Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Når du er trøtt men må gjøre lekser (Sommerferie...YES)

- Folk som er så utrolig beskjedene

- At Maryland kjeksene sitter fast i tennene

- Spille fotball med hettegenser

- Folk som tror de er så utrolig god i noe. f.eks fotball

- Sanger som begyner bra men har en utrolig dårlig slutt

- Folk som sier hæ`?

Edit: Nr 1: Kvinnlige lærere som skal blande seg inn i elevens privat liv. Har erfaringer ja

Edit Nr 2: Norge. Er så lei av dette landet. Været,folket,naturen osv

Endret av Jonasbrann
Lenke til kommentar
Mødre og fedre som ABSOLUTT skal snakke om ALT, selv om jeg viser KLART at jeg ikke bryr meg om det.

Vi skal på ferie, og de skal jo på død og liv planlegge hver enkelt detalj, noe jeg synes er helt ubrukelig.

Her er problemet stikk motsatt. Mine mødre og fedre (:!:) skal absolutt ikke planlegge noe som helst, noe som fører til at 90% av ferier går rett i vasken pga. at ingenting er planlagt.

Lenke til kommentar
Ting som iriterer meg:

...

Gothere.

...

6371336[/snapback]

Hvorfor det, om jeg får lov til å spørre?

6372015[/snapback]

Fordi de er _stygge_ tragiske (og e de fleste av tilfellene) fjortisser som syns det er kult å digge blod og selvmord?

Lenke til kommentar
Fordi de er _stygge_ tragiske (og e de fleste av tilfellene) fjortisser som syns det er kult å digge blod og selvmord?

6372131[/snapback]

Er ikke alle som er slik. Men det kan vel egentlig være det samme, dette er ikke plassen til å diskutere slikt uansett.

----------

Jeg irritere meg over at jeg jobber så inni helsikkes treigt. Kan bruke hele dagen på noe som egentlig bare tar en time eller to. =/

Lenke til kommentar
Folk som skryter av hvor gode de er og sterke og macho de er (greit om de er flinke i noe, men å skryte på seg ekstra muskelmasse liker jeg ikke).

Du er jo ofte flink til å løfte vekter om du har mykje muskelmasse. :)

Lenke til kommentar
-Når du handler så sitter kassadama med kvittering i hånden og venter på at du skal ta i mot den, mens du står og balerer med å legge vekslepengene i lommeboka eller noe, og neste kunde venter. Hvor mange ganger har jeg ikke sagt:" ja bare legg den der.." Senest nå nettopp i dag ..

Hvorfor i allverden lærer de seg ikke at det jo bare er til å legge den på disken der  :roll:

6368192[/snapback]

Fordi jeg kan da ikke vite hva du vil hvis ikke du sier det? Var faktisk en som klikket på meg i går fordi jeg la den på disken og ikke i hendene hans, han mente at jeg følte meg overlegen i forhold til han. Men selvfølgelig, hvis du sier, "legg den der", selvfølgelig legger jeg den på disken, ellers ikke.

6371209[/snapback]

Om du har ledige hender for øyeblikket til å ta i mot den, er det jo greit. Men poenget mitt var at de så ofte venter du skal ta den mens du holder på å stresse med lommeboka osv, altså må bryte av det for å ta i mot den.

Det må de jo kunne se, man har ikke 3 hender :hm:

Han som så stygt på deg pga det der, må ha vært ganske teit. Ville ikke brydd meg med sånne

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg noe sykt over at alle naboene på død og liv skal klippe plenen hver j#"¤¤ dag. Og ikke nok med det, de begynner så j"!#"# tidlig slik at jeg ikke får sove:( OG IKKE nok med det, i tillegg klipper den eldste naboen gresset i speedo(WTF!!!!))))) :scared: ....Frammmmm og tilbake i speedo,.så forbannna fornøyd:(

Lenke til kommentar
Folk som skryter av hvor gode de er og sterke og macho de er (greit om de er flinke i noe, men å skryte på seg ekstra muskelmasse liker jeg ikke).

