Isbilen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Akkurat likt vitnemålet mitt, jo (bortsett fra at jeg knuser deg på fraværet)! Den har du all grunn til å være stolt over. Endret 25. juni 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jotakk! Ble bare 3'ere og 4'ere og en 2'er. Greit nok det, med tanke på min ikke-eksisterende innsats=) Lenke til kommentar
haalo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Fikk også dårlig ordenskarakter, god oppførselskarakter, though. Det irriterte sykt at å gå utenfor skolens område gikk på ordenskarakteren. Burde gått på oppførsel, det er da ikke et uhell, det er bare at jeg bryter reglene. Bah . Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Får man ikke lov til å gå utenfor skolens område? :O Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Varierer fra (grunn)skole til skole. Vi fikk ikke det til å begynne med, men etter hvert kom rektor opp med den lysende ideen å la tiende klasse, men ingen andre, gå til butikken og handle lunsj. Du kan tro den regelen ble tatt imot med forståelse, respekt og åpne armer hos de lavere klassetrinnene. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Irriterer meg over posten som er så forbanna trege til å sende pakken min Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Irriterer meg over posten som er så forbanna trege til å sende pakken min 8941336[/snapback] x2! Hva venter du på? 8942241[/snapback] Wii'en min Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Irriterer meg over posten som er så forbanna trege til å sende pakken min 8941336[/snapback] x2! Hva venter du på?Jeg venter på en D-link ruter: [*ikke skjult, men borte*] *Hatepåposten:(* 8942241[/snapback] Send med bud da ffs!Ikke tro at noen syns synd på dere når dere av fri vilje velger det største og tregeste tilbudet vi har her til lands. Endret 25. juni 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 *bilde* 8942394[/snapback] Haha, kjenner meg GODT igjen i den der :!: Da jeg bestilte HDTV fra komplett, satt jeg og trykket på refresh hvert minutt.. Og da pakken var "ankommet postterminal" i Oslo, var jeg helt i hundre. Men viste seg at Postterminal og postkontor ikke var det samme Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hvis du hadde hatt Opera kunne du satt pa autorefresh, og hadde ikke trengt a _trykke_ pa refresh :!: Jeg irriterer meg over at det blir sa varmt pa rommet mitt.. 2 servere, og en Intel Prescott CPU gjor det som en bakerovn her. :o Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 *Hatepåposten:(* 8942241[/snapback] Å poste pakkenummer på et offentlig forum er ikke spesielt lurt med mindre du har lyst til å irritere deg over luringen som stjal pakken din på postkontoret. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 *Hatepåposten:(* 8942241[/snapback] Å poste pakkenummer på et offentlig forum er ikke spesielt lurt med mindre du har lyst til å irritere deg over luringen som stjal pakken din på postkontoret. 8942912[/snapback] Jeg er ikke helt klar over hva du mener med pakkenummer så du kan gjerne peke det ut så jeg kan rapportere en qoute og redigere min egen.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 At jeg Rushet gjennom Prison Break season 1 på 3-4 dager og nå finner jeg ut at Season 2 ikke kommer ut for 15 august Jeg blir gal jeg kan ikke vente så lenge ,jeg bare kan ikke, vil ikke, gidder ikke og laste vil ha ses2 på dvd, men jeg må vente , det går ikke GAAAAADD friker ut. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det irriterer meg når folk svarer andre som sier at det bandet o.l. er sugent med, "hvis det er så dårlig, hvorfor poster du det her da?" eller "hold kjeft og ikke post her da!" Det må da være lov å uttrykke seg om det som er grusomt dårlig Er dere enige? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Sitter å ser på møkkajobber på discovery akkurat nå, og der hakker bildet HELE tiden. Fytti grisen som det irriterer, holder på å bli gal, men det er ikke noe annet å se på. I tillegg irriterer det meg litt de der rare greiene de har i pausene og slikt. Det der greiene med han fyren som sitter inne å ser på tv og hu dama som er ute i hagen og roter til alt. Det hele toppes med en norks stemme som sier "ja, unnskyld", når det sorry kommer opp på hele skjermen, hva er egentlig poenget med dette innslaget? Den irriterer noe helt vannvittig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 "Hvorfor sa du ikke noe før?" *30 sec pause* "Hvorfor sa du ikke noe før?" *30 sec pause* "Hvorfor sa du ikke noe før?" *30 sec pause* - Bla bla selvmord... Fy for en lang reklame. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Ogsa er det en sa inni healvettes irriterende pipelyd! edit: _musikk_ Endret 25. juni 2007 av Ståle Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 FAENS jævla insekter i hele verden som alle skal inn på rommet mitt! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg