Populært innlegg chokke Skrevet 5. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2010 Kunst. En rett strek, er ikke en genial skildring av verden sett fra kunstenerens side som har hatt en traumatisk oppvekst og et genialt sinn. Det er ikke kunst å kaste maling på et lerret. Det er ikke kunst å knuse gitaren og ta det opp som lyd og gjenta lyden i tre minutter. Marianne Aulie er ingen kunstner. Blergh. Og vi kan også ta med anmeldere som bruker artistens liv som et argument om hvorvidt CD-en faller i smak eller ei. At en eller annen dame har levd fattig i 20 år, skrev et par sanger og fikk gitt det ut gjør ikke sangene automatisk bra siden hun mot forventningene klarte det. CD-en er like dårlig for meg, som ikke kan denne historien bak. Brenn. 17 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10041423 Hvorfor i helvette skal Slottet få enda 112 millioner kroner å rutte med? Forbanna fittestat. Nå er det på tide å avvikle monarkiet. 9 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 http://www.vg.no/nyh...?artid=10041423 Hvorfor i helvette skal Slottet få enda 112 millioner kroner å rutte med? Forbanna fittestat. Nå er det på tide å avvikle monarkiet. De skal visst "fikse" taket Lenke til kommentar
Populært innlegg Dragen Skrevet 5. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2010 Slottet og kirka får mer penger, mens de som trenger de pengene får ingenting. 10 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Kunst. En rett strek, er ikke en genial skildring av verden sett fra kunstenerens side som har hatt en traumatisk oppvekst og et genialt sinn. Det er ikke kunst å kaste maling på et lerret. Det er ikke kunst å knuse gitaren og ta det opp som lyd og gjenta lyden i tre minutter. Marianne Aulie er ingen kunstner. Blergh. Og vi kan også ta med anmeldere som bruker artistens liv som et argument om hvorvidt CD-en faller i smak eller ei. At en eller annen dame har levd fattig i 20 år, skrev et par sanger og fikk gitt det ut gjør ikke sangene automatisk bra siden hun mot forventningene klarte det. CD-en er like dårlig for meg, som ikke kan denne historien bak. Brenn. Kunne ikke vært mer enig. Dette er for øverig verdens dyreste bilde. Skammelig. No. 5 av Jackson Pollock Edit: verdsatt til 140 millioner dollar. Endret 5. oktober 2010 av Coa Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Jeg har aldri likt den type kunst. Gammel klassisk kunst er bedre etter mitt syn. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10041423 Hvorfor i helvette skal Slottet få enda 112 millioner kroner å rutte med? Forbanna fittestat. Nå er det på tide å avvikle monarkiet. Særdeles nyttig bruk av våre skattepenger... Endret 5. oktober 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det der kan jo etter min personlige oppfatning ikke kalles kunst i det hele tatt. Vel, kanskje i barnehagen, der alt kreativt er vidunderlig kunst for de heldige foreldrene. Enhver femåring presterer jo tilnærmet det samme med noen spann maling og et par minutter alene. Nei, takke meg til da Vinci, van Gogh, Turner, osv. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kunst for meg er noe jeg ikke kunne lagt selv på 5min. /end. Lenke til kommentar
drz Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 http://www.vg.no/nyh...?artid=10041423 Hvorfor i helvette skal Slottet få enda 112 millioner kroner å rutte med? Forbanna fittestat. Nå er det på tide å avvikle monarkiet. De skal visst "fikse" taket At slottet får penger går greit. Norge har latterlig mye av det. Er snakk om å ivareta en kulturarv. På en annen side er jeg helt uenig i at kirken får mer. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Noe som er DRIT-IRRITERENDE er når fjortissjenter- og gutter (for eksempel) kommenterer på bildene til en stakkar på facebook. De skriver ting som "drit fint <3" ' Ojsann Den var flau. 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 De skal visst "fikse" taket De skal fikse taket på jobben også. Forsåvidt greit for det lekker. Men det som er litt leit er at Braathens SAFE logoen forsvinner. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10041423 herp a derp Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Eller så kan du jo bare skru på bannefilteret. finnes det også?? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Reklamebannere nederst på MSN Messenger som BLIR STØRRE selv om jeg ikke holder muspekern over! ARGH!! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Reklamebannere nederst på MSN Messenger som BLIR STØRRE selv om jeg ikke holder muspekern over! ARGH!! Skjer her også. Synes også det tar alt for mye plass. Synes også den "Hva er nytt" saken er veldig irriterende og i veien. I tillegg til det er mappene som sitter dønn fast irriterende. Endret 5. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 A-patch|, aå we det problemet løst Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Reklamebannere nederst på MSN Messenger som BLIR STØRRE selv om jeg ikke holder muspekern over! ARGH!! Skjer her også. Synes også det tar alt for mye plass. Synes også den "Hva er nytt" saken er veldig irriterende og i veien. I tillegg til det er mappene som sitter dønn fast irriterende. Du kan skru av alt det pisset i innstillinger, unntatt den nederste banneren. Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Reklamebannere nederst på MSN Messenger som BLIR STØRRE selv om jeg ikke holder muspekern over! ARGH!! Skjer her også. Synes også det tar alt for mye plass. Synes også den "Hva er nytt" saken er veldig irriterende og i veien. I tillegg til det er mappene som sitter dønn fast irriterende. ja, uff, enig, men det går ann å fjerne "hva er nytt", den ble for iriterende for meg Endret 5. oktober 2010 av Amant Nena Lenke til kommentar
Mariegs Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Småonga som spørr om æ være me lillesøstra mi. Dæm kommer hvært 10. min, uansett ka man sir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg