ListeKlovnen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Har ikke tid! Sitter med lekser fra denne uka. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Detter ut av forumet alt for mye. Har vært ganske ille i det siste. Plutselig bare logger jeg meg av automatisk. Må slette cookies, og logge på igjen. Så detter jeg ut igjen, og sånn fortsetter det Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hahahahahhahahha, jeg har ikke ord for hvor genial fornærmelse det der var! Det minner meg på noe. Irriterende at jeg visst nok ble fornærma i går kveld, men jeg tok virkelig ikke den fornærmelsen. Gud så irriterende det er når man ikke skjønner vitser som er åpenbare for enkelte andre. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Faen hater når jeg ikke har proteinpulver etter trening. Ja, jeg vet at det ikke er så dødelig viktig, men det er en vane å ta det. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg brukte nettopp 20 minutter på å laste ned en 16 MB .mp3 fil. FY. FAEN. Greit, Get har sendt mail og beklager, men still, argh... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Spoiler tags på forumet Irriterer. Hvis jeg vil lese dem på Opera Mini, må den laste hele siden på nytt for å åpne dem. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det minner meg på noe. Irriterende at jeg visst nok ble fornærma i går kveld, men jeg tok virkelig ikke den fornærmelsen. Gud så irriterende det er når man ikke skjønner vitser som er åpenbare for enkelte andre. Fortsatt ikke tatt fornærmelsen jeg slengte på deg i går? :!: Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det irriterer meg noe jævlig at jeg hører en lyd her jeg ikke greier finne ut hvor kommer fra, en pipelyd. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Faen hater når jeg ikke har proteinpulver etter trening. Ja, jeg vet at det ikke er så dødelig viktig, men det er en vane å ta det. Til informasjon så er ikke proteinpulver eller energidrikker nødvendig i det hele tatt hvis du ikke trener mange timer hver eneste dag i hver eneste uke. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Skriv det i treningstråden. Jeg utfordrer deg! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Faen hater når jeg ikke har proteinpulver etter trening. Ja, jeg vet at det ikke er så dødelig viktig, men det er en vane å ta det. Til informasjon så er ikke proteinpulver eller energidrikker nødvendig i det hele tatt hvis du ikke trener mange timer hver eneste dag i hver eneste uke. det er aldri en nødvendighet, bare litt hjelp. Og det er jo positivt.. det gjelder kreatin også.. Irriterer meg at desire har ekstremt lite internminne Endret 13. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Treningshysteriet er idiotisk. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Treningshysteriet har ikke jeg merket noe til :\ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Faen hater når jeg ikke har proteinpulver etter trening. Ja, jeg vet at det ikke er så dødelig viktig, men det er en vane å ta det. Til informasjon så er ikke proteinpulver eller energidrikker nødvendig i det hele tatt hvis du ikke trener mange timer hver eneste dag i hver eneste uke. Og jeg regner med du har kilder? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Treningshysteriet har ikke jeg merket noe til :\ Tenker på diverse poster her om 16-18-åringer som spør opplagt unødvendige spørsmål. 'Jeg spiste en sjokoladebit i helgen, har jeg ødelagt fem år med trening?'-type ting. Nøyaktige målinger, nærmest treningsmessig selvmord å gå utenfor normen. Å høre 'treningsfreaker', som forøvrig ikke har noe spesielt trent kropp etter hva jeg kan se, snakke om og diskutere effekt av proteinshaker. %#"()=`W Teit. Endret 13. oktober 2010 av chokke 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Du har møtt brunkrem-mafiaen merker jeg.. 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Faen hater når jeg ikke har proteinpulver etter trening. Ja, jeg vet at det ikke er så dødelig viktig, men det er en vane å ta det. Til informasjon så er ikke proteinpulver eller energidrikker nødvendig i det hele tatt hvis du ikke trener mange timer hver eneste dag i hver eneste uke. Og jeg regner med du har kilder? Lærte det i gymtimen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Og jeg regner med du har kilder? Lærte det i gymtimen. da så.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Du har møtt brunkrem-mafiaen merker jeg.. Overraskende ikke nevneverdig med i brunkrem-mafiaen. Relativt vanlige ungdommer, som skal maksimere utbyttet fra treningsstudioet, men kose seg med snus :!: . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg