Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg over folk, spesielt på nettet, som ikke gidder å svare med mer enn ett "nei, niks, nope, jepp, ja" osv. Er det virkelig så satans vanskelig å komme med ett skikkelig svar?

Svaret mitt passet jo fint til spørsmålet ditt? Det var jo bare en annen måte å si at det har kommet en sub. Må alt forklares ned til detalje for deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så hvis noen spør deg om du vil ha en is, hva svarer du da?

"Ja, det ville vært svært ønskelig."

8955902[/snapback]

 

"Ja, hvis det ikke hadde vært til for mye bry så hadde det det ville vært svært ønskelig med en is."

 

:ermm: Kan bli litt stressende om man må svare slik på enkle spørsmål, og ikke bare "ja takk".

Lenke til kommentar

Altså, jeg har ingenting imot slike svar, men når jeg åpenbart ønsker å vite mer, eller at han/hun som svarer ikke gidder å fortelle meg hva som er riktig, så er det irriterende.

 

For eksempel så kan jeg spørre om det er [navn] som spiller rollen som [navn] i en film/serie. Og da er det en selvfølge at jeg ikke bare ønsker ett "nei" som svar. Jeg skulle ikke behøve å spørre en gang til om hvem det da er som spiller rollen som [navn].

Lenke til kommentar
Det verste jeg vet er når sokkene er for store! :thumbdown:

8956688[/snapback]

Hjemme hos meg skal man være glad bare man finner et par sokker som ser like ut. :ermm:

8959961[/snapback]

Heh, var så smart og kjøpte sånne "kule" sokker på H&M med dagene på... skulle aldri gjort det. Heldig om jeg finner to sokker som hører sammen. Og om de hører sammen har en av de nesten garantert hull. Tror det er et par som har funnet broren/søstern (blabla feminismecrap) og er hele :(

Lenke til kommentar

noe av det verste jeg vet er når jeg sitter på et fly kl. 5 om natten... jeg prøver å sove, men neida, det skal ikke bli lett... det er knstant noen som bråker: baby skrik, "morgen fuler" som ler og snakker MEGET høyt når det endelig blir litt stillhet sovner jeg, men 5 min. senere våkner jeg av det verste du kan tenke deg... det sitter en tosk og TROMMER på stolryggen min! det er da noen usle nano meter før jeg reiser meg med et bøl, smeller til han som trommer, spytter i trynene på de som snakker høyt/skriker og kaster den grinende ungen ut av flyet.... det er da alt som ved magi roer seg... jeg sovner og våkner ved veis ende... på dette tidspungtet har jeg et fastbrent glis rundt munnen og ordene "livet er herlig" spretter ut av munnen min...

 

takk...

Lenke til kommentar
noe av det verste jeg vet er når jeg sitter på et fly kl. 5 om natten... jeg prøver å sove, men neida, det skal ikke bli lett... det er knstant noen som bråker: baby skrik, "morgen fuler" som ler og snakker MEGET høyt når det endelig blir litt stillhet sovner jeg, men 5 min. senere våkner jeg av det verste du kan tenke deg... det sitter en tosk og TROMMER på stolryggen min! det er da noen usle nano meter før jeg reiser meg med et bøl, smeller til han som trommer, spytter i trynene på de som snakker høyt/skriker og kaster den grinende ungen ut av flyet....  det er da alt som ved magi roer seg... jeg sovner og våkner ved veis ende... på dette tidspungtet har jeg et fastbrent glis rundt munnen og ordene "livet er herlig" spretter ut av munnen min...

 

takk...

8960108[/snapback]

Deb kjenner jeg meg godt igjen i. Prøv og fly til Australia (mellomlande i Thailand da, men Thailand er 12 timer) med drittunger på alle kanter du. En liten dritt bak meg som ikke skjønner Norsk når jeg ber han slutte og sparke, en skrikerunge som blir ignorert av foreldrene sine og en som løper rundt i midtgangen og dunker inn i alle på sin vei. "Livet er herlig" kom aldri ut av min munn før jeg kom til Australia. Makan til flott land! :)

Lenke til kommentar

Bussen...

Jeg atr bussen til og fra jobb. Når var meininga at jeg egentlig skulle starte ca klokken ti, nå som det er sommer, men siden den første bussen nå bare går halv åtte, så må jeg ta den, den andre kommer hit til halv 12 ca...

 

Når jeg skal hjem, må jeg dra fra jobben klokka to, for når jeg kommer til byen og skal ta bussen hjem derfra, så går sisste buss klokka 3.

 

Dette pga at det er sommer. Og folk lar ikke være med å ta bussen fordi det er sommer.

Nå vil jeg kjøpe meg bil, og stå foran politikerne og ruse motoren min, og forurense, fordi de ikke gjør noe positivt for kollektivtrafikken.

Idioter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...