Du er jo ofte flink til å løfte vekter om du har mykje muskelmasse. :)

6372271[/snapback]

Jo, men å skryte med at de tar f.eks 10 kg mer enn det de klarer i benk osv =)

Lenke til kommentar

Irriterer meg over fjortisser som sier:

Jeg har begynt å pumpe jern! Hver dag! Jeg begynner å få über-haxx0r svære muskler nå!

Og hvis de skriver det i stedet for å si det:

jæi har bejunt å pommpe hjærn ! 1111 one one 111 one one0r hverdagz0r 2k !! 111 jæj bejuner åg få uber haxx0r svare muzkler nå !! 111 one 2k0r.

De samme fjortissene skryter på seg 60-70% mer i benken ved å si hvor mye kg de klarer løfte av stativet, og ikke hva de klarer en ekte repitisjon av ...

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Irriterer meg over fjortisser som sier:

Jeg har begynt å pumpe jern! Hver dag! Jeg begynner å få über-haxx0r svære muskler nå!

Og hvis de skriver det i stedet for å si det:

jæi har bejunt å pommpe hjærn ! 1111 one one 111 one one0r hverdagz0r 2k !! 111 jæj bejuner åg få uber haxx0r svare muzkler nå !! 111 one 2k0r.

De samme fjortissene skryter på seg 60-70% mer i benken ved å si hvor mye kg de klarer løfte av stativet, og ikke hva de klarer en ekte repitisjon av ...

6374510[/snapback]

For mye gulost, helt definititvt. :)

Lenke til kommentar

Jeg hater:

*Folk som skal fortelle meg og en jente jeg liker godt at "dere er så søte sammen". Mind your own goddamn business!

*Nightwish

*Hvite folk som er rasister til beinet, og kaller hverandre neger og synes det er tøft (ja, de finnes faktisk)

*Jenter som tror de kan fortelle meg ting om respekt for homofili når jeg har et nært familiemedlem som er homofil, og de vet om det. Fuck outta here.

*Folk som sier "ja", "jah" og lignende for å unngå et eneste sekunds stillhet. Hva er poenget med det?

*Folk som stiller meg pinlig teite spørsmål for å unngå et eneste sekunds stillhet.

*At jeg greier å ødelegge alle forhold til jenter før de virkelig har begynt.

*Folk som insisterer på at smakssansen deres er helt korrekt, og gjentatte ganger stiller meg spørsmål som "Hvorfor i HELVETE KJØPER DU COLA LIGHT??!? DET SMAKER DRITT DA!1one". Igjen, mind your own goddamn business!

*At bestevenninnen min er på andre siden av jorda, og at jeg sjelden får pratet med henne når jeg trenger det

Faen, det var digg å få det ut.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

- Samekvoter (og kvoter for andre fra nord) samt kvinnekvoteringen i styrene.

Hvorfor i helvete skal folk fra andre steder i landet med de samme karakterene som meg få gratispoeng og komme inn på studier jeg såvidt ikke når opp til bare fordi de kommer fra indre, mest gudsforlatte Finnmarksvidda og jeg fra Lillehammer?

Det samme gjelder kvinneandelen i styrene. Hvorfor skal en kvinne som gjerne kan være dårligere kvalifisert enn en mannlig konkurrent bli tildelt et verv bare fordi hun er kvinne?

For ordens skyld, jeg er for likestilling, men ikke for enhver pris. Som for eksempel dersom kompetansen totalt sett blir dårligere fordi en kvinne må ansettes dersom det på tross av dette finnes mannlige søkere med bedre kvalifikasjoner.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over:

Folk som tror de kjenner meg bedre enn meg sjøl

og folk som prøver å gi meg råd eg ikke trenger.

Irriterer meg over at eg irritert når ikke har noen grunn til å være irritert.

J***** dritt no ble eg bare mer irritert :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...