Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunst. En rett strek, er ikke en genial skildring av verden sett fra kunstenerens side som har hatt en traumatisk oppvekst og et genialt sinn. Det er ikke kunst å kaste maling på et lerret. Det er ikke kunst å knuse gitaren og ta det opp som lyd og gjenta lyden i tre minutter. Marianne Aulie er ingen kunstner. Blergh.

 

Og vi kan også ta med anmeldere som bruker artistens liv som et argument om hvorvidt CD-en faller i smak eller ei. At en eller annen dame har levd fattig i 20 år, skrev et par sanger og fikk gitt det ut gjør ikke sangene automatisk bra siden hun mot forventningene klarte det. CD-en er like dårlig for meg, som ikke kan denne historien bak.

 

Brenn.

 

Kunne ikke vært mer enig. Dette er for øverig verdens dyreste bilde. Skammelig.

 

 

post-160412-1286275965,7388_thumb.jpg

 

 

No. 5 av Jackson Pollock

Edit: verdsatt til 140 millioner dollar.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Jeg har aldri likt den type kunst. Gammel klassisk kunst er bedre etter mitt syn.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10041423

 

Hvorfor i helvette skal Slottet få enda 112 millioner kroner å rutte med? Forbanna fittestat. Nå er det på tide å avvikle monarkiet.

Særdeles nyttig bruk av våre skattepenger...

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Det der kan jo etter min personlige oppfatning ikke kalles kunst i det hele tatt. Vel, kanskje i barnehagen, der alt kreativt er vidunderlig kunst for de heldige foreldrene. Enhver femåring presterer jo tilnærmet det samme med noen spann maling og et par minutter alene.

 

Nei, takke meg til da Vinci, van Gogh, Turner, osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Reklamebannere nederst på MSN Messenger som BLIR STØRRE selv om jeg ikke holder muspekern over! ARGH!!

 

Skjer her også. Synes også det tar alt for mye plass. Synes også den "Hva er nytt" saken er veldig irriterende og i veien. I tillegg til det er mappene som sitter dønn fast irriterende.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Reklamebannere nederst på MSN Messenger som BLIR STØRRE selv om jeg ikke holder muspekern over! ARGH!!

 

Skjer her også. Synes også det tar alt for mye plass. Synes også den "Hva er nytt" saken er veldig irriterende og i veien. I tillegg til det er mappene som sitter dønn fast irriterende.

 

Du kan skru av alt det pisset i innstillinger, unntatt den nederste banneren.

Lenke til kommentar

Reklamebannere nederst på MSN Messenger som BLIR STØRRE selv om jeg ikke holder muspekern over! ARGH!!

 

Skjer her også. Synes også det tar alt for mye plass. Synes også den "Hva er nytt" saken er veldig irriterende og i veien. I tillegg til det er mappene som sitter dønn fast irriterende.

ja, uff, enig, men det går ann å fjerne "hva er nytt", den ble for iriterende for meg

Endret av Amant Nena
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...