Diskutant Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 netonnet-reklamene Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Folk født på 90-tallet. Gi meg styrke... Generaliseringer! 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Folk født på 90-tallet, og nekter å innrømme det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Folk som hater alle rikinger, bare fordi de er rike. Tafatte sjalu mennesker. Men så er ikke Norge lagt opp til at noen skal ha mer enn andre da, så janteloven lenge leve Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Når jeg søker etter ting på play.com så havner jeg bare i ordre listen min. Flott -.- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Folk født på 90-tallet, og nekter å innrømme det. Definer en 90-talls stereotyp? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Typisk 90-talls stereotyp: Født mellom 1990 og 1999. Oppfører seg på en annen måte enn hva tidligere generasjoner gjør. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Generasjoner? Har alle fra 80-tallet barn som er født på 90-tallet? Jeg ser hva dere mener, men å generalisere alle fra 90-tallet under den båsen er idiotisk. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Disney-channel generasjonen som vokser opp nå er forferdelig. Har lite tro på landets framtid. 4 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 I dag spiller of Montreal i Oslo. Det er bare to problemer. Nummer 1: Jeg er ikke i Oslo. Nummer 2: Selv om jeg hadde vært i Oslo, er det 18-årsgrense på konserten. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Åhfyttihelvete så treig pcen skulle bli nå da. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Folk som generaliserer ut fra når andre er født er noen store idioter, det er de typiske tullingene som ikke har noen argumenter i det hele tatt i diskusjoner, og derfor springer på med "OLOL JG R ELDRE NN DG SLV OM JG R HELT IDOIT OG HR EN IQ PÅ UNDR STTY R JEG SMRTERER NN DG FORDI JG SIRER DT!!!!1111". Andre som irriterer er oppegående folk som skriver som noen idioter fordi de ikke gadd å følge med på skolen, og resten av livet skylder på placebodiagnosen "dysleksi". Blir spesielt gøy når de prøver å fornerme andre med f.eks "er hvrikelig ungdomen i dag så hjerne død?". Flere folk som irriterer er de som hører på Avenged Sevenfold, og hevder at de ikke kun hører på det for å virke kul. Endret 13. oktober 2010 av Pokey 8 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Flere folk som irriterer er de som hører på Avenged Sevenfold, og hevder at de ikke kun hører på det for å virke kul. Er det kult å høre på Avenged Sevenfold? I så fall, hvorfor? De har uansett bare ett bra album. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er det virkelig noen som bryr seg om hva andre hører på? Herregud så patetisk og smålig. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Durochris Skrevet 13. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 13. oktober 2010 Noe som irriterer meg er at jeg aldri får en sånn "+" på innlegget mitt. Syns selv jeg har mange bra innlegg ! 13 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Noe som irriterer meg er at jeg aldri får en sånn "+" på innlegget mitt. Syns selv jeg har mange bra innlegg ! Denne posten er vel der i håp om at du skal få en pluss? Kan gjerne gi deg en jeg. 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) "Network error message: The page cannot be displayed". Begynt å komme ofte den... Endret 13. oktober 2010 av Myst Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Barn som visker til hverandre, at X liker Y. I dette tilfelle var jeg venn med både X, Y og Z(han som prøvde å sette ut rykte). Y og jeg er best venner, i forhold til alle sammen (Y er jenta, blir vel snart friends with benefits anyways). X er barnslig unge, 10 år i hue, resten er normale. Alle vet at Y prøver seg på en annen jente når X prøver på dette. Vi går i 10'ende klasse! Også har en av de "populære" "ungene" laget to nye ting: 1: Sjefer, avhengig av hvor du sitter, er du førstsjef, andsjef og vaktmester. Altså, sitter du bakerst, intill veggen er du sjef, nest intill veggen nestsjef, og tredjemann er vaktmester. Vennen min som er "populær" var den som startet dette, tilfeldigvis intill veggen, ved siden av meg, som gjør meg til "nestsjef". Dette gjør X, som ungen han er til vaktmester. Jegm ente dette er idiotisk, og dreit i det. X gjorde ikke det. Han maser, maser og maser om å bytte plass fordi han vil være nestsjef. (Skulle gjort det, hadde det ikke vært for at det er der jeg må sitte pga. pc og internett) 2: Slag. Sier du noe som kan tolkes homo, ekkelt, eller bare idiotisk får alle lov til å slå deg en gang. Hva faen er det for noe? Når folk slår meg, om jeg sier noe, så slår jeg tilbake, og da får de visstnok slå meg 10 ganger. Idiotisk. Dette er 10'ende klasse! 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Nettopp, dere går i 10'ende klasse. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg