Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) *Slett* Endret 5. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Akkurat nå ligger Avast AV og gnager på hjernebarken min. Fy faen til drittprogram skal man leite lenge etter. Ikke skjønner jeg at jeg i det hele tatt prøvde det. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Småonga som spørr om æ være me lillesøstra mi. Dæm kommer hvært 10. min, uansett ka man sir Kan du skrive på norsk? Jeg skjønner ikke det språket der. 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Folk som quoter innlegg som ligger rett over.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Folk som quoter innlegg som ligger rett over.. Hmm? Neida, jeg irriterer meg over at jeg har hodepine nå. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Irriterer at jeg alltid er sulten for tia.. I dag har jeg spist 5-6 brødskiver, en godmorgen yoghurt, 2 store middager og litt annet.. Enda sitter jeg her og er dritsulten -.- Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Akkurat nå ligger Avast AV og gnager på hjernebarken min. Fy faen til drittprogram skal man leite lenge etter. Ikke skjønner jeg at jeg i det hele tatt prøvde det. Avast er jo konge. Hva er egentlig problemet ditt? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Lefdal... Kjøpte en 42" dritbillig Philips-TV der. Men når jeg setter inn CAM-modulen, går den fra å vise NRK til "no signal". Byttet den inn i en lik. Men med samme feil. Byttet den inn i en LG (betalte mellomlegget, men fikk en tusing i rabatt for bryet), men den er visst ikke Riks-TV-godkjent. Det betyr at den KAN virke, men man vet ikke om den faktisk GJØR det, eller om den alltid vil virke. Plutselig kan det dette ut kanaler, sier Riks-TV kundestøtte. TVen min er bare ett modellnummer fra en som er Riks-tv-godkjent. Tyyypisk. Hører ikke selgerne etter når jeg sier at jeg bruker Riks-TV? Den skal være GODKJENT!!! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Klag, og krev en sånn rikstvboks? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Greia var å slippe to fjernkontroller. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Irriterer meg grenseløst at hodetelefonene som følger med Desiren er KUN for folk med elefantører! Endret 5. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 irriterer meg at mitt venstre øret NEKTER å ha ørepropper av NOE slag inni seg. Aldri fårr noe inn der, og hvis jeg klarer det, får jeg pissvondt etter noen minutter 1 Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 irriterer meg at mitt venstre øret NEKTER å ha ørepropper av NOE slag inni seg. Aldri fårr noe inn der, og hvis jeg klarer det, får jeg pissvondt etter noen minutter Så enig, så enig, min gode venn fjortisser med skrivefeil... enkelt og greit Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Så enig, så enig, min gode venn fjortisser med skrivefeil... enkelt og greit Sånn, mener du? edit: den streken viser ikke helt.. Endret 5. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Luksusproblem! For mye alkohol, for liten kvote! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 sånn, mener du? Sånn mener du? Jeg blir gal av folk som ikke klarer å bruke stor forbokstav i hver ny setning. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg irriterer meg stort av facebook. Believe it or not. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Facebook, "Recommended photo" er ikke et bilde av dama mi og eksen hennes. (Det var egentlig mest morsomt da. Men det var ikke hyggelig av facebook.) 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Facebook er ikke hyggelig. Aldri. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kåken for meg selv fra torsdag -> søndag! Deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg