Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mr. A, ja, det var jo helt tydelig grunnen til at jeg sa det. Det faktum at systemet irriterer meg generelt er jo så ikke-eksisterende som det går an. :p

 

Nei, men altså seriøst. Det irriterer meg. Men noe som irriterer meg enda kraftigere er at den norske regjering tydeligvis ikke syns at de suger nok penger utav 'oss' allerede. Neida, innfør mer moms! Oh, joy!

Lenke til kommentar

Mr. A, ja, det var jo helt tydelig grunnen til at jeg sa det. Det faktum at systemet irriterer meg generelt er jo så ikke-eksisterende som det går an. :p

 

Nei, men altså seriøst. Det irriterer meg. Men noe som irriterer meg enda kraftigere er at den norske regjering tydeligvis ikke syns at de suger nok penger utav 'oss' allerede. Neida, innfør mer moms! Oh, joy!

 

Jeg vet du bestandig holder et øye med plussene mine og sammenligner dem med dine egne.

 

Helt enig der. Synes i grunn det er litt sykt hvor mye penger de skal suge ut av folk.

Lenke til kommentar

Heilt enig med dere heile staten irritera meg pga det er så mye unødvendig dritt som ikke burde ha blitt lovgitt.så mye unødvendige lover vi ikke trenger ,berre fordi dei skal tjene mer penger til å tørke seg selv med + at dei driter en god faen i oss medborgere som må ut med fleirfoldigvis 1000 lapper blir serri oppgitt.

Endret av Cipther
Lenke til kommentar

Nei det kan jeg ikke, for da må jeg ha flere hundre meter skjøteledning. Hele vitsen med å være bærbar er borte. Eneste positive er at jeg kan ha den på fanget når jeg ser på TV.

 

Dessuten bruker jeg mange programmer som ikke støtter nyere OS enn XP :p

(På stasjonære har jeg selvfølgelig Win7 64-bit)

Endret av Audi TDI
Lenke til kommentar

Men da hadde lagt folk lagt seg i 2-3 tiden istedenfor kl 23, så resultatet hadde vært at de som sover de første timene av dagen vekk ville ha fortsatt med det.

 

Men ville ikke da det samme problemet oppstått? Hele døgnrytmen blir forflyttet slik at den optimale læretiden da er klokken, tja, kanskje 17:00 i stedet for 11:00?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...