Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blir irritert over syklister som absolutt skal sykle i veibanen hele tiden og være en fare for seg selv og andre . De må absolutt sykle midt i veibanen selv om det er INGEN som bruker fortauet rett ved siden av . Får egentlig lyst til å kjøre over dem !

8931583[/snapback]

 

x2!

8931649[/snapback]

 

Hehe... Kjøre over, og så må man jo selvfølgelig rygge tilbake for å se hva man traff. :innocent:

Lenke til kommentar

Noen som husker han stakkarn jeg klagde på i forrige side? Han som brukte så lang tid?

 

HYL; jeg ringte han 12,46. Jeg vekket han, og han sa han bare skulle spise mat, frokost altså. Så nå venter jeg i spenning på at han skal møte opp slik at vi kan kjøre til trening!

 

Hva skjer med folk som bruker lang tid?

 

EDIT: Han på msn: der? jeg kommer nå

 

 

 

Need I say more?

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

De som signerer hvert eneste innlegg, og de som avslutter innleggene med en :xmas: .

 

At en Linux live-cd jeg skulle brenne ut for å teste krevde en 800 mb cd, og jeg har lassevis med 700 mb cd'er og dvd'er, men dessverre ingen ledige 800 mb cd'er.

 

Edit: Og at jeg tydeligvis totalt glemmer grammatikk så fort det er ferie. Har rettet på altfor mange av innleggene jeg har skrevet i ferietiden i ettertid.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
ARG )"%")(%

 

Når folk bruker unaturlig lang tid. Ringte til en 19,46, han skulle bare dusje og så komme til meg, nå er klokken 20,33.

Hvordan er det mulig å bruke så lang tid? Han burde skamme seg!

8929568[/snapback]

 

Du er ikke den eneste som har slike venner. En venn av meg pleide alltid å gjøre slik når vi skulle noe sted. Om vi f.eks skulle på kino, så avtalte vi en tid vi skulle reise på, men han kom aldri. Jeg ringte ham, og da sa han han eksempelvis sto på vei til å gå i dusjen. Innen han hadde fått ræva si ut av døra, var filmen allerede begynt. Ikke bare kino, men som regel alt annet også. Fyren var helt ute av stand til å være på tida. Jeg lurte alltid på om han gjorde slik når det virkelig gjaldt også. (Dameavtaler, jobbintervjuer, stille opp på arbeid). :roll:

Lenke til kommentar

Er litt sånn komme-sent person jeg og :blush:

 

Men ikke så alvorlig som det der. Hvis jeg sier at jeg kommer om en time, så kommer jeg aldri før det har gått en og en halv time.

 

Merkelig nok er det nesten gått 50% mere tid enn det jeg sa at jeg kom til å bruke nesten hver gang(sier en halvtime, kommer om 45 min. sier 20 min, kommer om 30 min. sier 10 min, kommer om 15 min etc. dere skjønner?)

 

Kan sikkert være irriterenes noen ganger :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...