Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Folk som hater alt som er poplurt blant jenter under 15. Av prinsipp og uten noen gyldig grunn.

Justin Bieber er populær blant jenter under 15? Må hate.

Hanna Montana er populær blant jenter under 15? Må hate.

Twilight er populær blant jenter under 15? Må hate. (Over 5000 hat svar på et Pokemon forum :roll:)

Sminke er populær blant jenter under 15? Må hate.

Trange klær er populær blant jenter under 15? Må hate.

Hvem hater Hanna Montana og trange klær?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trange klær er populær blant jenter under 15? Må hate.

 

wat

På jenter under 15... går jenter under 15 med trange klær så man ser at de har noe under der må man fordømme dette på det sterkeste (vet ikke hva det går ut på, men de sier det på TV så regner med at 'det aller sterkeste' er veldig ille elns.)

Lenke til kommentar

Trange klær er populær blant jenter under 15? Må hate.

 

wat

På jenter under 15... går jenter under 15 med trange klær så man ser at de har noe under der må man fordømme dette på det sterkeste (vet ikke hva det går ut på, men de sier det på TV så regner med at 'det aller sterkeste' er veldig ille elns.)

 

Skjønner den, men du sa ikke noe om at de trange klærne man hater kun befinner seg hos småjenter. Du sa at småjenter brukte trange klær og derfor hater man trange klær generelt.

 

Trange klær er jo :love:

Lenke til kommentar

Folk som hater alt som er poplurt blant jenter under 15. Av prinsipp og uten noen gyldig grunn.

Justin Bieber er populær blant jenter under 15? Må hate.

Hanna Montana er populær blant jenter under 15? Må hate.

Twilight er populær blant jenter under 15? Må hate. (Over 5000 hat svar på et Pokemon forum :roll:)

Sminke er populær blant jenter under 15? Må hate.

Trange klær er populær blant jenter under 15? Må hate.

Så du skal bestemme hva andre folk skal hate eller ikke? Skjerp deg.

Lenke til kommentar

Du irriterer meg grenseløst.

 

Det sier jeg for å holde meg on topic, og fordi jeg mener det.

 

Fyren har et poeng. Hvor mange har ikke du sett som hater Tokio Hotel uten grunn? Twilight, uten å ha sett filmene?

 

Edit: Med du mener jeg WarpX, ikke Coa. Coa fikk bare sneket inn en post før min :tease:

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Du irriterer meg grenseløst.

 

Det sier jeg for å holde meg on topic, og fordi jeg mener det.

 

Fyren har et poeng. Hvor mange har ikke du sett som hater Tokio Hotel uten grunn? Twilight, uten å ha sett filmene?

 

Edit: Med du mener jeg WarpX, ikke Coa. Coa fikk bare sneket inn en post før min :tease:

Bandwagoneffekten. Det er en grunn.

Lenke til kommentar

Og det vet du ja? Bullshit.

Det virker hvertfall som at du hater alt og alle. Makan til bitter og gretten mann skal man lete lenge etter.

Hva skal man si til sånt? Du kjenner meg ikke, likevel kommer du her og ypper frempå. Om jeg er bitter og gretten så gjør ihvertfall ikke du det bedre. You are not my cup of tea.

 

Og jeg hater Twilight selv om jeg ikke har sett filmene, for jeg vet hva de inneholder. Det finnes anmeldelser. Det finnes trailers. Egentlig nok å se filmposters utenfor kinoen.

 

Og den Justin Bieber drittungen:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1048860&view=findpost&p=16288669 says it all.

Endret av WarpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ang Facebook:

 

Folk som har bilde av manger personer som profilbilde..

Virkelig nyttig for å identifisere en som person.. jeez

 

Men folk flest har ellers ørtiførti bilder av seg selv trengt oppi kameraet. Er ikke vanskeligste jobben å finne ut hvem som er hvem da.

Endret av Diskutert
Lenke til kommentar

Kansje du leter etter de nye klassekameratene dine?

 

Personlig er jeg mer i mot dem som har bilder det er helt umulig å se hvem som er avbildet, eller bilder av ting eller andre mennesker (f.eks. en kjendis) enn bilder med 3-4 personer på.

 

En annen ting jeg hater er folk som ikke bruker sitt ekte navn, men kallenavn, hva faen er vitsen med å ha facebook hvis du fortsatt skal bruke nick?

Endret av Battaman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...