Ajaco Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Irriterer meg GRENSELØST at jeg må rydde det forbanna kjøkkenet nå. Det ser jo ikke ut. Men GUD så kjedelig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Irriterer meg over at jeg har blitt så innihelvetes dårlig i SC2 etter en kort pause -.- Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Forjævlig at vi har kurs kl 09:00 på lørdag! Med 1 times kjøring må jeg stå opp litt før 08:00. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Irriterer meg over at jeg har blitt så innihelvetes dårlig i SC2 etter en kort pause -.- Jeg og! Borte i 2 uker, så går jeg fra nesten diamond, til goldkaliber. Deprimerende. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 dere er bare misunnlige på kongen ikke kom her og si at vis dere hadde fått 30mill for og sitte på ræven hadde dere svart " nei takk, jeg skal jobbe jeg " Hvor dum går det an å bli? Om noen kom og spurte meg om jeg ville ha min egen by ville jeg selvfølgelig sagt ja, det betyr ikke at staten skal gi bort byer til helt tilfeldige personer fordi de vil det. Du imponerer som vanlig, Livingman. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 dere er bare misunnlige på kongen ikke kom her og si at vis dere hadde fått 30mill for og sitte på ræven hadde dere svart " nei takk, jeg skal jobbe jeg " Hvor dum går det an å bli? Om noen kom og spurte meg om jeg ville ha min egen by ville jeg selvfølgelig sagt ja, det betyr ikke at staten skal gi bort byer til helt tilfeldige personer fordi de vil det. Du imponerer som vanlig, Livingman. og du kjønner fremdeles ikke at jeg ikke bryr meg ? din trang til og prøve og fornærme meg er helt utrolig. therapy, you need it. :roll: tilfeldige personer ? det er snak om kongefamilien. alt jeg sa at ingen hadde sakt nei til og leve samme livet som kongen gjør Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 spam er jaggu meg irriterendes 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Livingman: Jeg hadde sagt nei til å leve kongens liv. Tenk så mye du går glipp av. Du kan jo ikke leve et normalt liv. No thanks! Og Pokey, jeg likte deg ikke før - men i det siste har jeg fått mer sansen for deg. Det må jeg si. Anyways, det irriterer meg GRENSELØST at det er et forslag (som mest sansynlig går gjennom) om moms på nett-tjenester fra utlandet. Ebøker, spotify, wow... vel, alt. 1 Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Misliker når folk er frekke på telefon når jeg er på jobb. Jobber som Inkassomedarbeider og ringer ut å minner folk på at nå må regningene betales. 80% av de som er frekke er enten voksne menn over 50 år, eller utenlendinger som prøver sleipt å lure seg unna inkassokravet ved å si at de aldri har hørt om det osv. Godddaamn Ahmed, du har bestilt Netcom abbenoment, du har brukt tellerskritt og allikevel nekter du på å ha bestilt noe som helst. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 dere er bare misunnlige på kongen ikke kom her og si at vis dere hadde fått 30mill for og sitte på ræven hadde dere svart " nei takk, jeg skal jobbe jeg " Hvor dum går det an å bli? Om noen kom og spurte meg om jeg ville ha min egen by ville jeg selvfølgelig sagt ja, det betyr ikke at staten skal gi bort byer til helt tilfeldige personer fordi de vil det. Du imponerer som vanlig, Livingman. og du kjønner fremdeles ikke at jeg ikke bryr meg ? din trang til og prøve og fornærme meg er helt utrolig. therapy, you need it. :roll: tilfeldige personer ? det er snak om kongefamilien. alt jeg sa at ingen hadde sakt nei til og leve samme livet som kongen gjør Hva er så lite tilfeldig med kongefamilien? De er helt vanlige personer, som bare får yte av pengene til alle andre kun fordi de er kongefamilien. De har ikke gjort noe som helst for det, de er bare heldige med hvem de er. Jeg kjønner at du ikke bryr deg, men jeg liker og prøve og fornærme deg. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=8MC0G-Lbuuk Denne... Har sunget på den siden 11-tiden idag. Den fant plutselig sin vei inn i hodet mitt og nå vil den f* ikke ut. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Faen ta deg. Nå har jeg den på hjernen også. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Jeg også Edit: Yess, ble fort kvitt den, hørte på litt metall, og nå er den borte Endret 7. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg kjønner at du ikke bryr deg, men jeg liker og prøve og fornærme deg. Jeg irriterer meg over at ingen ser ut til å ville følge mine oppfordringer om å ta diskusjoner i andre tråder. Neste innlegg som på en eller annen måte kan relateres til Kongefamilien, monarkiet eller diskusjonen om dette, belønnes med 24 timers ferie. Lenke til kommentar
Populært innlegg cowboy bob Skrevet 7. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 7. oktober 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10025092 Henrett pakket, så slipper vi dem. Er sikkert utlendinger hele gjengen også. 13 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Å herregud denne kongefamilien... Nei, nå var jeg slem Runar. I apologize. Irriterer meg over at nettet er tregt til tider. Får jo usansynelig høy ping. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Det kvinnelige kjønn. Eller et eksenplar av det da. Skal ikke gre alle under en kam. Endret 7. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Å herre. Det klør i fingra etter å svare på poster her inne. DET irriterer. Idioter irriterer. De finnes overalt nå om dagen. I alle former, størrelser og fassonger. Noen har man lyst til å slå. Vel, jeg har egentlig lyst til å slå dem alle. 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Så litt på Tabloid istad med et uhell. Hadde lyst å pælme hele skrangleskjermen ut vinduet. Er så lei alt preiket fra politikerne som skriker i kjeftene på hverandre. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 http://www.kjendis.no/2010/10/07/kjendis/tv_og_medier/tv_2/jan_thomas/torsdag_kveld_fra_nydalen/13739873/ En bitchslap er det eneste denne "mannen" fortjener. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg