Coa Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har brukt altfor mye penger på idiotiske kjøp i det siste. Det er snakk om et beløp som nesten er 5 sifrert på et halvt år. Dette er hovedsakelig kleskjøp. Flott prestert av en med en inntekt på 3000 i måneden. Nå må jeg lære meg å planlegge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Elsker søndager, gjør absolutt nada. Men irriterer meg litt at jeg har ingen verdens ting av mat i huset. Dårlig planlegging. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 ^^Samme her, dude. Brukte gårsdagen på andre ting og nå er kjøleskapet ganske tomt. Nærmeste søndagsbutikk er langt unna og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Er et lite gåstykke til næremeste bunnpris her også. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 at de bruker rute bussen til og kjøre fjortisene til skolen. det er 2 min og gå. men bussen bruker 20min ekstra på det. når jeg tar bussen kl 0.7 om morgenen, trøtt,irritert,kaffe tørst. så kommer jeg inn på bussen der sitter et sirkus av fjortisser, med hatter,luer,sminke,brunkrem og sikkert nok voks nok til og lage et hus. ingen sitte plasser, og fjortissene skriker hele forbanna tiden for og overdøve de som snakker foran dem. og det er sikkert konkuranse om hvem som kan bruke mest parfyme/axe. det burde være en menneske rett og aldri bli utsatt for dette. jeg hadde foretrukket et batteri koplet opp til div plasser på kroppen. 5 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Bytt batteriet om til en likespent høyspenningsledning, og jeg er enig, til og med det hadde faen vært bedre. Fy faen så irriterende det der må være. Endret 10. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 at de bruker rute bussen til og kjøre fjortisene til skolen. det er 2 min og gå. men bussen bruker 20min ekstra på det. når jeg tar bussen kl 0.7 om morgenen, trøtt,irritert,kaffe tørst. så kommer jeg inn på bussen der sitter et sirkus av fjortisser, med hatter,luer,sminke,brunkrem og sikkert nok voks nok til og lage et hus. ingen sitte plasser, og fjortissene skriker hele forbanna tiden for og overdøve de som snakker foran dem. og det er sikkert konkuranse om hvem som kan bruke mest parfyme/axe. det burde være en menneske rett og aldri bli utsatt for dette. jeg hadde foretrukket et batteri koplet opp til div plasser på kroppen. Dersom det bare er to min å gå til skolen skjønner jeg det, men det er da for faen meg lov å ta bussen om man hvil? Du får skaffe deg bil dersom du syns det blir for trangt på bussen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 fullt lov å ta buss om man vil ja, men da gjelder det litt common sense når du sitter på bussen.. hensyn til andre. Hater sånne trangsynte drittunger som bråker på bussen Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Er også jævelig irriterende med de som tar med seg sykkelen inn på bussen. Bruk sykkelen til det den er til. 4 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 spørs hvor langt de skal. jeg HATER syklister på bilveien så.. hiv den gjerne inn på bussen. 2 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Åh, herregud da Jonas Gahr Støre. Ingen bryr seg med hva du sier. Bare tomprat og floskler fra ende til annen. Jeg vet at du er en landssviker som vil fylle landet med innvandrere. 4 Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 At jeg ALLTID går glipp av Formel 1 Samma her! Tenker alltid "DET skal jeg huske å se på på søndag", også er jeg innom db.no eller no' senere på søndagen og ser "X vant Japans Grand Prix" osv. og jeg bare "søren.... " Når det gjelder dagens løp må jeg si det er litt tidlig å stå opp 8 på en søndag da. Snakka med en venninne istad, og vi fant ut at noe som irriterer SÅ grenseløst er når andre mennesker skal kommentere at man ser trøtt eller sliten ut! Hva er vitsen med å si det til andre mennesker? "Så trøtt du ser ut! Er du sliten?" ... Selv føler man seg skikkelig opplagt, pen og nysminka, også kommer et fehue og bare "... Du ser skikkelig trøtt ut as!" For min del kunne de likesågodt sagt "Faen, så ræva du ser ut idag!" 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja det er frekt syns jeg. Viss noen sier det til meg har jeg bare begynt å svare "...takk " da blir dem helt sånn ehmmm jaa eh nei jeg mente ikke.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Er jo sjeldent random folk kommer og sier det. er somregel folk du kjenner litt.. Og da er du litt svak psykisk om du tar deg nær av det og får senket selvtillit.. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg hater raddiser. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Faen da! FTP serveren min bare plutselig NEKTER å la brukere logge inn nå, jævla irriterende. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg hater raddiser. One up! Natur og Ungdom, pelsaktivister, blitzere, anarkister 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Tullball, det er flott med mangfold 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 250(!!) KR FOR MICROSIM? SATAN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg