Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10025092

 

Henrett pakket, så slipper vi dem. Er sikkert utlendinger hele gjengen også.

 

Barnevernsbanden for helvete? Hva slags idiotisk navn er det?

 

Men nei, de fortjener å henge i ett tau naken i offentligheten spør du meg.

 

Etter at han overga seg, oppdaget han at den 15 år gamle raneren hadde hatt en 20 centimeter lang brødkniv inne i hånda. Sjåføren skalv da han ringte politiet.

 

Hva faen? En hel bande av barn... jaja, fy faen for noen idioter. Typiske folk som tror de er så jævla kul med å true og bruke vold. Ikke nok med det, men en brødkniv funker faen ikke bra til ran. The idiot is strong within this 15 year old.

 

Lurer egentlig hva faen som skjer med verden i dag.

 

Å herre. Det klør i fingra etter å svare på poster her inne. DET irriterer.

 

Idioter irriterer. De finnes overalt nå om dagen. I alle former, størrelser og fassonger. Noen har man lyst til å slå. Vel, jeg har egentlig lyst til å slå dem alle.

 

Det er faktisk en god forklaring på hvorfor folk blir større idioter for hver dag som går, de får ikke utviklet hjernen nok pga. for lite tenking og dårlig kosthold. Ris og dyrket mat er for eksempel dårlig til å utvikle hjernen, mens forskjellig fett, spesielt Omega fettene er bra til utvikling av hjernen.

 

Men jo, absolutt, idioter irriterer. 15 år gammel raner feks. er en totalidiot, og totalidioter irriterer nok enda mer...

 

Så litt på Tabloid istad med et uhell. Hadde lyst å pælme hele skrangleskjermen ut vinduet. Er så lei alt preiket fra politikerne som skriker i kjeftene på hverandre.

 

Synes det er morsomt å se dem krangle så jævlig.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Og det er like patetiskt som sist gang de gjorde det, og sikkert flere ganger før det.

 

Jeg husker sist jeg synes det var moro å tøyse med det motsatte kjønn sånn. Jeg gikk på ungdomsskolen. Jeg trodde ærlig talt flesteparten av kontaktene på Facebook hadde vokst lengre enn dette nå, men tydeligvis ikke.

 

Men så er jeg en kynisk tufs også da. Det teller jo for litt.

Lenke til kommentar

Dette er en slik facebook-greie man kan "like". Skriveleif for faen!!! :realmad:

 

gutt : kosen ble jeg lagd ? pappa tok sin usb ledning inn i mamma sitt usb hull så overførte pappa en pdf fil det inni lå du så lå du på hardisken til mamma i 9 måner før vi printet deg ut siden pappa skjøpte dårlig virus program

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...