Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Vær glad. Det blir vanskeligere å spore deg. Selv har jeg hatt samme IP i årevis.

 

 

Er det flere enn jeg som sverger på å boykotte NetOnNet for all fremtid?

Jeg hater reklamene deres. Neet on neet tadadada tadadada neeeet on neeeet...

 

BRENN!

 

De har rævvvva nettside også. Viser ikke ordrehistorikk engang...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har litt sansen før Dødelig fangst, men det skal plutselig bli så sinnsykt mange av de programmene der at det bare blir teit.

 

Snart kommer det vel et program med frisørlærlinger der de står og klager over at "d jør så vondt i håndledda assa".

 

Ikke noe negativt ment mot frisører altså, dere er stort sett flinke til å klippe hår, mot en betydelig sum med penger.

Lenke til kommentar

Folk som på død å liv skal være så alternativ.

 

For eksempel å la være å kjøpe en ting bare fordi "alle andre" plutselig har det.

 

Hele poenget med "å være alternativ" skal være å skille seg ut, og å ha egen vilje. Å ikke følge saueflokken. Det de ikke innser er at de gjør seg enda mer avhengig av "mainstreamen" enn de som følger den.

 

Hvis "alle andre" hindrer deg i å gjøre noe fordi du må "være alternativ", er det du som lar deg styre.

 

Enig, gi faen og gjør hva du vil.

Lenke til kommentar

Det er jo tydelig at disse mangfoldige programmene om diverse farlige yrker selger siden de fortsetter å vise dem, og samtidig utvikle enda flere.

 

Og det irriterer meg grenseløst, at folk er så ufattelig dumme at de faktisk finner underholdning i slikt. Nei, som sagt litt før her så ser jeg heller på historien om hekling enn Livsfarlig Fangst, og det mener jeg.

 

Takke meg til National Geographic, BBC Knowledge og History Channel. Discovery ser jeg aldri på lenger. Maken til drittkanal.

 

Red.: Jeg er altfor glad i å bruke mange kommategn.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...