Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva blir det neste, sortere ut innlegg uten et visst antall pluss?

Ja, for det var jo en relevant sammenlikning.

 

Du ser kun den delen av forumet du vil se. Jeg kan ignorere alle brukerne som skriver mot meg i f.eks samfunnskategorien slik at jeg vinner alle diskusjonene jeg er med på.

 

Skal du ignorere andre brukere kan du like gjerne ignorere alle.

Lenke til kommentar

Du ser kun den delen av forumet du vil se. Jeg kan ignorere alle brukerne som skriver mot meg i f.eks samfunnskategorien slik at jeg vinner alle diskusjonene jeg er med på.

Klart det, men du gjør det ikke, fordi samfunnsdelen ikke er like full av usaklige, provoserende folk. De har ihvertfall argumenter.

 

 

Skal du ignorere andre brukere kan du like gjerne ignorere alle.

Ignoreringslista er fin, den. Den er jo implementert for å brukes - om man vil.

Lenke til kommentar

Den er brukt for å fjerne folk som spammer og lignende, ikke for å ignorere de med andre meninger enn deg slik at du kan fornekte at du tar feil ;)

Spammere tas hånd om administratorer. Og hvor ofte har du sett spammere her? Jeg vil minne deg om hvor du er hen, nemlig OT-baren. Her er det ikke snakk så mye om saklige meninger, heller holdninger og kommentarer.

 

Helt utrolig at du begynner å rakke ned på at jeg bruker ignoreringslista for det den skal brukes til. Helt jævla utrolig.

 

Øh, sa du noe, Ishq? :)

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Klart det, men du gjør det ikke, fordi samfunnsdelen ikke er like full av usaklige, provoserende folk. De har ihvertfall argumenter.

 

Joda, fordi Rothbard og Marxisten der de argumenterer alt vekk med "Pølsevev", "Bullshit" eller kopiere sine egne innlegg om og om igjen er jo veldig saklig.

 

Samfunnsdelen av forumet er helt håpløs, og jeg snakker ikke bare om de to jeg nevnte ovenfor.

 

Irriterer meg hvor mainstream TBBT har blitt... Bazinga lololol :mad:

 

Enig.

 

heeeey alle ammen

 

Hello, Dr. Nick.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme at jeg blir litt fascinert av WarpX akuratt nå.

 

Å ignorere brukere er jo en ting. Greit nok. Funksjonen er jo der for å brukes... Men å screenshotte det, og flashe det for alle andre? Som om det er en personlig seier at du har filtrert ut brukere som har en annen mening enn en selv?

 

Og ikke nok med det, men du skal også sitte å håne disse brukerne når de poster innlegg ved å skrive noe som "Haha, kan ikke se hva du skriver fordi du er ignorert".

 

Infuckingcredible.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

At en jente valgte å dra hjem til eksen, istedenfor å komme hit å se en film i dag. Spørte i går, og ho sa at ho viste om ho kunne i dag. Så jeg ringte, og da sa ho at ho akkurat hadde våkna, men ikke stått opp enda. Men da hadde ho funnet ut at ho skulle bort til eksen i hele dag :mellow:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...