Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg er hjemme alene! Har kommet så langt på Amnesia: The Dark Descent men nå tør jeg ikke spille.. Blæææææ

 

Kan fint sitte på mic, det hjelper haha.

 

Hvor er du i Amnesia anyway?

Jeg holder på å fikse heisen, men det er så slitsomt når bildet er opp-ned. Det fikser seg innimellom da. Måtte løpe fra et monster med opp-ned skjermbilde, helt KOKKO. Holdte på å dævve sjæl.

Lenke til kommentar

Jeg så et par episoder av House her om dagen som var på 92%. Det stoppet et par ganger men eller var det helt fint, man kan se 99% uten problemer.

Ja, filmer går greit, de kan sees greit selv når de er 90-95%, men er andre ting som krever 100%, og det er masse grunn til irritasjon.

 

Ellers irriterer Amnesia meg og, sitter fast i vinkjelleren og vet ikke hvor jeg skal.

Lenke til kommentar

Jeg så et par episoder av House her om dagen som var på 92%. Det stoppet et par ganger men eller var det helt fint, man kan se 99% uten problemer.

Ja, filmer går greit, de kan sees greit selv når de er 90-95%, men er andre ting som krever 100%, og det er masse grunn til irritasjon.

 

Den skjønner jeg, men å utsette en film en uke fordi den er stuck på 99.99% ser jeg ingen vits i.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har allerede lagt risen på tallerken med salat å dressing, så blir bare søl å ha den tilbake i kasserollen, og risen tar 20 min så det er ikke bare å lage den i full fart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...