Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det vet du ja? Bullshit.

Det virker hvertfall som at du hater alt og alle. Makan til bitter og gretten mann skal man lete lenge etter.

Hva skal man si til sånt? Du kjenner meg ikke, likevel kommer du her og ypper frempå. Om jeg er bitter og gretten så gjør ihvertfall ikke du det bedre. You are not my cup of tea.

 

Og jeg hater Twilight selv om jeg ikke har sett filmene, for jeg vet hva de inneholder. Det finnes anmeldelser. Det finnes trailers. Egentlig nok å se filmposters utenfor kinoen.

 

Og den Justin Bieber drittungen:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1048860&view=findpost&p=16288669 says it all.

 

Jeg hatet twilight, helt til jeg bestemte meg for å se filmene.

Det var ikke noe usedvanlig dårlig. Men ikke spesielt bra heller.

 

Det er bare masse hypocrites som hater de filmene.

Hvorfor er det greit å like en film som f.eks avatar eller 2012, men ikke twilight? Det er ikke spesielt gode filmer etter min mening, men man blir ikke mobbet for å like de.

Så i bunn og grunn så er det ikke selve filmen folk hater, men de vil ikke se den pga. fanskaren. Det er jo litt umodent egentlig.

 

Sier ikke at det ikke er lov å hate filmen etter man har sett den, for hvis man går inn for det vil man nok finne haugevis av flaws. Går man inn for å hate en film er man for lite åpen imo, og det oser ikke akkurat karakter av det.

 

Dette er ikke ment mot noen, det er bare en holdning som irriterer meg litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så i bunn og grunn så er det ikke selve filmen folk hater, men de vil ikke se den pga. fanskaren. Det er jo litt umodent egentlig.

Heh, hvorfor i helvete er det umodent? Det er vel heller du som er umoden som kommer og hevder noe sånt. Om jeg vet at en film digges av fjortisjenter og få andre, så vet jeg hva filmens essens er og at jeg kommer til å mislike den.

 

"Haters" er bare noe nytt som er funnet opp av unger fordi de ikke tåler at andre misliker det de liker, for da blir jo verden ond og de må løpe hjem til mamma. Pissprat.

 

 

 

Man hater ikke noe uten grunn. Herregud... :wallbash:

Artig dette kom fra herr WarpX som er sur på alt og alle som kan gå på bein… laugh.gif

Jeg er ikke sur på alle, bare deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så i bunn og grunn så er det ikke selve filmen folk hater, men de vil ikke se den pga. fanskaren. Det er jo litt umodent egentlig.

Heh, hvorfor i helvete er det umodent? Det er vel heller du som er umoden som kommer og hevder noe sånt. Om jeg vet at en film digges av fjortisjenter og få andre, så vet jeg hva filmens essens er og at jeg kommer til å mislike den.

 

"Haters" er bare noe nytt som er funnet opp av unger fordi de ikke tåler at andre misliker det de liker, for da blir jo verden ond og de må løpe hjem til mamma. Pissprat.

 

 

 

-1

Lenke til kommentar

Enig. De skulle hatt det. Men det jeg syns er dumt er denne ryktegreia. At alle plussene man får samler seg på profilen. De kunne heller ha innført en "-1"-knapp i tillegg, og bare latt hvert enkelt innlegg få pluss/minus, og ikke brukeren selv.

 

Det sier du bare for at jeg har flere pluss en deg :tease:

 

 

Irriterer meg at spotify automatisk skrur på Wifi på telefonen min så den sluker strøm uten like.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...