Kaymeerah Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Kan bare trykke Alt Gr + M/Ctrl + Alt + M for å få µ. µTorrent er lovlig, og kan brukes for lovlige formål, som feks. gratis programvare. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Vet at torrentklienter er lovlig. Det er jo mye annet enn piratvare som blir delt via torrents. Anime blandt annet (tror jeg?). Er det forresten ulovlig å laste ned vanlige serier? Prison Break, House, Family Guy, Burn Notice osvosvosvosovosvo Ikke at jeg bryr meg så ekstremt, men hadde vært kjekt å vite. Oooogså kom vi til ontopic biten, for å godgjøre offtopicen litt (kun for å holde Runar glad <3) Jeg irriterer meg over artister som lager en ripoff av en annen sin artist sin sang, for så å slå gjennom med det. Want an example? http://www.thatsongsoundslike.com/2009/11/23/u2-vs-john-mayer/ Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja det er ulovlig å alaste ned prison bnreak, h ouse, family guy osv. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Jeg har kjøpt fire sesonger House M.D, men plutselig finner de ut at de ikke skal slippe neste sesong (5) på dvd i Norge før to år etter at den gikk på TV i U.S.A. Selvfølgelig gidder jeg ikke rette meg etter det. Det er ikke rart at så mye blir lastet ned når de som gir ut dvd-ene behandler kundene sine som dritt. Endret 10. oktober 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Mye av grunnen til at jeg også laster ned. Jeg gidder ikke å vente i evigheter for at ting skal bli sendt i norge, eller sluppet for salg. Download = tilgjengelig få timer etter første TVsending i USA. Og det eier 2 års venting for å si det sånn. 1 uke venting også, for den saks skyld. Endret 10. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Mista brillene mine i går, så ser nesten ikke en skjit nå. Jeg håper så inderlig jeg finner di igjen. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Mye av grunnen til at jeg også laster ned. Jeg gidder ikke å vente i evigheter for at ting skal bli sendt i norge, eller sluppet for salg. Download = tilgjengelig få timer etter første TVsending i USA. Og det eier 2 års venting for å si det sånn. 1 uke venting også, for den saks skyld. Enig, men den viktigste grunnen for meg må være at jeg kan se på drt jeg laster ned.når jeg har tid, og ikke når drt blir sendt på TV. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg blir grådig irritert når amerikanske dvder ikke funker i norske spillere, det er som om de VIL at jeg skal laste ned filmen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Ja, soneinndeling er idiotisk. De gjør det for at de skal kunne dele inn markedet, så man kan selge DVD til forskjellig pris i land med forskjellige lønninger. Men sålenge utgivelsesdato også er annerledes, og ikke minst; mange sære filmer ikke engang kommer på norsk, da må jo kundene foreta seg noe. Du kan for eksempel google modellnummeret på DVD-spilleren din for å finne ut hvordan du endrer region code eller hva de nå kaller det. Løsningen innebærer som regel å slå på spilleren, og trykke på en serie med taster på fjernkontrollen som medfører at den blir sonefri. Endret 10. oktober 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har nå en slik egen liten harddisk som jeg kan koble til pcn. Der er det en drøss filmer og musikk lagret. (ikke jeg som har gjort det, jeg foretrekkr å kjøpe) Der ligger det trygt hvertfall. Prøvde også å lage en slik sikkerhetskopi av pcn å legge innpå der, men tror ikke det gikk, for kommer opp beskjed hele tiden om at jeg må sikkerhetskopiere. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Til denne diskusjonen om RAID 0 og lagring: Jeg kjører også RAID 0, og har både OS og lagring på disse to diskene. Har backup på ekstern disk i fall det skulle gå galt, samt at det viktigste, som bilder, i tillegg ligger på en disk i maskinen som IKKE er i RAID. I tillegg til dette er bildene på et par DVDer.... Så til noe som irriterer meg: 1: at jeg er sjuk 2: at jeg må bytte motor på bilen 3: at jeg må bytte varmeapparatkrana på bilen, jeg må da demontere halve dashbordet Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Søndagssjuk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 å være syk på søndag er jo på kanten til deilig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Ikke når du har prosjekter som teller 80%, som skal leveres inn snart. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 At jeg ALLTID går glipp av Formel 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Formel 1 er ikke morsomt lenger, jeg foretrekker heller Rally eller FIA GT1. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Synes det meste innen bilsport er interessant, men F1 er favoritten her. Har mulighet til å få sett dagens løp på Viasat 4, men alt er så redigert, og varer jo bare en time. Finner heller ingen streams, så jeg kan få sett. Endret 10. oktober 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 å være syk på søndag er jo på kanten til deilig. Tja. Søndagssjuk er vel kanskje bedre kjent som å være fyllesyk. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hmm… Jeg kjenner at influensaen sniker seg innpå. Gah. Jeg hater å være syk. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Irriterer meg at jeg er blitt syk. Mista brillene mine i går, så ser nesten ikke en skjit nå. Jeg håper så inderlig jeg finner di igjen. Du finner dem iverfall ikke nå uten briller til å se dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg