Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*peke på skjermen*

Å herre, hvor irriterende er det ikke når folk absolutt skal drive å ta på dataskjemen din hele tiden? JA TAKK, jeg er kjempeglad i fettflekker på skjermen. La oss hente smørpakka og tar vi masse på skjermen min i en halvtimes tid.

Tell me about it. Jeg fordrar ikke når folk MÅ ta på skjermen min. Det irriterer så grenseløst at jeg ikke har ord engang!

 

Gud så irriterende det er når man sitter på PCen og folk absolutt skal vite i detalj hva du driver med. HATER å ha folk hengende over nakken mens de spør dumme spørsmål; Hva er det? *peke på skjermen* Hva skal du på den sida? Hvem sin facebook profil er det? Hva handler den tråden om?

 

Gaaah!

 

OHHH I FEEL YOU.

Spesielt når du driver å snakker med flere folk på dataen, og surfer nett samtidig, så kommer noen inn og står over deg og ser hva du surfer på.. Så kommer f.eks msn lyden og begynner å blinke nede, men jeg gidder ikke åpne før jeg er alene igjen.. så står personen der.. og venter på at jeg skal åpne den..

Arggg

Åh, gud ja. Det var faktisk en av grunnene til at jeg skrev det innlegget. At folk skal være så jævlig nysgjerrige irriterer meg også. Det kan faktisk hende at jeg vil ha en samtale med noen i fred. Er det så vanskelig å fatte og begripe?! Huff!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skrive på med laptops som har touchpad. Hvilket vil si alle.

 

Er så SINNSVAKT irriterende når du skriver en oppgave, eller et foruminnlegg, også PLUTSELIG så er du midt inni teksten, fordi du var nær touchpadden med en død hudscelle eller noe i de baner. Det skjer hele tiden.

 

ARGH

 

Edit: @Möllers Tran: Enig. Men dersom det er 1-2 personer i bildet er det greit, spør du meg. Men da SKAL det være tags. Evt en av hvert kjønn, så man lett finner ut hvem som er profileieren. Men igrunn veldig enig. Man har profilbilde for å vise hvordan du som person ser ut, ikke for å leke find waldo.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

At folk ser på bonderomantikk irriterer meg.

 

Folk klager på paradise hotel, mens de ser på bønder "finne kjærligheten" på TV? Meh.

 

Edit: Går ut i fra at det er snakk om bonderomantakk. Ikke jakten på kjærligheten, eller hva de nå kaller det greiene der.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Folk som hater alt som er poplurt blant jenter under 15. Av prinsipp og uten noen gyldig grunn.

Justin Bieber er populær blant jenter under 15? Må hate.

Hanna Montana er populær blant jenter under 15? Må hate.

Twilight er populær blant jenter under 15? Må hate. (Over 5000 hat svar på et Pokemon forum :roll:)

Sminke er populær blant jenter under 15? Må hate.

Trange klær er populær blant jenter under 15? Må hate.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...