Moonshield Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg skal vaere hos en om 10min, og han bor 15min vekke.. sheeeit /afk 8929634[/snapback] Du kunne spart 15 sekunder hvis du ikke hadde skrevet dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Den skummle følelsen jeg har akkurat nå,som lover meg en stor bakrus imorgen tilig Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Den skummle følelsen jeg har akkurat nå,som lover meg en stor bakrus imorgen tilig 8931356[/snapback] Ta deg en øl med en gang du står opp. Det hjelper! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har hørt vann med salt oppi hjelper! Eller vær som meg, aldri bli dårlig dagen derpå! Herligt! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 MASSE vann før man legger seg og når man våkner hjelper en del. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Irriterer meg over at jeg gruer meg til oppkjøring på tirsdag (lett motorsykkel). Klarer ikke tenke på annet. Får en ekkel følelse i magen Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 At jeg har begynt å tenke på skolen allerede Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Irriterer meg over at jeg gruer meg til oppkjøring på tirsdag (lett motorsykkel). Klarer ikke tenke på annet. Får en ekkel følelse i magen 8931441[/snapback] En ting skal du vite. Oppkjøring er oppskrytt. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 at jeg ikke veit om noe nachspiel er noe dritt.. og at jeg ikke har mere pils.. bare vin Lenke til kommentar
Milapse Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 blir irritert over syklister som absolutt skal sykle i veibanen hele tiden og være en fare for seg selv og andre . De må absolutt sykle midt i veibanen selv om det er INGEN som bruker fortauet rett ved siden av . Får egentlig lyst til å kjøre over dem ! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 blir irritert over syklister som absolutt skal sykle i veibanen hele tiden og være en fare for seg selv og andre . De må absolutt sykle midt i veibanen selv om det er INGEN som bruker fortauet rett ved siden av . Får egentlig lyst til å kjøre over dem ! 8931583[/snapback] x2! 8931649[/snapback] Hehe... Kjøre over, og så må man jo selvfølgelig rygge tilbake for å se hva man traff. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Å være fyllesjuk... Utdrikkingslaget i går tok på. Jeg dro hjemmefra som mann, men kom hjem som dame. Jeg har vondt i nakken, vondt i ryggen, vondt i ben og armer. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 det irriterer meg veldig at dagbladet/vg/tv ikke kan bli enige om hva slags vær det skal bli her i dag. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 At det på annenhver side i denne tråden blir postet en tilsvarende ytring, av en som tror han er himla glup som kom på det. 8930029[/snapback] Jeg var jo kjempeglup da. :!: (Helt til jeg fant ut at det var skrevet før ) Det irriterer meg at jeg ikke var så glup som jeg trodde ( ) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Noen som husker han stakkarn jeg klagde på i forrige side? Han som brukte så lang tid? HYL; jeg ringte han 12,46. Jeg vekket han, og han sa han bare skulle spise mat, frokost altså. Så nå venter jeg i spenning på at han skal møte opp slik at vi kan kjøre til trening! Hva skjer med folk som bruker lang tid? EDIT: Han på msn: der? jeg kommer nå Need I say more? Endret 24. juni 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) De som signerer hvert eneste innlegg, og de som avslutter innleggene med en . At en Linux live-cd jeg skulle brenne ut for å teste krevde en 800 mb cd, og jeg har lassevis med 700 mb cd'er og dvd'er, men dessverre ingen ledige 800 mb cd'er. Edit: Og at jeg tydeligvis totalt glemmer grammatikk så fort det er ferie. Har rettet på altfor mange av innleggene jeg har skrevet i ferietiden i ettertid. Endret 24. juni 2007 av Atald Lenke til kommentar
Loled Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 "Lånte" en moped kjørte den til vrak, gruer meg litt til telefonen i morgen. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 ARG )"%")(% Når folk bruker unaturlig lang tid. Ringte til en 19,46, han skulle bare dusje og så komme til meg, nå er klokken 20,33. Hvordan er det mulig å bruke så lang tid? Han burde skamme seg! 8929568[/snapback] Du er ikke den eneste som har slike venner. En venn av meg pleide alltid å gjøre slik når vi skulle noe sted. Om vi f.eks skulle på kino, så avtalte vi en tid vi skulle reise på, men han kom aldri. Jeg ringte ham, og da sa han han eksempelvis sto på vei til å gå i dusjen. Innen han hadde fått ræva si ut av døra, var filmen allerede begynt. Ikke bare kino, men som regel alt annet også. Fyren var helt ute av stand til å være på tida. Jeg lurte alltid på om han gjorde slik når det virkelig gjaldt også. (Dameavtaler, jobbintervjuer, stille opp på arbeid). Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Er litt sånn komme-sent person jeg og Men ikke så alvorlig som det der. Hvis jeg sier at jeg kommer om en time, så kommer jeg aldri før det har gått en og en halv time. Merkelig nok er det nesten gått 50% mere tid enn det jeg sa at jeg kom til å bruke nesten hver gang(sier en halvtime, kommer om 45 min. sier 20 min, kommer om 30 min. sier 10 min, kommer om 15 min etc. dere skjønner?) Kan sikkert være irriterenes noen ganger Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ordenskarakteren min er irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg