viser feil på oppkjøringen

Lenke til kommentar
Folk som ser det som en plikt og kjøre forbi folk med L bakpå uansett hva er også irriterende. Samma hvor fort jeg kjører, folk skal presse seg forbi!

8970312[/snapback]

Forrige helg ble forbikjørt av en dust da jeg kjørte et par km over fartsgrensen, rett etter han kom seg foran meg senket han farten, og lå til tider 10-15 km under fartsgrensen. Jævla gjøk!

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Spedometeret vart viset 5km feil. Og hver gang moren min ser at nalen er litt over fartsgrensen ma jeg sette ned farten =/

 

Baksete sjaforer som ikke har kjort bil siden dem var 20 ar.. uff.

8970515[/snapback]

siden du øvelsekjører så skal du forholde deg til speedometeret i bilen, nytter ikke å si at speedometeret viser feil på oppkjøringen

8970828[/snapback]

Kjørelæreren min sier ingenting på at jeg alltid ligger rundt 5 km/h over fartsgrensa hvis forholdene ligger til rette for det. Det kompanserer ca for det speedometeret viser feil :p. Ifølge mange er det helt greit for sensor og. Bedre det enn å konsentrere seg på å ligge akkurat i fartsgrensa, eller ligge 10 km/h under fartsgrensa. Ligger du får mye under, stryker du garantert! Skal ikke være sinke i trafikken.

Lenke til kommentar
Kjørelæreren min sier ingenting på at jeg alltid ligger rundt 5 km/h over fartsgrensa hvis forholdene ligger til rette for det. Det kompanserer ca for det speedometeret viser feil :p. Ifølge mange er det helt greit for sensor og. Bedre det enn å konsentrere seg på å ligge akkurat i fartsgrensa, eller ligge 10 km/h under fartsgrensa. Ligger du får mye under, stryker du garantert! Skal ikke være sinke i trafikken.

8971809[/snapback]

 

Tror du har misforstått litt, jeg. Det er ufattelig mye lettere å stryke for å kjøre for fort, enn omvendt. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke over hvor ufattelig irriterende det er med wannabe-moderatorer som hele tiden sier: " Nei dette er for dårlig gutter, jeg har over 1000 post og jeg vet hvor alt skal postes og dette er feil.."

Også er det SINNSYKT irriterende at de hele tiden skal quote lover og regler om all slags drit.. HERRE!

 

 

EDIT:

Hater forreste også folk som sykler i bilveien sånn at vi som kjører bil må ned i 30 km/t for å ikke MEIE ned han syklisten.. DE kan jo for faen meg sykle på fortauet hvis de skal sykle så sakte.. Har ikke noe problemer hvis de klarer å holde 60-70 km/t hele veien.. Klarer de det skal de faktisk få lov av meg til å sykle i veien..

Endret av suppesaft
Lenke til kommentar
Kjørelæreren min sier ingenting på at jeg alltid ligger rundt 5 km/h over fartsgrensa hvis forholdene ligger til rette for det. Det kompanserer ca for det speedometeret viser feil :p. Ifølge mange er det helt greit for sensor og. Bedre det enn å konsentrere seg på å ligge akkurat i fartsgrensa, eller ligge 10 km/h under fartsgrensa. Ligger du får mye under, stryker du garantert! Skal ikke være sinke i trafikken.

8971809[/snapback]

 

Tror du har misforstått litt, jeg. Det er ufattelig mye lettere å stryke for å kjøre for fort, enn omvendt. ;)

8971817[/snapback]

 

Jeg fikk beskjed av kjørelæreren at jeg skulle ligge sånn ca 5 over da bilen viste ca 5 km/t feil. i 80 sona.. Gjorde det på oppkjøring også, sensoren nevnte ikkenoe om det.. Men jeg kjørte ikke 5km/t over i f.eks 30 sona da det blir ganske feil ;)

 

Ahh, jeg hater sånne forkortelser på alt om ungdommen finner på. F. eks når de sier:

 

Er d noe på g elr?

 

Jeg tilgir når det kommer over sms, da man kanskje ikke har plass til alle de lange ordene, men når de begynner og snakke sånn..da blir jeg irritert!

Tar jo såå mye lenger tid og si hele ordet.

Lenke til kommentar
Også er det SINNSYKT irriterende at de hele tiden skal quote lover og regler om all slags drit.. HERRE!

 

Når folk lærer seg hva som er lov og ikke lov så trenger jo ikke moderatorer å poste hva som er gjort feil, siden ingen vil komme til å gjøre noe feil. Siden moderatorer fortsetter å poste reglene på hva som er trått over så må jo folk gjøre noe galt.

 

It's fine, l2p.

Lenke til kommentar

Tror du har misforstått litt, jeg. Det er ufattelig mye lettere å stryke for å kjøre for fort, enn omvendt. ;)

8971817[/snapback]

Det å kjøre 10 under kan være minst like farlig som å kjøre 5 over i visse situasjoner.

8974249[/snapback]

 

Stating the obvious, but yes.

 

edit

 

Hvorfor er dette en diskusjon egentlig? Under oppkjøring holder man seg på nåla, så sant forholdene tillater det. Kjører man i en 40 sone i eksempelvis et tettbygd strøk, og møter en gjeng unger i veikanten, senker man naturligvis farten betydelig. Ferdig med det.

 

Jeg kommer ikke over hvor ufattelig irriterende det er med wannabe-moderatorer som hele tiden sier: " Nei dette er for dårlig gutter, jeg har over 1000 post og jeg vet hvor alt skal postes og dette er feil.."

Også er det SINNSYKT irriterende at de hele tiden skal quote lover og regler om all slags drit.. HERRE!

 

Ser egentlig ikke problemet.

 

Hvis en idiot presterer å poste eksempelvis...

 

kem sie kn eg finna produkt nøkkel t xp på

 

...i "sex & samlivs" forumet, ser jeg ikke noe feil ved at en vanlig bruker kommenterer at warez ikke er tillat på forumet (eventuelt quoter retningslinjene for dette), nevner at innlegget er helt feilpostet, og eventuelt klager litt på det elendige språket. ;)

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Jeg og en annen fyr var ute og jogget i sola, etter 30-40 min stoppet vi for å ta en pause merket vi at over oss var 40-50 fluer... Fy faen så irriterende, vi ble ikke kvitt de så vi måtte bare snu, og når vi kom lengre unna gårdslandet så forsvant fluene... Vi skal aldri jogge den veien mer :p

Lenke til kommentar
Jeg og en annen fyr var ute og jogget i sola, etter 30-40 min stoppet vi for å ta en pause merket vi at over oss var 40-50 fluer... Fy faen så irriterende, vi ble ikke kvitt de så vi måtte bare snu, og når vi kom lengre unna gårdslandet så forsvant fluene... Vi skal aldri jogge den veien mer :p

8981833[/snapback]

Vi skulle gå opp fjellet mot flellstasjonen i Narvik (om du vet hvor det er). Det går en zikk-zakk vei opp dit. Vi gikk veien opp med å bruke veien, men når vi gikk ned skulle vi gå en snarvei utenom veien hvis du skjønner. I teorien går det raskere. Når vi gikk der fikk vi en sverm av fluer rundt oss, vi prøvde å løpe fra de men det var umulig. Når vi kom tilbake til stasjonen hadde vi parkert syklene, og først da klarte vi å kjøre fra de.

 

Hva tenker fluer når de flyr etter oss, egentlig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...