Populært innlegg Pokey Skrevet 11. oktober 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvis alle var like flinke til å begynne å krangle om meningsløse ting som meg hadde det ikke vært et eneste land som ikke var i blodbad med et annet land. 10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvis alle var like flinke til å begynne å krangle om meningsløse ting som meg hadde det ikke vært et eneste land som ikke var i blodbad med et annet land. ikke alene... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Håhåhå, jeg bør virkelig finne ut hvordan man gjør sånn at filmtitlene blir på engelsk igjen på imdb, ellers blir livet surt framover. Alt på top 250 gir ikke mening lenger, har ingen som helst anelse over hvilke filmer jeg har sett. Hvordan i helvete skulle jeg vite at "Mafiabrødre" er Goodfellas? "Rekviem om en drøm" Faen så stygt. Endret 11. oktober 2010 av ikkespisgress 6 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Hva i helvete er det for noe tull?! Norske titler? Å herregud... Sikkert Norsk Språkråd som har skylda, de bruker jo å blande seg borti alt mulig fjas. Edit: Er bare å sette "Title display country" til original i prefs, så er det fikset. Endret 11. oktober 2010 av WarpX Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Våpenduden i klassa skulle forklare om HVU idag, sto ved katateret. Etter den improviserte "presentasjonen" svarte han på spørsmål. Læraren spurte: "Kor mange får reise til USA då?" "Kvart fylke har ei kvote på rundt 6 personar." Då slo blondina til. "KVOTE!?!?! Snakk norsk slik at vi forstår deg!" Endret 11. oktober 2010 av svelemoe 7 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Edit: 8 år siden jeg oppdaterte ja. Endret 11. oktober 2010 av Kontorstol Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Åh, herlighet da IMDB! Må jeg nå søke etter "Mulholland veien" og "Det var eingong i Amerika" ? *knurr* 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 "Rekviem om en drøm" Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Legenden om vaktuglene (2010) Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole (original title) LOL Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 <ditt brukernavn på imdb>'s account > Site Preferences > Title display country: Original og Title display language: English Fixed. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Legenden om vaktuglene (2010) Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole (original title) LOL Huff. Jeg blir oppgitt. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Legenden om vaktuglene (2010) Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole (original title) LOL "Vaktuglene" ja... så det var grunnen til at det skurret litt i ørene. Ingenting slår likevel "Spionen som spermet meg" eller hva det nå var Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Tror jeg har pådratt meg øyebetennelse! Og jeg har store problemer med å snakke, selv om det er bedre nå enn hva det var i helgen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 <ditt brukernavn på imdb>'s account > Site Preferences > Title display country: Original og Title display language: English Fixed. Jo, greit nok, men da må man logge inn hver gang og det er så tungvint. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Legenden om vaktuglene (2010) Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole (original title) LOL "Vaktuglene" ja... så det var grunnen til at det skurret litt i ørene. Ingenting slår likevel "Spionen som spermet meg" eller hva det nå var Haha. Austin Powers - spionen som spermet meg (1999) Austin Powers: The Spy Who Shagged Me (original title) 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jeg hater når jeg skriver inn en nettadresse i nettleseren, og nettleseren plutselig legger inn en ny adresse mens jeg skriver. Det skjer gjerne på Hotmail når jeg logger ut. Den går da inn på den trege siden www.msn.com, og imens jeg skriver www.diskusjon.no, spretter www.msn.com inn. Blir gjerne sånn, ettersom jeg fortsetter å skrive uten å oppdage at nettleseren herper tekstfeltet: http://no.msn.com/iat/us_no.aspxdiskusjon.no Når jeg trykker Enter, får jeg selvsagt feilmelding. Hvorfor kan ikke nettleseren la tekstfeltet være i fred når jeg skriver der? Det skal nevnes at Hotmail er noe jeg sjelden bruker. Men når nettet er tregt, kan det skje andre steder. Endret 12. oktober 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Enig i den der. Tillegg er det også slitsomt at nettlesere ikke retter skrivefeil lenger / slått av gjennkjenning. Før var det ingen problemer å skrive www.dikusjon.no eller diskusjon.nol, nettleseren fant sida likevel og videresendte. Nå er det 404 ved minste skrivefeil. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Irriterer meg ikke "grenseløst", men jeg synes det er ganske så patetisk at folk i forumet lager andre kontoer bare for å gi kommentarene sine "Positiv tilbakemelding" som om det har noe penisforlengende effekt.... 4 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Irriterer meg ikke "grenseløst", men jeg synes det er ganske så patetisk at folk i forumet lager andre kontoer bare for å gi kommentarene sine "Positiv tilbakemelding" som om det har noe penisforlengende effekt.... Er vel heller e-penisforlenger. Irriterer meg over at jeg er blitt syk og var for sent til å ta smurf sin kur mot det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Irriterer meg at jeg sov 15 timer i natt, og er enda ikke opplagt på skolen. Love life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg