Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg skrev løkkeskrift fra 4-9 klasse. På barne skolen måtte vi skrive løkkeskrift.

Om de som skriver løkkeskrift skriver skikkelig, forstår jeg det. Men om de skriver uforståelige skrusseduller må jeg spørre hva som står der. Og ofte forstår de det ikke selv engang :roll:

Og det rare er at de som skriver løkkeskrift, ikke forstår hva jeg skriver, når jeg skriver helt normale bokstaver.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Folk som som sier:

Kom innpå skype da!

Jeg går innpå skype, personen som ville snakke med har status på opptatt, jeg sender meldig.

En time senere svarer han: Hvorfor kom du ikke?

:wallbash:

Dette skjer heletiden....

Lenke til kommentar

Apropos løkkeskrift: I en alder av 9-10 år var jeg rebel nok til å ikke godta å skrive løkke, da jeg synes det så stygt ut, var tungvindt å skrive - og totalt unødvendig å lære meg. Jeg så ikke hensikten. Av den grunn har jeg en fin håndskrift idag. Så det, så!

Det som irriterer derimot, er at jeg gikk glipp av en fest med mange goder venner idag, fordi jeg hadde glemt en annen avtale :mad:

Lenke til kommentar

Jeg mistet akkurat 3,34 TB med filmer i 1080p... Vurderer sterkt selvmord akkurat nå.

EDIT: Dagens lærdom: Ikke stol på harddisker i RAID 0.

Ikke stol på magnetlagring i det hele tatt, ihvertfall ikke på en RPM rundt 7200.

Ikke magnetlagring? Hva da? SSD er kanskje litt i dyreste laget når man kommer opp til terabytene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Fluer. Satans fluer! Dem er mange, og det virker som dem blir tiltrukket av håret og ørene mine. Dem skal absolutt surre der, det er som det er usynlig lim som kleber dem fast. Pluss ned i koppen min og på kaka mi. BURN!

Lenke til kommentar

Hadde dere kjøpt filmene hadde ikke dette vært et problem.

Sa han som spurte om µtorrent-hjelp i DNFK :p

Edit: det var også snakk om å laste ned filmar. Så det var nok ikkje den lovlige delen av µtorrent han spurte om

Endret av svelemoe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...