Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg skrev løkkeskrift fra 4-9 klasse. På barne skolen måtte vi skrive løkkeskrift. Om de som skriver løkkeskrift skriver skikkelig, forstår jeg det. Men om de skriver uforståelige skrusseduller må jeg spørre hva som står der. Og ofte forstår de det ikke selv engang Og det rare er at de som skriver løkkeskrift, ikke forstår hva jeg skriver, når jeg skriver helt normale bokstaver..... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det irriterer meg at spotify ikke spiller vidre på søkeresultatene... Spillelistefunksjonen er til for å brukes. Just sayin'. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Folk som som sier: Kom innpå skype da! Jeg går innpå skype, personen som ville snakke med har status på opptatt, jeg sender meldig. En time senere svarer han: Hvorfor kom du ikke? Dette skjer heletiden.... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Apropos løkkeskrift: I en alder av 9-10 år var jeg rebel nok til å ikke godta å skrive løkke, da jeg synes det så stygt ut, var tungvindt å skrive - og totalt unødvendig å lære meg. Jeg så ikke hensikten. Av den grunn har jeg en fin håndskrift idag. Så det, så! Det som irriterer derimot, er at jeg gikk glipp av en fest med mange goder venner idag, fordi jeg hadde glemt en annen avtale Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg mistet akkurat 3,34 TB med filmer i 1080p... Vurderer sterkt selvmord akkurat nå. EDIT: Dagens lærdom: Ikke stol på harddisker i RAID 0. Ikke stol på magnetlagring i det hele tatt, ihvertfall ikke på en RPM rundt 7200. Ikke magnetlagring? Hva da? SSD er kanskje litt i dyreste laget når man kommer opp til terabytene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Fluer. Satans fluer! Dem er mange, og det virker som dem blir tiltrukket av håret og ørene mine. Dem skal absolutt surre der, det er som det er usynlig lim som kleber dem fast. Pluss ned i koppen min og på kaka mi. BURN! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Dosystemet på byLAN! FY F***!!!! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Skiftet til det nye skinet, og nå klarer jeg ikke finne ut hvor jeg skal spørre om jeg behøver en MIDI kontroller .. kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Ikke magnetlagring? Hva da? SSD er kanskje litt i dyreste laget når man kommer opp til terabytene. Jeg sa du ikke skulle stole på det, ikke bytte til noe annet. Endret 9. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Største problemet her var vel kanskje å bruke RAID-0 til lagring... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Døgnrytmen min Samme her. Jeg har bestemt meg for og stå opp rundt 9-9.30, men får meg ikke ut av sengen. Helt umulig. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg skal i barndåp om 8 timer. Og her sitter jeg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Største problemet her var vel kanskje å bruke RAID-0 til lagring... Likevel, ville aldri brukt en maskin som lagringsted for mange filmer. Spesielt ikke i RAID-0. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvor ellers skal man lagre filmene? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hvor ellers skal man lagre filmene? Skaff dere noe annet lagringsmedia i tillegg, går som oftest ikke galt.. Endret 10. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hadde dere kjøpt filmene hadde ikke dette vært et problem. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Kjøper alt som er verdt å kjøpe. Har kjøpt en del filmer etter hvert. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hadde dere kjøpt filmene hadde ikke dette vært et problem. Sa han som spurte om µtorrent-hjelp i DNFK Edit: det var også snakk om å laste ned filmar. Så det var nok ikkje den lovlige delen av µtorrent han spurte om Endret 10. oktober 2010 av svelemoe 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Den µ'en i µtorrent irriterer meg grenseløst. Hva er alt+numpad koden for den? Skal memorisere den like hardt som jeg memoriserte personnummeret mitt da jeg var 13. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg