Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg er hjemme alene! Har kommet så langt på Amnesia: The Dark Descent men nå tør jeg ikke spille.. Blæææææ

Kan fint sitte på mic, det hjelper haha.

Hvor er du i Amnesia anyway?

Jeg holder på å fikse heisen, men det er så slitsomt når bildet er opp-ned. Det fikser seg innimellom da. Måtte løpe fra et monster med opp-ned skjermbilde, helt KOKKO. Holdte på å dævve sjæl.

Lenke til kommentar

Jeg så et par episoder av House her om dagen som var på 92%. Det stoppet et par ganger men eller var det helt fint, man kan se 99% uten problemer.

Ja, filmer går greit, de kan sees greit selv når de er 90-95%, men er andre ting som krever 100%, og det er masse grunn til irritasjon.

Ellers irriterer Amnesia meg og, sitter fast i vinkjelleren og vet ikke hvor jeg skal.

Lenke til kommentar

Jeg så et par episoder av House her om dagen som var på 92%. Det stoppet et par ganger men eller var det helt fint, man kan se 99% uten problemer.

Ja, filmer går greit, de kan sees greit selv når de er 90-95%, men er andre ting som krever 100%, og det er masse grunn til irritasjon.

Den skjønner jeg, men å utsette en film en uke fordi den er stuck på 99.99% ser jeg ingen vits i.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At jeg aldri skal lære meg å lage slik at maten blir ferdig samtidig. Risen blir kald på tallerken og kjøttet er enda i ovnen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har allerede lagt risen på tallerken med salat å dressing, så blir bare søl å ha den tilbake i kasserollen, og risen tar 20 min så det er ikke bare å lage den i full fart.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Brant meg når jeg skulle sjekke maten nå! åhhhh. Fint brannsår som svir som pokkern ble det.

Har forresten ikke mikrobølgeovn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...