Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At en jente valgte å dra hjem til eksen, istedenfor å komme hit å se en film i dag. Spørte i går, og ho sa at ho viste om ho kunne i dag. Så jeg ringte, og da sa ho at ho akkurat hadde våkna, men ikke stått opp enda. Men da hadde ho funnet ut at ho skulle bort til eksen i hele dag :mellow:

 

Da fortjener hun ikke å gå ut med deg uansett, så sikt etter noen som er bedre! Jeg vet hvordan jenter kan være, ihvertfall i din alder!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor irriterer det deg?

 

Hvorfor skal noen ha svaret på alt når det simpelthen er ens ærlige og ydmyke mening?

 

Men greit; for min del irriterer det meg at noen franske tullebukker sitter og tvinger på oss dette bullshittet og tror at de vet hva som kommer til å slå ann. Flerparten av verdens menn er fortsatt hetrofile som betyr at "push-up underbukser" ikke vil slå ann, det er jeg sikker på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor irriterer det deg?

 

Hvorfor skal noen ha svaret på alt når det simpelthen er ens ærlige og ydmyke mening?

 

Men greit; for min del irriterer det meg at noen franske tullebukker sitter og tvinger på oss dette bullshittet og tror at de vet hva som kommer til å slå ann. Flerparten av verdens menn er fortsatt hetrofile som betyr at "push-up underbukser" ikke vil slå ann, det er jeg sikker på.

Jeg bare spør om han kan begrunne hvorfor han mente det. Om man kommer med en påstand eller sin mening, må man kunne begrunne det.

 

Nå er det ingen som tvinger på deg disse underbuksene. Om en bilprodusent begynner å produsere en ny type bil, så tvinger de ikke på meg bilen. De legger de ut for salg, og om det er et marked så kjøper de som har lyst på produktet det. Det er opp til en selv hva man vil kjøpe, og jeg ser ikke hvorfor noen skal irritere seg over hva andre kjøper eller bruker. Det er da helt opp til en selv hva man har lyst til å kjøpe og bruke.

 

Det at man er heterofil har vel ingenting å gjøre med det å kjøpe en push up boxer. Hvorfor bruker man push up boxere? For å se bedre ut. Hvorfor bruker gutter/menn paste, voks eller gele i håret? For å se bedre ut. Betyr det at alle som bruker paste i håret ikke er heterofile fordi de vil se bedre ut?

Jenter bruker da også push up BHer. Betyr det at disse tiltrekkes av samme kjønn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor irriterer det deg?

 

Hvorfor skal noen ha svaret på alt når det simpelthen er ens ærlige og ydmyke mening?

 

Men greit; for min del irriterer det meg at noen franske tullebukker sitter og tvinger på oss dette bullshittet og tror at de vet hva som kommer til å slå ann. Flerparten av verdens menn er fortsatt hetrofile som betyr at "push-up underbukser" ikke vil slå ann, det er jeg sikker på.

Jeg bare spør om han kan begrunne hvorfor han mente det. Om man kommer med en påstand eller sin mening, må man kunne begrunne det.

 

Nå er det ingen som tvinger på deg disse underbuksene. Om en bilprodusent begynner å produsere en ny type bil, så tvinger de ikke på meg bilen. De legger de ut for salg, og om det er et marked så kjøper de som har lyst på produktet det. Det er opp til en selv hva man vil kjøpe, og jeg ser ikke hvorfor noen skal irritere seg over hva andre kjøper eller bruker. Det er da helt opp til en selv hva man har lyst til å kjøpe og bruke.

 

Det at man er heterofil har vel ingenting å gjøre med det å kjøpe en push up boxer. Hvorfor bruker man push up boxere? For å se bedre ut. Hvorfor bruker gutter/menn paste, voks eller gele i håret? For å se bedre ut. Betyr det at alle som bruker paste i håret ikke er heterofile fordi de vil se bedre ut?

Jenter bruker da også push up BHer. Betyr det at disse tiltrekkes av samme kjønn?

 

 

Fint innlegg, jeg kom til andre linja før jeg sovna av.

 

Alltid noen som må komme som deg...hvorfor kan dere ikke bare akseptere at vi ikke liker diverse ting. "Da må du begrunne det" :nei2:

 

Jeg liker ikke deg! Ferdig med det.

Lenke til kommentar

For en argumantasjon!

 

Du vil at andre skal respektere at du ikke liker noe, men du klarer ikke å respektere at andre vil bruke noe du selv ikke bruker?

Respekt går begge veier. Og det at du ikke klarer å begrunne hvorfor du har et slikt syn på noe, viser bare hvor dårlig du er til å argumentere og hvor svakt du står i din sak.

Lenke til kommentar

For en argumantasjon!

 

Du vil at andre skal respektere at du ikke liker noe, men du klarer ikke å respektere at andre vil bruke noe du selv ikke bruker?

Respekt går begge veier. Og det at du ikke klarer å begrunne hvorfor du har et slikt syn på noe, viser bare hvor dårlig du er til å argumentere og hvor svakt du står i din sak.

Jeg må dessverre si meg enig med Coa her.

 

Men det irriterer meg at diskusjoner bryter ut skremmende ofte i denne tråden i det siste.

Lenke til kommentar

Irriterer meg litt at ikke moderatorer tar seg bryet med å følge reglene i tråden selv, greit de er moderatorer, men det skader jo ikke å komme med noe som irriterer ol.

:no:

 

Jeg irriterer meg generelt over andre i trafikken. Hvis jeg har det travelt havner jeg selvsagt bak en lastebil eller traktor. Hvis jeg tar det med ro skjer det samme, bare at 200 biler ligger før meg, og ingen av de kjører forbi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...