Coa Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Nå har de begynt å røyke på pauserommet igjen. At det skal være så jævelig vanskelig å gå ut døra for å ta seg en røyk er helt utrolig. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Trikset er å lære deg når ting er ferdige. Begynn tidlig med kjøttet, kjøtt har bare godt av å hvile i noen minutter før den spises. Deretter begynner du på risen. Mens dette godgjører seg, så tar du salaten. Når risen er ferdig, så tar du sausen på samme plate som risen har stått. Bearnaise- og fløtesaus tar aldri mer enn 3 min fra pulver (tips: 1-2 ss lettrømme i sausen gir en utrolig god spiss på sausen). Ris, salat og saus skal aldri ta mer enn 10 min, så start på de når du har igjen ca 7 min på kjøttet. Det de fleste gjør, som er feil, er at de begynner på alt samtidig. Dette gjør ris/potet/pasta kald, salaten lunken, og sausen kald og seig (saus skal være tykk, ikke seig). Hvis du har dårlig tid, og skal lage en rett som tar en stund å lage, begynn kvelden før. Du kan koke risen og lage salaten kvelden før og oppvare i kjøleskapet (salaten må da være tørr). Ris kan lett varmes opp i en kjele. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Dere 2 ovenfor kan bare glede dere til den "hyggelige" slutten, spesielt etter heisen.Nymph, har du prøvd å flippe skjermbildet riktig i grafikkdriveren? Etter heisen??? ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ.. derfor kan jeg ikke spille i kveld Det skjer bare når jeg har vært i mørket en stund. Og så fikser det seg ikke før jeg har vært leeeenge i lyset eller om jeg går i en trapp. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja jo.. Ble bare 5-10 min på etterskudd da. Hva mener du at risen aldri tar mer enn 10 min? Mange som gjør det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Etter heisen??? ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ.. derfor kan jeg ikke spille i kveld Det skjer bare når jeg har vært i mørket en stund. Og så fikser det seg ikke før jeg har vært leeeenge i lyset eller om jeg går i en trapp. Merkelig, hadde aldri det problemet, eller kom aldri borti effekten hvis det er slik programmert i spillet. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Amnesia... faens skummelt spill, irriterer meg igrunn Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 irriterer meg over folk som snakker dritt om folk de ikke aner noe som helst om Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Irriterende å konstant ha en slags gnagende følelse i magen i flere dager på rad. Uansett hva man driver med er den der... noe som gjør det vaskelig å tenke på andre ting. Gah. 1 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Kvelden jeg har gledet meg til i lang tid ble fullstendig ødelagt.. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg sovnet i 2 timer. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 En eller annen idiot har klart å knekke koden til min e-post, og følgelig misbrukt min e-post til å sende virus. Faen!!! Nå har jeg endret passord og sikkerhetsspørsmål, så da håper jeg at misbruket opphører. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Jeg mistet akkurat 3,34 TB med filmer i 1080p... Vurderer sterkt selvmord akkurat nå. EDIT: Dagens lærdom: Ikke stol på harddisker i RAID 0. Endret 9. oktober 2010 av Munty Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg mistet akkurat 3,34 TB med filmer i 1080p... Vurderer sterkt selvmord akkurat nå. EDIT: Dagens lærdom: Ikke stol på harddisker i RAID 0. Ikke stol på magnetlagring i det hele tatt, ihvertfall ikke på en RPM rundt 7200. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Folk som ikke godtar løkkeskrift, og sier det er slurvete og stygt kun for å provosere. Det ble prakka på meg på barneskolen, og nå skal jeg straffes for at jeg fikk det til såpass at jeg aldri gikk tilbake til blokkbokstaver igjen? Verden vil bedras. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Det irriterer meg at spotify ikke spiller vidre på søkeresultatene... 2 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Folk som ikke godtar løkkeskrift, og sier det er slurvete og stygt kun for å provosere. Det ble prakka på meg på barneskolen, og nå skal jeg straffes for at jeg fikk det til såpass at jeg aldri gikk tilbake til blokkbokstaver igjen? Verden vil bedras. Det er slurvete og stygt, og det sier jeg ikke for å provosere. Løkkeskrift er vanskelig å tyde, skrive, og det er ingen som i profesjonell sammenheng skriver løkkeskrift. 2 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Det irriterer meg at jeg ikke gadd å lære å skrive ordentlig, nå sitter jeg å prøver å tyde min egen skrift. Det positivet er at jeg har så mye trening at jeg kan tyde de fleste andres håndskrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg