Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men da hadde lagt folk lagt seg i 2-3 tiden istedenfor kl 23, så resultatet hadde vært at de som sover de første timene av dagen vekk ville ha fortsatt med det.

 

Men ville ikke da det samme problemet oppstått? Hele døgnrytmen blir forflyttet slik at den optimale læretiden da er klokken, tja, kanskje 17:00 i stedet for 11:00?

Ja, var det jeg mente. Burde vel ha quotet Kimmy.

 

som?

 

Klarer du virkelig ikke se hvilke andre offentlige instanser som har mer behov for penger?

 

Statskirken er noe herk.

Det fine med statskirken er at da har staten kontroll over store deler av kristenpsychoene. Hvis staten ikke hadde vært mongo hadde det funket greit.

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at en kompis tror han har så syykelig draget på damene når han for det første egenltlig ikke er "kjekk" og for det andre ikke har noe spessiell drømmekropp. Greit han har six-pack, men bare fordi han har lav fettprosent.

 

Tror han bare kan komme og "ta" hvem som helst :!: Innser ikke at han bare bæsjer på leggen og langt oppover låret.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at en kompis tror han har så syykelig draget på damene når han for det første egenltlig ikke er "kjekk" og for det andre ikke har noe spessiell drømmekropp. Greit han har six-pack, men bare fordi han har lav fettprosent.

 

Tror han bare kan komme og "ta" hvem som helst laugh.gif Innser ikke at han bare bæsjer på leggen og langt oppover låret.

 

Trenger ikke nødvendigvis være kjempeattraktiv for å dra damer

Lenke til kommentar

Folk som klikker bare de hører ordet kristendom, fordi det er tydeligvis så jævla inn å være superateist. Du er virkelig bunnskrapet av samfunnet du.

 

Man trenger ikke være "superateist" selv om man reagerer på at Statskirken får 185 millioner kroner. Vær så god, tro på hva du vil. Man kan likevel tro uten en organisasjon sponset av staten.

Lenke til kommentar

Husker jeg lagde en identisk tråd på freakforum, den ble, tross stor popularitet slettet etter fem-seks timer.

 

Har vært i samme gate før. De sletter alt virker det som. Lagde en tråd om det nye FIFA-11 spillet. Slettet. Lagde en tråd om hva som var meningen med livet. Slettet.

 

Hva er det for et slags forum egentlig? selvom jeg er medlem der virker det som et trist og stakkarslig forum hvor man har tråder på 200 sider om dirkeutsyr.

Lenke til kommentar

Det er indeed et merksnodig system de har der borte. Man kan diskutere f.eks. hvordan få best effekt av heroinskyting, innbruddsmetoder og alskens kriminelle greier, mens helt streite tråder og innlegg veldig ofte blir slettet.

Det verste er at de bare forsvinner sånn helt plutselig, uten beskjed fra moderatorene.

Lenke til kommentar

Statskirken er noe herk.

 

Å? Argumenter? Hvorfor?

 

Det trenger vi ikke ta i denne tråden, ettersom dette er en tråd for å få ut irritasjon og aggresjon. Start gjerne en egen tråd. Nei, vent! Det finnes jo over 9000 pro-ateisme tråder på dette forumet, gjør det ikke?

 

 

Denne tråden har blitt stengt nok ganger fra før av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...