Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterer meg mest over dette, er egentlig det at jeg tar bryet med å faktisk irritere meg over det, men anyways kanskje det hjelper å få det ut:

Har en jente i nye klassen min, som snakker hele tiden, spørr om å låne en blyant og hun forteller om hvordan hunden spiste frokostblandingen, hvordan teen hennes rakk å bli for kald imens hun pakket sekken og at postmannnen la feil brev i postkassa hennes imorgen. Og hun har en pipete stemme og snakker sykt fort. Sykt irriterende, men til det som jeg ikke burde irritere meg over er hennes blogg.

Den er et jævla skolebok eksempel på en forferdelig blogg.

Fargene er rosa og svart, hun har lagt opp bilder av bikkja og forteller om alle de essensielle tingene som såklart er: meningsløse historier som er drit kjedelig, starbucks, vampyrserier som true blood og fortellinger om kjæledyret.

Noen overskrifter kan være "En vanlig kjedelig dag", "en onsdag der ingenting har skjedd", "oh my god" og "jeg er så lykkelig (fant ny sminke)"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg irriterer meg så jævlig av Spotify akkurat nå, ikke reklamen eller noe sånt. Det er bare det at Spotify er endelig kommet til Windows phone's, men ikke min. HTC Hd Mini var visst et dårlig kjøp :( Storebroren HTC HD2 har fått det, og jeg hadde valg om de to :( Faen for en uflaks jeg alltid må ha..

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Potetgull fra Kims er nesten det mest latterlige jeg vet om. Spesielt de tynne "classic"-greiene. I sånn 10liters poser... de tynne pulveriserte flakene med 1kg salt pr flak? Jeg vet dere alle vet AKURATT hvordan potetgull jeg snakker om. Og det smaker dritt. At folk ikke skal forstå at litt TYKKERE flak, og MINDRE salt er det som gjelder..

Er en grunn til at sørlandschips gjør det så bra.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg så jævlig av Spotify akkurat nå, ikke reklamen eller noe sånt. Det er bare det at Spotify er endelig kommet til Windows phone's, men ikke min. HTC Hd Mini var visst et dårlig kjøp :( Storebroren HTC HD2 har fått det, og jeg hadde valg om de to :( Faen for en uflaks jeg alltid må ha..

Jeg ble veldig glad når jeg hørte dette, så nå må jeg bare kjøpe premium.

Irriterer meg forøvrig at jeg ikke får WM7 på min HD2.

Lenke til kommentar

Sørlandschips har den absolutt beste chipsen i Norge! :love:

*nikke febrilsk* Jeg kunne ikke vært mer enig. Sørlandschips er bare så elsk som det går an. :love:

Irriterer meg at jeg ikke egentlig har noe irriterende å skrive om akkurat nå. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...