Diskutant Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Irritert på profilsiden min... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Irriterer meg over klovner som lager egne musikkvideoer med klipp ala NARUTO VS SASKUE eller runescape etc...jeg ville bare finne musikkvideoen til Korn - Evolution på youtube siden jeg husker at den er skikkelig stilig, men ikke faen at jeg fant den FAKTISKE musikkvideoen. edit: fant den på google video. Faen til dårlig bildekvalitet det var på streamesider for et par år siden. Endret 6. oktober 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 1) Morons som skriver på dialekt! 2) Folk som gir meg -1, fuckin tards. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Halvparten av innlegget ditt var på engelsk. Fei først for din egen dør. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Folk over 12år som bruker ord som: Tards. Endret 6. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 folk under 12år som bruker ord som: tards Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Folk som er nøyaktig 12 år og bruker ord som: tards Endret 6. oktober 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 At jeg ble stoppet i Tollen på vei fra Sverige. Sure tollvakter, ransaking av bil og en time med stress! Og hva ville de? Sjekke for narkotika. Jaja, de gjør ihvertfall jobben sin godt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ikke rart det da, folk med navn som bob_mafia er jo typiske narkosvindlere. 9 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Sverige - Norge er en veldig populær narkotikasmuglerrute. Man vet aldri hva de svenskene driver med. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Men neida, heldigvis valgte vi å bruke opp det som vi overstridet på kvoten, men det så uansett ut som kvote-delen kun gikk på tommelfinger-regler og at narkotika-sjekken var litt mer alvorlig. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Halvparten av innlegget ditt var på engelsk. Fei først for din egen dør. Engelsk? Hva har det med saken å gjøre? Jeg snakket om dialekt. Folk over 12år som bruker ord som: Tards. Så folk under 12 år bruker dette utrykket ofte? Ja du vet det vel.... Endret 6. oktober 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Å snakke på dialekt er liksom verre enn å snakke på et helt annet språk? Fei først for din egen dør, som jeg sa. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Åja, så en norsk dialekt er verre enn å prate engelsk på et norsk forum? Skjønner. Edit: Second thought: Eller... nei, jeg skjønner ikke. Endret 6. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Engelsk? Hva har det med saken å gjøre? Jeg snakket om dialekt. HAHA, er det mulig? Snakk om å vri seg unna. Det er liksom bedre med et heeeelt annet språk enn dialekt? Det er like idiotisk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Når denne tråden diskuterer personer, ikke sak. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Når èn person sier noe smart, og de neste fem sier akkurat det samme på en litt annen måte. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 kverrulerende folk som ikke velger å høre på andres synspukter Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Engelsk? Hva har det med saken å gjøre? Jeg snakket om dialekt. HAHA, er det mulig? Snakk om å vri seg unna. Det er liksom bedre med et heeeelt annet språk enn dialekt? Det er like idiotisk. Man har i det minste mulighet for å forstå engelsk. Det er mange fler som forstår engelsk enn sær dialekt fra Vennesla, f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg