Nymph Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Haha, er jo du som skriver feil, luringen! Hva skrev jeg feil? Fortell! Når folk ikke mener antall, men at de har spist et hvilket som helst eple, da sier du et eple. Ikke "jeg har spist ett eple"!! Ett = tallet 1 Et = objektet. F.eks et tre. Ja? Kan ha noe med at du skrev spiat i stedet for spist.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Når jeg tok bussen hjem fra skolen så er jo vi mange skoleelver som tar den samme bussen, selvfølgelig så er det noen "tøffe" gutter som skal trykke på stopp knappen hvert eneste busstopp selv om ingen skal av, så bussjåføren stoppet, ingen gikk av og da sa han over mikrofonen eller hva faen det er. - Den som trykket går ut av bussen nå, jeg har to timer til neste tur så jeg har god tid. Det endte med at vi satt der i en time og et kvarter før den skyldige gikk ut, mer idiot skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Kan ha noe med at du skrev spiat i stedet for spist.... Irriterer med folk som klager på trykkfeil når det ikke er skrivefeil! Endret 11. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Når jeg tok bussen hjem fra skolen så er jo vi mange skoleelver som tar den samme bussen, selvfølgelig så er det noen "tøffe" gutter som skal trykke på stopp knappen hvert eneste busstopp selv om ingen skal av, så bussjåføren stoppet, ingen gikk av og da sa han over mikrofonen eller hva faen det er. - Den som trykket går ut av bussen nå, jeg har to timer til neste tur så jeg har god tid. Det endte med at vi satt der i en time og et kvarter før den skyldige gikk ut, mer idiot skal man lete lenge etter. Skulle gitt han en god runde juling..Drittungen altså kudos til bussjåføren uansett.. ^^ Endret 11. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Har man ikke råd, så har man ikke råd. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 bartenter skolen. hva faen ? mer drita horer som knuller for penger, eneste forskjellen fra paradise hotel er at no viser dem deg hvordan du skal drikke deg drita... JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Bartenderskolen er jo gøy Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, faktisk. Eneste programmet av den typen jeg syns er underholdende. Så da var det plutselig et on-topic innlegg da. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Har man ikke råd, så har man ikke råd. Jeg HADDE råd, det var jeg 100% sikker på. Jeg hadde en tier og fem kronestykker når jeg gikk ut døra, men når jeg dro opp pengene, manglet jeg én krone. Hvis du hadde vært bussjåfør, ville du bare kasta meg ut? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Irriterer meg at etter jeg fikk opp min egen hjemmeside så har den enkle og folkelige Facebook løsningen tatt over. For det kan alle klare å opprette uansett hvor hjernedød man måtte være. Nå driter alle i min hjemmeside. Svarte F %"#¤&/! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Når jeg tok bussen hjem fra skolen så er jo vi mange skoleelver som tar den samme bussen, selvfølgelig så er det noen "tøffe" gutter som skal trykke på stopp knappen hvert eneste busstopp selv om ingen skal av, så bussjåføren stoppet, ingen gikk av og da sa han over mikrofonen eller hva faen det er. - Den som trykket går ut av bussen nå, jeg har to timer til neste tur så jeg har god tid. Det endte med at vi satt der i en time og et kvarter før den skyldige gikk ut, mer idiot skal man lete lenge etter. Skulle gitt han en god runde juling..Drittungen altså kudos til bussjåføren uansett.. ^^ Skjedde det samme for et år siden, det var i desember, en drittunge trykka, ingen gikk av. Så bussjåføren kasta ut alle skoleelevene på bussen. Dette var på vei til skolen, og timen begynte om 5 min, men det endte opp med at en god del elever kom 30 minutter for seint Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Irriterer meg at naboen sitter å gamer Starcraft 2 hele dagen, vil ikke spille wow med meg 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Har man ikke råd, så har man ikke råd. Jeg HADDE råd, det var jeg 100% sikker på. Jeg hadde en tier og fem kronestykker når jeg gikk ut døra, men når jeg dro opp pengene, manglet jeg én krone. Hvis du hadde vært bussjåfør, ville du bare kasta meg ut? Det er ikke bussjåføren sin feil at du mangler hjernekapasitet til å ta vare på tingene dine. Han gjør bare jobben sin, folk som deg gjør jobben hans sur. 3 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 ÅRHHH!!! En ting som irriterer meg grenseløst er at jeg ikke får til den jæææævla innsetningsmetoden og alt det andre pisset vi har prøve i morra!!! Hjelper for faen ikke at facebook ALLLLLLLLTID er klikk og at Mark Fuckerberg aldri gjør noe med det!!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Som om du aldri har tullet bort 1 krone pokey? why the anger? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Han har noe imot Avenged Sevenfold, da har han og noen få andre forumbrukere automatisk noe imot meg Og derfor er jeg automatisk emo og kutter meg selv Litt patetisk egentlig ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Som om du aldri har tullet bort 1 krone pokey? why the anger? Fordi fyren mener han skal komme på bussen uten nok penger, og klager over at det er bussjåføren sin feil når han ikke slipper på. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Sa jeg at det var bussjåførens feil? Jeg bare gav en liten kontrast i forhold til en annen bussjåfør som slapp inn Möllers Tran uten engang å ha noe som helst. En god del bussjåfører som ville latt det gå, det var tross alt en ussel liten krone. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Er det bare meg som merker hvor lett det er for to personer å krangle? Til og med om noe så latterlig? Når jeg tenker over det så er det ikke i det minste rart at det er krig i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg