109A3GNM Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Irriterer meg at jeg slo ikke slo inn tryne på han svartingen som trua meg på byen istad. Endret 9. oktober 2010 av DarkPassenger 6 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Nedlastinger på 99% som aldri blir ferdig! ARGH! Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Nedlastinger på 99% som aldri blir ferdig! ARGH! slikt er veldig irriterendes venta i 1 uke på en film pga lite seeds så ligger den på 99,99% i uke til og da blei jeg sur. Endret 9. oktober 2010 av Cipther Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Nedlastinger på 99% som aldri blir ferdig! ARGH! slikt er veldig irriterendes venta i 1 uke på en film pga lite seeds så ligger den på 99,99% i uke til og da blei jeg sur. EN UKE PÅ EN FILM???? Hvorfor gidder du det da? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg så et par episoder av House her om dagen som var på 92%. Det stoppet et par ganger men eller var det helt fint, man kan se 99% uten problemer. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 At jeg er hjemme alene! Har kommet så langt på Amnesia: The Dark Descent men nå tør jeg ikke spille.. Blæææææ Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 At jeg er hjemme alene! Har kommet så langt på Amnesia: The Dark Descent men nå tør jeg ikke spille.. Blæææææ Kan fint sitte på mic, det hjelper haha. Hvor er du i Amnesia anyway? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 At jeg er hjemme alene! Har kommet så langt på Amnesia: The Dark Descent men nå tør jeg ikke spille.. Blæææææ Kan fint sitte på mic, det hjelper haha. Hvor er du i Amnesia anyway? Jeg holder på å fikse heisen, men det er så slitsomt når bildet er opp-ned. Det fikser seg innimellom da. Måtte løpe fra et monster med opp-ned skjermbilde, helt KOKKO. Holdte på å dævve sjæl. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg holder på å fikse heisen, men det er så slitsomt når bildet er opp-ned. Det fikser seg innimellom da. Måtte løpe fra et monster med opp-ned skjermbilde, helt KOKKO. Holdte på å dævve sjæl. *snuskjermoppned* 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg så et par episoder av House her om dagen som var på 92%. Det stoppet et par ganger men eller var det helt fint, man kan se 99% uten problemer. Ja, filmer går greit, de kan sees greit selv når de er 90-95%, men er andre ting som krever 100%, og det er masse grunn til irritasjon. Ellers irriterer Amnesia meg og, sitter fast i vinkjelleren og vet ikke hvor jeg skal. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 PHU.. Det var nære på at jeg fikk sangen på hjernen jeg og gitt... heldigvis hadde jeg vett til å slå den av rimelig fort Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg så et par episoder av House her om dagen som var på 92%. Det stoppet et par ganger men eller var det helt fint, man kan se 99% uten problemer. Ja, filmer går greit, de kan sees greit selv når de er 90-95%, men er andre ting som krever 100%, og det er masse grunn til irritasjon. Den skjønner jeg, men å utsette en film en uke fordi den er stuck på 99.99% ser jeg ingen vits i. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Dere 2 ovenfor kan bare glede dere til den "hyggelige" slutten, spesielt etter heisen. Nymph, har du prøvd å flippe skjermbildet riktig i grafikkdriveren? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Prøvd Alt GR + piltast for å flippe hele bildet slik at spillet blir rett vei? Alt annet blir opp ned, da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 At jeg aldri skal lære meg å lage slik at maten blir ferdig samtidig. Risen blir kald på tallerken og kjøttet er enda i ovnen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 da lar du risen stå på svak varme mens du venter på kjøttet, eller så lager du risen rett før kjøttet er ferdig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Har allerede lagt risen på tallerken med salat å dressing, så blir bare søl å ha den tilbake i kasserollen, og risen tar 20 min så det er ikke bare å lage den i full fart. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Har allerede lagt risen på tallerken med salat å dressing, så blir bare søl å ha den tilbake i kasserollen, og risen tar 20 min så det er ikke bare å lage den i full fart. Mikrobølgeovn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Varm salat og varm dressing er jo ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Brant meg når jeg skulle sjekke maten nå! åhhhh. Fint brannsår som svir som pokkern ble det. Har forresten ikke mikrobølgeovn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg