Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trikset er å lære deg når ting er ferdige. Begynn tidlig med kjøttet, kjøtt har bare godt av å hvile i noen minutter før den spises. Deretter begynner du på risen. Mens dette godgjører seg, så tar du salaten. Når risen er ferdig, så tar du sausen på samme plate som risen har stått. Bearnaise- og fløtesaus tar aldri mer enn 3 min fra pulver (tips: 1-2 ss lettrømme i sausen gir en utrolig god spiss på sausen). Ris, salat og saus skal aldri ta mer enn 10 min, så start på de når du har igjen ca 7 min på kjøttet.

Det de fleste gjør, som er feil, er at de begynner på alt samtidig. Dette gjør ris/potet/pasta kald, salaten lunken, og sausen kald og seig (saus skal være tykk, ikke seig).

Hvis du har dårlig tid, og skal lage en rett som tar en stund å lage, begynn kvelden før. Du kan koke risen og lage salaten kvelden før og oppvare i kjøleskapet (salaten må da være tørr). Ris kan lett varmes opp i en kjele.

Lenke til kommentar

Dere 2 ovenfor kan bare glede dere til den "hyggelige" slutten, spesielt etter heisen.Nymph, har du prøvd å flippe skjermbildet riktig i grafikkdriveren?

Etter heisen??? ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ.. derfor kan jeg ikke spille i kveld :p

Det skjer bare når jeg har vært i mørket en stund. Og så fikser det seg ikke før jeg har vært leeeenge i lyset eller om jeg går i en trapp.

Lenke til kommentar

Etter heisen??? ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ.. derfor kan jeg ikke spille i kveld :p

Det skjer bare når jeg har vært i mørket en stund. Og så fikser det seg ikke før jeg har vært leeeenge i lyset eller om jeg går i en trapp.

Merkelig, hadde aldri det problemet, eller kom aldri borti effekten hvis det er slik programmert i spillet.

Lenke til kommentar

Folk som ikke godtar løkkeskrift, og sier det er slurvete og stygt kun for å provosere. Det ble prakka på meg på barneskolen, og nå skal jeg straffes for at jeg fikk det til såpass at jeg aldri gikk tilbake til blokkbokstaver igjen? Verden vil bedras.

Det er slurvete og stygt, og det sier jeg ikke for å provosere.

Løkkeskrift er vanskelig å tyde, skrive, og det er ingen som i profesjonell sammenheng skriver løkkeskrift.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...